Ook biljetten voor bijvoorbeeld Gibraltar moeten als Verenigd Koninkrijk worden ingevoerd. Die situatie is beter vergelijkbaar met Aruba.MM8_NL wrote: Het eiland Groot-Brittannië omvat:
1. Engeland;
2. Schotland;
3. Wales;
en het noordoostelijk deel van het Ierse eiland vormt:
4. Noord-Ierland.
Bestuurskundige opdeling van Nederland
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Bestuurskundige opdeling van Nederland
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

- BaliBennie
- Forum Moderator
Gibraltar valt dan ook onder de overzeese gebieden. Zie de link in mijn vorige bericht....
Voor het Verenigd Koninkrijk is tenslotte alles buiten de Britse eilanden overzees
Voor het Verenigd Koninkrijk is tenslotte alles buiten de Britse eilanden overzees

Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- MM8_NL
- Euro-Master
En Frankrijk met 4 overzeese delen als departement (Départements d'Outre-Mer, DOM) en overzeese delen die niet tot de EU (Territoires d'Outre-Mer, TOM) horen? Hoe doen die het?BaliBennie wrote:Gibraltar valt dan ook onder de overzeese gebieden. Zie de link in mijn vorige bericht....
Sinds 1972 is Frankrijk opgedeeld in 26 regio's (waarvan 22 in het Europese deel), die op hun beurt weer zijn onderverdeeld in departementen, arrondissementen, kantons en op het laagste niveau gemeenten. Dat zijn wel veel lagen. Frankrijk telt in totaal 36.778 gemeentes (bron: Wikipedia)
- BaliBennie
- Forum Moderator
Een oplossing is in de maak voor deze speciale gebieden.
Dus als je dan het landenprofiel van Nederland aanklikt staat er Dit land is onderverdeeld in 4 landen (Aruba - Curaçao - Nederland - Sint-Maarten) maar uitgebreide statistieken zullen er waarschijnlijk niet van verschijnen.

Er wordt dus een extra laag gemaakt waar deze gebieden worden ingedeeld. Dit zal dus boven de laag zijn waar de Landen zijn. Ze zullen echter niet in de statistieken gaan voorkomen zoals het nu lijkt. (Dit is nog nog in de ontwikkelfase en kan dus nog wijzigen)[12:07:34] <Nerzhul> ich hab wegen der Landen-Sache nochmal nachgedacht...
[12:08:09] <Nerzhul> ich werd den CM erweitern um weitere Ebenen, die struktur- aber nicht statistikrelevant sind
[12:09:04] <Nerzhul> dann erscheint im Profil NL ein "ist unterteilt in 4 Landen", aber Bundesländer werden nicht gegen NL geranked
Dus als je dan het landenprofiel van Nederland aanklikt staat er Dit land is onderverdeeld in 4 landen (Aruba - Curaçao - Nederland - Sint-Maarten) maar uitgebreide statistieken zullen er waarschijnlijk niet van verschijnen.
- R/J
- Euro-Master
Dat is niet zo heel erg, van die statistieken.
Ik denk dat dit een hele mooie oplossing is.
Ik denk dat dit een hele mooie oplossing is.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
- MM8_NL
- Euro-Master
Klinkt goed. Die statistieken zijn niet zo belangrijkBaliBennie wrote:Een oplossing is in de maak voor deze speciale gebieden.![]()
Er wordt dus een extra laag gemaakt waar deze gebieden worden ingedeeld. Dit zal dus boven de laag zijn waar de Landen zijn. Ze zullen echter niet in de statistieken gaan voorkomen zoals het nu lijkt. (Dit is nog nog in de ontwikkelfase en kan dus nog wijzigen)[12:07:34] <Nerzhul> ich hab wegen der Landen-Sache nochmal nachgedacht...
[12:08:09] <Nerzhul> ich werd den CM erweitern um weitere Ebenen, die struktur- aber nicht statistikrelevant sind
[12:09:04] <Nerzhul> dann erscheint im Profil NL ein "ist unterteilt in 4 Landen", aber Bundesländer werden nicht gegen NL geranked
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training
Is het dan een optie om de eilanden als een gemeente onder te brengen? Weet niet of dit het protecol is, maar dan heb je alsnog de statestieken beschikbaar. Of eventueelBaliBennie wrote:Een oplossing is in de maak voor deze speciale gebieden.![]()
als apparte procincies (indien er ook vlaggen voor de provincies gebruikt worden, kan met op die manier ook de vlaggen van de afzonderlijke eilanden gebruken. Vervolgens kan men
de plaatsen op het eiland weer gaan indelen.
Zo zou ik het in ieder geval doen, maar weet natuurlijk niet in hoe verre je je werk al klaar hebt. Persoonlijk vind ik het niet zo erg als de statestieken niet beschikbaar zijn, kan me wel voorstellen
dat als je er biljetten hebt ingevoerd, dat je ze ook graag terug wilt zien. Aan de andere kant kun je niet iedereen tevreden stellen. Ik vind dat je in ieder geval veel werk heb verricht en daar zijn
we allemaal dankbaar om.

