Bij mij zijn de benzinekosten vele malen hoger per opname.MDeen wrote:Hmm, en 25 cent per opname bij de geldautomaat.
RABO
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Henk Draijer
- Euro-Master

Re: RABO
Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
- MM8_NL
- Euro-Master

En weer automaten weg:
Geldautomaten weg in Koog aan de Zaan
KOOG AAN DE ZAAN - De Rabobank sluit per 16 april twee geldautomaten aan de Verzetstraat in Koog aan de Zaan.
Volgens de Rabobank Zaanstreek maken klanten steeds minder gebruik van geldautomaten, omdat ze steeds minder contant geld gebruiken voor betalingen. Bovendien liggen deze twee automaten onhandig; ze zijn niet goed bereikbaar als ze moeten worden bijgevuld. De Albert Heijn in de Verzetstraat gaat nu zelf een geldautomaat neerzetten.
Het aantal pinautomaten is in heel Nederland sterk aan het dalen. Rabobank en ING zeggen op dit moment nog niet te weten of en waar er verder in de Zaanstreek geldautomaten dicht zullen gaan
Bron: NHD
Geldautomaten weg in Koog aan de Zaan
KOOG AAN DE ZAAN - De Rabobank sluit per 16 april twee geldautomaten aan de Verzetstraat in Koog aan de Zaan.
Volgens de Rabobank Zaanstreek maken klanten steeds minder gebruik van geldautomaten, omdat ze steeds minder contant geld gebruiken voor betalingen. Bovendien liggen deze twee automaten onhandig; ze zijn niet goed bereikbaar als ze moeten worden bijgevuld. De Albert Heijn in de Verzetstraat gaat nu zelf een geldautomaat neerzetten.
Het aantal pinautomaten is in heel Nederland sterk aan het dalen. Rabobank en ING zeggen op dit moment nog niet te weten of en waar er verder in de Zaanstreek geldautomaten dicht zullen gaan
Bron: NHD
- Ralf
- Euro-Master

Ik zag bij de Rabobank in Helmond een nieuw soort stortingsautomaat. Helaas kon je daar maar 200 biljetten in 1x in doen.
Hopelijk gaan ze niet (overal) die oude stortingsautomaten veranderen.
- MM8_NL
- Euro-Master

Ralf wrote:Ik zag bij de Rabobank in Helmond een nieuw soort stortingsautomaat. Helaas kon je daar maar 200 biljetten in 1x in doen.
Hoezo?
- MM8_NL
- Euro-Master

Heb ik nooit uit geprobeerd want bij problemen vragen zij (ING) altijd als eerste heeft u er echt niet meer dan 200 ingedaan?Ralf wrote:Heb enkele weken geleden nog 300 stuks gestort
- Crazy Bob
- Forum Moderator

De Rabobanken aan de Beneluxlaan in Zwijndrecht en aan de Spuiboulevard in Dordrecht hebben een nieuwe stortingsautomaat, waarin je de biljetten als stapel kunt invoeren in plaats van één voor één. Beide vestigingen hebben buiten een automaat met vijfjes en vrije biljetkeuze (in Dordrecht is het de linker automaat).