Banken bezoeken?Crazy Bob wrote:De vraag is dan natuurlijk: wat in hemelsnaam moet je doen in Flevoland?(anders dan naar Six Flags, of hoe ze deze week ook heten)

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Banken bezoeken?Crazy Bob wrote:De vraag is dan natuurlijk: wat in hemelsnaam moet je doen in Flevoland?(anders dan naar Six Flags, of hoe ze deze week ook heten)
Een "evenement", die bij een meeting vaak komt, is dat we na afloop naar Duitsland gaan omvijfjes te pinnen bij de Volksbank.Neska wrote:Maar dan is België toch dichtbij?
Ik kom uit bij een facebook. Kan ik daar wat mee? Voor mij onbekend terrein. Zitten daar meer EBT-ers op? En wat betreft vijfjes uit de automaat halen is dus ook makkelijker dan in België. Hier in Arnhem is misschien 1 automaat waar je bij biljetkeuze, vijfjes kunt pinnen. Maar 40 stuks tegelijk is denk ik ondenkbaar. Was het maar waar.Fons wrote:Ja, daar kan je veel gemakkelijker veel biljetten uit de muur trekken. Tenminste, als je een Volksbank hebt kunnen vinden, maar die zijn er genoeg in Duitsland. Daar kan je namelijk in 1 transactie 40 biljetten van 5 euro pinnen. Hoe je dat moet doen zie je HIER
In Nederland kunnen alleen Rabo klanten in sommige automaten 40xNeska wrote:Ik kom uit bij een facebook. Kan ik daar wat mee? Voor mij onbekend terrein. Zitten daar meer EBT-ers op? En wat betreft vijfjes uit de automaat halen is dus ook makkelijker dan in België. Hier in Arnhem is misschien 1 automaat waar je bij biljetkeuze, vijfjes kunt pinnen. Maar 40 stuks tegelijk is denk ik ondenkbaar. Was het maar waar.Fons wrote:Ja, daar kan je veel gemakkelijker veel biljetten uit de muur trekken. Tenminste, als je een Volksbank hebt kunnen vinden, maar die zijn er genoeg in Duitsland. Daar kan je namelijk in 1 transactie 40 biljetten van 5 euro pinnen. Hoe je dat moet doen zie je HIER
Als je wilt weten, bij welke banken Raboklanten 40xgooglejaps wrote:In Nederland kunnen alleen Rabo klanten in sommige automaten 40xNeska wrote:Ik kom uit bij een facebook. Kan ik daar wat mee? Voor mij onbekend terrein. Zitten daar meer EBT-ers op? En wat betreft vijfjes uit de automaat halen is dus ook makkelijker dan in België. Hier in Arnhem is misschien 1 automaat waar je bij biljetkeuze, vijfjes kunt pinnen. Maar 40 stuks tegelijk is denk ik ondenkbaar. Was het maar waar.Fons wrote:Ja, daar kan je veel gemakkelijker veel biljetten uit de muur trekken. Tenminste, als je een Volksbank hebt kunnen vinden, maar die zijn er genoeg in Duitsland. Daar kan je namelijk in 1 transactie 40 biljetten van 5 euro pinnen. Hoe je dat moet doen zie je HIERin een transactie opnemen. Klanten van andere banken maximaal 8x
.
Daarvoor moet je aangemeld zijn bij Facebook. Staat dat filmpje niet gewoon op Youtube?Fons wrote:Ja, daar kan je veel gemakkelijker veel biljetten uit de muur trekken. Tenminste, als je een Volksbank hebt kunnen vinden, maar die zijn er genoeg in Duitsland. Daar kan je namelijk in 1 transactie 40 biljetten van 5 euro pinnen. Hoe je dat moet doen zie je HIER