mig4euro wrote:Weet er iemand of (en waar ) er in België automaten zijn die briefjes van 200 € geven ?
Alle nieuwe DEXIA stortingsautomaten geven 5 10 20 50 100 en 500 €, maar geen 200.
Ik heb een Dexia ATM gevonden met
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
mig4euro wrote:Weet er iemand of (en waar ) er in België automaten zijn die briefjes van 200 € geven ?
Alle nieuwe DEXIA stortingsautomaten geven 5 10 20 50 100 en 500 €, maar geen 200.

Bedankt voor de info BBBaliBennie wrote:MDeen wrote: Ik ben trouwens benieuwd wanneer BB (BoozeBelly) gaat hitten met BB (BaliBennie).....

afgelopen zaterdag :yli wrote:Vandaag zowaar een ATM BNP Paribas Fortis tegen gekomen met meer biljetten dan alleenen
.
Hoboken, vrije biljetkeuze
![]()
![]()
![]()

De DHB Bank, oftewel de Demir Halk Bank Bank (en voor de liefhebbers deze geldautomaat op Google Streetview).rlaurenssen wrote:Bij deze geldautomaat in Rotterdam (Ben even de naam kwijt van de bank, de enige in Nederland van een bepaalde buitenlandse bank)
kwam in ieder geval niets uit, het enige wat ik te zien kreeg was een windows 95/98 bureaublad.

Laat dat "tijdelijk" maar weg, ik geloof dat hij al ruim 2 jaar weg isMarco1970 wrote: De ATM van de SNS Bank in Roermond aan de Minderbroederssingel is ook (tijdelijk?) weg.
Meer hierover in "Wat een Ellende".

Henk Draijer wrote:Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, en wil elke geldautomaat die ik tegenkom met een bezoekje vereren.
Een tijdje geleden las ik ergens in een topic dat het kan gebeuren dat je achteraf pinkosten moet betalen.
Ik kan dat topic nergens terugvinden.
Zijn er lezers die mij kunnen vertelen bij welke banken en/of geldautomaten ik niet moet pinnen,
en is het zo dat de geldautomaat je waarschuwd dat het geld gaat kosten zodat je halverwege met pinnen kan stoppen.
Dit is t topic wat je zochtHenk Draijer wrote:Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, en wil elke geldautomaat die ik tegenkom met een bezoekje vereren.
Een tijdje geleden las ik ergens in een topic dat het kan gebeuren dat je achteraf pinkosten moet betalen.
Ik kan dat topic nergens terugvinden.
Zijn er lezers die mij kunnen vertelen bij welke banken en/of geldautomaten ik niet moet pinnen,
en is het zo dat de geldautomaat je waarschuwd dat het geld gaat kosten zodat je halverwege met pinnen kan stoppen.

Pijltje naar beneden (softkey naast het beeldscherm of op het touchscreen) is voldoende.HBoZ wrote: * bij aantal van 50 toets je 0 in en bevestig je dit