Fons wrote:Als ik naar het postkantoor fiets moet ik altijd een klein stukje langs de snel weg fietsen, vandaag dus ook.
Het stoplicht was rood, dus ik moest even wachten.
Ik kijk even naar links..........
Ik stond voor het stoplicht. Er stond iemand op de fiets aan't rood licht stil te staren naar mijn auto -

- Ik keek even beter en net voordat het voor mij groen werd, herkende ik
Fons

! Ik kon nog net teken doen dat ie me een stukje moest volgen zodat ik aan de kant kon gaan staan.
We waren zo verbaasd dat we even niet wisten wat te zeggen

...
Even later reed ik rond in Werkendam -leuk dorpje trouwens- en plukte 5 x 10€ uit de ATM van de ABN-AMRO. Helaas geen hit

.
ans wrote:Nu vraag ik me af: Zou hij ook even stiekem op de Katjeskelder zijn geweest?
We merken het wel als hij zijn in Nederland bijeen gesprokkelde biljetten ingeeft.

Ja hoor Ans, ik ben ook even in Oosterhout gestopt ... maar heb nergens iets aangegeven zien staan van de KK. Anders had ik wel even langsgekomen

. Eigenlijk was ik beter
NIET afgereden in Oosterhout. Ik heb meer dan een half uur gezocht naar het stadscentrum en een ATM. Stomme wegenwerken en slecht aangegeven wegomlegging

!!!
Ook mijn Oosterhouts 10€ briefje (Postbank in de Torenstraat) was géén hit

.
Op mijn weg naar Friesland, heb ik ATMs "lastig gevallen" in: Oosterhout, Werkendam, Den Oever, Harlingen, Lemmer, Kampen en Epe; heb ook nog briefjes van Stiens en Oudebiltzijl.
Nieuwe stipjes staan spoedig op m'n kaart

!