Oproep: Opzoek naar enthousiaste EBTers

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Hagen9
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Oproep: Opzoek naar enthousiaste EBTers

Post by Hagen9 »

Wij zijn twee studenten die onderzoek doen naar een speciale hobby om een gebruikerservaring te verbeteren. Bij het zoeken naar deze hobby’s kwamen we al snel uit op EBT. Het is niet iets wat je dagelijks hoort en we gingen er ons in verdiepen. We hebben ons aangemeld en biljetten ingevoerd en ervaren het als een leuke bezigheid. Maar tot nu toe helaas nog geen hits.

Wij willen graag iemand hierover interviewen zodat wij ons meer kunnen inleven in deze hobby.
Zou jij ons hierbij te helpen? Stuur even een reactie op dit bericht of mail naar michelle.tenhagen@student.hu.nl

Floriske & Michelle

Extra:

Heb je geen tijd voor een persoonlijk interview zou je ons toch heel erg helpen om deze vragen te beantwoorden. Je kunt het als een reactie posten of het in een mail naar ons toesturen. Alvast bedankt voor jullie medewerking. michelle.tenhagen@student.hu.nl

Algemene informatie
Wat is je leeftijd?
Wat doe je als werk/ studie?
Wat zijn je hobby’s naast Eurobilltracken?

Over het Eurobilltracken
Waarom/ hoe ben je er mee begonnen?
Waarom/ waardoor blijf je biljetten invoeren?
Hoe lang voer je al biljetten in?
Op welke manieren kom je aan biljetten?
Op welke plekken voer je biljetten in?
Waar zou je je biljetten in willen voeren?
Wat gebruik je allemaal bij het invoeren van de biljetten?
Hoe vaak voer je biljetten in?
Hoeveelbiljetten voer je er dan in? En hoelang ben je daar mee bezig?
Tegen welke problemen loop je aan bij het Eurobilltracken?
Waar raak je wel eens gefrustreerd door tijdens het Eurobilltracken?

Heb je nog overige dingen waarvan je denkt dat die interessant voor ons zijn om te weten, deel deze gerust met ons!
Last edited by Hagen9 on Tue Feb 21, 2012 12:43 pm, edited 1 time in total.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Re: Oproep: Opzoek naar enthousiaste EBTers

Post by sergeantmajoor »

:D hallo Floriske en Michelle, ik zou zeggen lees eerst eens een paar dagen door het forum en PM dan een EBTer waarvan jullie vinden dat hij of zij de ideale persoon is voor jullie projectje. Dan komt het wat realistischer over. Dat is geen verwijt, maar het feit dat jullie een paar biljetten hebben ingevoerd is al een mooi begin, hopelijk scoren jullie gauw een hit, dan ervaar je die sensatie zelf ook eens.
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

Floriske & Michelle,

ik heb zojuist namens het Eurobilltracker Support Team een mail naar jullie verzonden.
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
Hagen9
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Hagen9 »

We zijn denk ik nog een beetje te onduidelijk geweest met wie we nou zoeken en waar het voor is. Dus ik post even een reactie met wat meer informatie en wie we het liefst zoeken.

We zijn naar een Eurobilltracker opzoek wie al een wat langere ervaring heeft en wie zelf ook bezig is met de gebruikers ervaring te verbeteren. We hebben bijvoorbeeld al gezien op het forum dat er QR codes op de biljetten worden geprint en dat er een App is gemaakt. Dit vinden wij erg interessant.

Wat meer informatie wat we willen doen en waarvoor we het gaan gebruiken:
We opzoek naar een Eurobilltracker wie mee zou willen werken aan een interview. Dit interview is voor onderwijsdoeleinden. Het wordt dus nergens gepubliceerd. Wat we zoeken is meer informatie en de beleving van de hobby Eurobilltracker. Wij doen namelijk een project User Experience op de Hogeschool Utrecht. De bedoeling van dit interview is dat we er dus achter komen hoe deze beleving is en wat eventueel beter zou kunnen in deze beleving. Het interview is dus een deel van het onderzoek, nadat we veel onderzoek hebben verricht gaan we concepten bedenken waardoor deze beleving(user experience) verbeterd kan worden. Een van deze concepten gaan we dan een prototype bedenken en maken hier een animatie van. Denk bij een prototype aan alle mogelijkheden bv. een boek, product, app, ect.

Als er iets nog niet duidelijk is of je nog vragen hebt stel ze gerust en ben jij degene naar wie we opzoek zijn laat het ons dan weten.

Michelle & Floriske
packbell
Euro-Master
Euro-Master

Post by packbell »

Persoonlijk wil ik hier wel aan mee doen.
Dit is een unieke kans weer om EBT een beetje te promoten .
Lijkt mij heel leuk om de mensen achter EBT te zien.
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Het klinkt als een interessant project, daar draag ik graag mijn steentje aan bij.
Jammer dat het alleen als studieproject is, reclame voor eurobilltracker is namelijk nooit weg ;).

Ik stuur even een mailtje naar jullie.
Bollivierke
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bollivierke »

Een tijdje geleden kwam ik dit tegen op het forum: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 1&p=763163" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien al een goede inspiratie voor een prototype?
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ik loop al wat jaartjes mee, laat maar weten via een berichtje of ik iets voor jullie kan betekenen

>> Image
Hagen9
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Hagen9 »

Fons wrote:Ik loop al wat jaartjes mee, laat maar weten via een berichtje of ik iets voor jullie kan betekenen

>> Image
Ik kan helaas nog geen pb's versturen en ik kan je niet mailen. Maar zou je mee willen werken aan een interview.Het interview doen we het liefst persoonlijk, omdat dit het makkelijkste praat. Maar we staan ook open het via de mail of een chat te doen. We
gebruiken het interview voor onderwijsdoeleinden, dus het wordt nergens gepubliceerd. We gebruiken het interview als aanvulling voor ons onderzoek
naar de hobby Eurobilltracker.

Als je mee wil werken zou je dan volgende week (27 februari - 2 maart) kunnen?
Zou je een maitje willen sturen.

Groetjes,

Floriske en Michelle
michelle.tenhagen@student.hu.nl
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik heb samen met Femke aan het begin van de avond het interview gedaan.
Jammer om te horen dat er (bijna) geen respons komt/is gekomen om mee te helpen aan hun project.
Zelf kan ik het alleen maar aanmoedigen om mee te doen als mensen met een dergelijk intiatief komen om onze hobby onder de loep te leggen etc.

Ik zou zeggen neem contact op met deze dames en help mee aan hun project / onze hobby! :)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”