- BaliBennie
- Forum Moderator
Per 10-10-10 bestaat Nederland uit 12 provincies + de BES-eilanden
De BES-eilanden zijn dan weer als gemeente afzonderlijk te bekijken.
Verder zullen alle provincies en gemeenten eigen vlaggen krijgen in hun profiel.
Aruba, Curaçao en Sint-Maarten als provincie instellen wil ik niet omdat ze dat niet zijn en niet binnen het land Nederland thuis horen. Ze horen thuis onder het Koninkrijk der Nederlanden. Je kunt altijd nog de stadsprofielen bekijken. En wie weet kunnen ze toch nog worden meegenomen in de statistieken. Ik zal er wel om doorvragen bij Nerzhul. Dit level van overzeese gebieden is nog niet ingevoerd dus de uiteindelijke vorm is nog niet definitief.
Op Aruba zijn drie stadsprofielen (14 biljetten) waar ooit is ingevoerd, op Curaçao twee stadsprofielen (8 biljetten) en op SInt Maarten slechts één stadsprofiel (8 biljetten). In totaal ligt het totaal biljetten wat daar is ingevoerd onder de 30 biljetten. Dus veel mis je niet qua statistieken.
De BES-eilanden zijn dan weer als gemeente afzonderlijk te bekijken.
Verder zullen alle provincies en gemeenten eigen vlaggen krijgen in hun profiel.
Aruba, Curaçao en Sint-Maarten als provincie instellen wil ik niet omdat ze dat niet zijn en niet binnen het land Nederland thuis horen. Ze horen thuis onder het Koninkrijk der Nederlanden. Je kunt altijd nog de stadsprofielen bekijken. En wie weet kunnen ze toch nog worden meegenomen in de statistieken. Ik zal er wel om doorvragen bij Nerzhul. Dit level van overzeese gebieden is nog niet ingevoerd dus de uiteindelijke vorm is nog niet definitief.
Op Aruba zijn drie stadsprofielen (14 biljetten) waar ooit is ingevoerd, op Curaçao twee stadsprofielen (8 biljetten) en op SInt Maarten slechts één stadsprofiel (8 biljetten). In totaal ligt het totaal biljetten wat daar is ingevoerd onder de 30 biljetten. Dus veel mis je niet qua statistieken.
- BaliBennie
- Forum Moderator
Er wordt nog steeds gesleuteld aan de nieuwe City Manager. We zullen dus nog even geduld moeten hebben.....
In voorbereiding op de vernieuwingen heb ik alvast de bestaande stadsprofielen opgeschoond en vele foute profielen samengevoegd met de goede profielen. Veel schrijffouten, carnavalsnamen of campingnamen bijvoorbeeld zijn nu samengevoegd.
Daarbij zijn ook veel Friese profielen omgezet naar hun officiële naam. In veel gevallen wordt dat dan de Friese naam waar die recent gewijzigd is. Dit is allemaal gebeurd in de huidige City Manager en is dus al zichtbaar voor iedereen. Zo zijn bijvoorbeeld in de gemeente Dantumadiel alle profielen omgezet op de Friese namen.
Verder voorspel ik dat het locatiehunten een flinke opmars zal krijgen.
Dit omdat je straks kunt zien welke plaatsen er onder een gemeente vallen en zodoende kunt zien dat er nog maar een paar biljetten in een klein dorpje ingevoerd zijn. Een extra stimulans om daar eens te gaan tracken lijkt mij. Ook kun je zo zien welke dorpen of zelfs gehuchten nog ongetrackt zijn binnen een gemeente. Deze verschijnen weliswaar niet in de statistieken maar je kunt wel via bijvoorbeeld wikipedia zien welke dorpen en gehuchten er onder een gemeente vallen. De ontbrekende zou je dan kunnen bezoeken en zodoende weer een plaats op de kaart zetten.
Voorlopig nog even wachten dus....
In voorbereiding op de vernieuwingen heb ik alvast de bestaande stadsprofielen opgeschoond en vele foute profielen samengevoegd met de goede profielen. Veel schrijffouten, carnavalsnamen of campingnamen bijvoorbeeld zijn nu samengevoegd.
Daarbij zijn ook veel Friese profielen omgezet naar hun officiële naam. In veel gevallen wordt dat dan de Friese naam waar die recent gewijzigd is. Dit is allemaal gebeurd in de huidige City Manager en is dus al zichtbaar voor iedereen. Zo zijn bijvoorbeeld in de gemeente Dantumadiel alle profielen omgezet op de Friese namen.
Verder voorspel ik dat het locatiehunten een flinke opmars zal krijgen.

