Meeting Eindhoven 2 juli - Finse stijl
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
MDeen
- Euro-Master

Re: Meeting Eindhoven 2 juli - Finse stijl
Ik zal pas tussen 18:00 en 18:30 aankomen (tijd genoeg voor het eten denk ik). Ik moet eerst nog naar een housewarming, toevallig ook in Eindhoven.
hoi mannen,
count me in, long time no see.. Ik lus alles
Leuk dat je het organiseert Rob!
tot dan ! groet Peter
count me in, long time no see.. Ik lus alles
Leuk dat je het organiseert Rob!
tot dan ! groet Peter
Ha Peter,
Leuk je weer te zien.
Ik ben er trouwens ook bij zoals het er nu naar uit ziet.
Leuk je weer te zien.
Ik ben er trouwens ook bij zoals het er nu naar uit ziet.
Ik werk in Eindhoven en ga vaak eten met collega´s. Sizzling is dan toch echt onze favoriet, dus kan ik zeker aanraden!!
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Ik ben erbij, met 2 personen. Lekker in de buurt enzo....
Goin' down to southpark.....
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training

Goed om te horen dat dit restaurant een goede keuze is, aan de recensies kon ik al zien dat ze goed bekend staan. Uiteraard ben je ook van harte welkomKaatje wrote:Ik werk in Eindhoven en ga vaak eten met collega´s. Sizzling is dan toch echt onze favoriet, dus kan ik zeker aanraden!!
mocht je interesse hebben.
Daar sluit ik me bij aan............ Eén slechte ervaring mee, dus liever die andere twee opties.harrycompany wrote:Tapas is voor mij een big NO NO.
Voordeel van Eindhoven is dat m'n laatste trein een kwartier later gaat dan tijdens meeting Amsterdam
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- rlaurenssen

Welkom terug onlineyli wrote:Daar sluit ik me bij aan............ Eén slechte ervaring mee, dus liever die andere twee opties.harrycompany wrote:Tapas is voor mij een big NO NO.
Voordeel van Eindhoven is dat m'n laatste trein een kwartier later gaat dan tijdens meeting Amsterdam
Zo te zien wordt het de Sizzling dus ik zal alvast een plekje reserveren. Als de eventuele anderen zich aan willen melden voor volgende week
maandag, dan kan ik het aantal personen doorgeven. We zitten bovendien tegenover het station, dus degene die met de trein reizen hoeven
zich geen zorgen te maken over het feit dat ze misschien een trein missen.
- googlejaps
- Euro-Master

Oei, een meeting op 7 km van huis. Zo dichtbij is het nog nooit geweest. Helaas heb ik toevallig juist deze zaterdag afgesproken om met vrienden uit te gaan eten. Het lijkt me sterk als dit alsnog te combineren zou zijn.
Er is voor mij toch iets tussen gekomen. Iets met vrienden, barbecue, strandje en verjaardag.
Het gebeurt niet vaak..., maar ik zal dus voor deze keer moeten afzeggen
Hopelijk tot een volgende keer allemaal. Heel misschien ben ik bij de meeting in Barcelona. Anders zie ik de meesten van jullie wel bij een herfst- of after-summer-meeting 
Het gebeurt niet vaak..., maar ik zal dus voor deze keer moeten afzeggen
- eddydevries
- Forum Moderator

Fons wrote:Het gebeurt niet vaak..., maar ik zal dus voor deze keer moeten afzeggen
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- R/J
- Euro-Master

Wanneer komt het definitieve programma? Dan weet ik nl. of ik erbij ga zijn.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
- rlaurenssen

@ Fons en Googlejaps, uiteraard is het heel jammer dat jullie er niet bij zullen zijn, maar er zullen nog wel meer meetings volgen, tot de volgende keer.
@R/J, Echt een programma hebben we niet, we zullen rond 15:00 bij elkaar komen in Eindhoven, ik moet nog even kijken waar precies, maar waarschijnlijk ergens in de buurt van het station. Vervolgens gaan we ergens wat drinken en om 19:00 worden we verwacht in het restaurant voor het eten.
@R/J, Echt een programma hebben we niet, we zullen rond 15:00 bij elkaar komen in Eindhoven, ik moet nog even kijken waar precies, maar waarschijnlijk ergens in de buurt van het station. Vervolgens gaan we ergens wat drinken en om 19:00 worden we verwacht in het restaurant voor het eten.
Ik zal erbij zijn.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut