Het topic voor de W-EBTM12 is al een tijdje open, ook al is er nog niet veel informatie. De meeting wordt gehouden van 27 t/m 29 april, wat voor de republiekeinse Nederlanders onder ons wel leuk is omdat de dag erna 30 april is en wij dus fijn vrij hebben.
Belangrijk om te weten is wel dat de meeting dus al op vrijdagmiddag 27 april begint met een bezoek aan de Europese Centrale Bank in Frankfurt.
W-EBTM 2012 informatie
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Re: W-EBTM 2012 informatie
Ook voor mij als Orangist is het wel leuk voor een lang weekend (ik heb toch niet zoveel met koekhappen, zaklopen en andere oud-Hollandsche spelletjes). Ik zie dat de treinreis Rotterdam centraal - Frankfurt Hbf al vanaf 78 euro te boeken is, dus dat is prima te doen met de trein. En op maandag 30 april lekker nog even wisselen bij de Frankfurtse banken alvorens ik de thuisreis weer aanvaard 
-
MDeen
- Euro-Master

Ik zit al hotels te bekijken en zo lang van te voren zijn 4-**** hotels verrassend gunstig en ook nog eens kosteloos annuleerbaar, dus risicoloos te boeken. 
En bij welke site zijn die hotels te vinden?MDeen wrote:Ik zit al hotels te bekijken en zo lang van te voren zijn 4-**** hotels verrassend gunstig en ook nog eens kosteloos annuleerbaar, dus risicoloos te boeken.
-
MDeen
- Euro-Master

Ik kijk altijd op booking.com. Daar heb je fijne opties om hotels te filteren, o.a. de beschikbaarheid van WiFi, parkeerplaatsen en niet te vergeten het aantal sterren. Plus de mogelijkheid om de resultaten te sorteren.