BaliBennie wrote:Er wordt nog steeds gesleuteld aan de nieuwe City Manager. We zullen dus nog even geduld moeten hebben.....
Verder voorspel ik dat het locatiehunten een flinke opmars zal krijgen.Dit omdat je straks kunt zien welke plaatsen er onder een gemeente vallen en zodoende kunt zien dat er nog maar een paar biljetten in een klein dorpje ingevoerd zijn. Een extra stimulans om daar eens te gaan tracken lijkt mij. Ook kun je zo zien welke dorpen of zelfs gehuchten nog ongetrackt zijn binnen een gemeente. Deze verschijnen weliswaar niet in de statistieken maar je kunt wel via bijvoorbeeld wikipedia zien welke dorpen en gehuchten er onder een gemeente vallen. De ontbrekende zou je dan kunnen bezoeken en zodoende weer een plaats op de kaart zetten.
hi BB,
dan heb ik hier maastricht gespeld zonder C nog een klusje voor je!

deze irriteert me al tijden mateloos, aangezien het nu een hit is met 0 km.
zou deze user nou echt niet doorhebben dat het aan zijn spelfout ligt, om zou het m gewoon niet kunnen schelen.....

er is intussen dus nog geen datum bekend waarop de city manager operationeel zal zijn?
ik las hier dat de site 5 aug even uit de lucht gaat voor nieuwe features, en ging er meteen van uit dat het vast op de city manager moest slaan.
what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Goed werk BaliBennie!
Ik vind het nog altijd heel bijzonder dat deze website volledig door vrijwilligers gerund wordt en toch zo professioneel is!
De uitbreidingen waar jij en een aantal andere momenteel aan werken dragen daar zeker aan bij!
ik neem mijn spreekwoordelijke petje af!
Ik vind het nog altijd heel bijzonder dat deze website volledig door vrijwilligers gerund wordt en toch zo professioneel is!
De uitbreidingen waar jij en een aantal andere momenteel aan werken dragen daar zeker aan bij!
- BaliBennie
- Forum Moderator
Ja 5 augustus is de dag. De aankondiging had ik zelf gemist....
Dan kan ik echt aan de slag met de nieuwe Location Manager zoals hij vanaf dan heet. De naam City Manager dekt dan niet meer de lading omdat het dan ook provincies, bundesländer, gemeenten en dergelijke omvat. Het duurt dan denk ik nog een paar dagen voordat ik de hele structuur op de nieuwe Location Manager ingericht heb en alles gecontroleerd is. Pas als 90% van alle stadsprofielen van een land zijn ingedeeld onder een gemeente/provincie kan alles per land geactiveerd worden.
Verwacht dus niet gelijk op 5 augustus even voor middernacht dat je alles kan zien en zeker niet van elk land.
Het wordt allemaal per land ingericht, waarbij natuurlijk eerst de focus ligt bij de belangrijke Eurolanden. Landen buiten de eurozone worden pas daarna aangepakt en dat kan best nog wel een tijdje duren. Voordat alles ingericht is voor alle landen zijn we wel een paar maanden verder.
Plaatsen die nog niet zijn ingedeeld blijf je voorlopig zien als Stad - Land.
In landen waar de nieuwe structuur is geactiveerd zie je straks Stad - Gemeente - Provincie - Land.
Per land wijkt de structuur natuurlijk af. Luxemburg zou bijvoorbeeld Stad - Gemeente - Kanton - District - Land worden.

Dan kan ik echt aan de slag met de nieuwe Location Manager zoals hij vanaf dan heet. De naam City Manager dekt dan niet meer de lading omdat het dan ook provincies, bundesländer, gemeenten en dergelijke omvat. Het duurt dan denk ik nog een paar dagen voordat ik de hele structuur op de nieuwe Location Manager ingericht heb en alles gecontroleerd is. Pas als 90% van alle stadsprofielen van een land zijn ingedeeld onder een gemeente/provincie kan alles per land geactiveerd worden.
Verwacht dus niet gelijk op 5 augustus even voor middernacht dat je alles kan zien en zeker niet van elk land.
Het wordt allemaal per land ingericht, waarbij natuurlijk eerst de focus ligt bij de belangrijke Eurolanden. Landen buiten de eurozone worden pas daarna aangepakt en dat kan best nog wel een tijdje duren. Voordat alles ingericht is voor alle landen zijn we wel een paar maanden verder.
Plaatsen die nog niet zijn ingedeeld blijf je voorlopig zien als Stad - Land.
In landen waar de nieuwe structuur is geactiveerd zie je straks Stad - Gemeente - Provincie - Land.
Per land wijkt de structuur natuurlijk af. Luxemburg zou bijvoorbeeld Stad - Gemeente - Kanton - District - Land worden.
- MM8_NL
- Euro-Master
Ook wij nemen onze petten af!De-Ker wrote:Goed werk BaliBennie!

Ook hier in St.Annaland wordt de Rode Kruis pet even afgezet. Klasse hoor!
- cornjac
- Euro-Master
De mijne is een beetje beige van kleur, maar ook die wordt afgenomen.
Complimenten Bennie en succes met het verdere verloop !!!

Complimenten Bennie en succes met het verdere verloop !!!
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;