Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Jan010
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by Jan010 »

mig4euro wrote:Weet er iemand of (en waar ) er in België automaten zijn die briefjes van 200 € geven ?

Alle nieuwe DEXIA stortingsautomaten geven 5 10 20 50 100 en 500 €, maar geen 200 :? .

Ik heb een Dexia ATM gevonden met :note-200: biljetten: Essen, rechter automaat.
boozebelly
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by boozebelly »

BaliBennie wrote:
MDeen wrote: Ik ben trouwens benieuwd wanneer BB (BoozeBelly) gaat hitten met BB (BaliBennie)..... :mrgreen:
Bedankt voor de info BB :D (Beetje late reactie van mijn kant, maar ik was even een paar weken pleite)
Ik heb overigens ook de Rabobank in Odoorn ontdekt, die heeft ook vrije biljetkeuze ( :note-10: , :note-20: , :note-50: & :note-100: ) en is 24 uur per dag bereikbaar.
Binnenkort zal ik die pinautomaat van de Rabo in Emmen wel proberen, tijdens het storten van geld had ik ook gespot dat die biljetten van 200 geeft en die heb ik nog nooit ingevoerd, laat staan in handen gehad. En in Emlichheim (Duitsland) zit bij de Aldi een automaat die ook vrije biljetkeuze heeft ( :note-5: , :note-10: , :note-20: & :note-50: ). Dus in en om Emmen is wel het één en ander te vinden.

En die hit tussen ons zal ook wel komen, ik zag een tijdje geleden bij toeval dat ene BaliBennie een hele bult biljetten ingevoerd had op mijn postcode (7811), dus ze zijn in de buurt :P
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

De rabo atm in Duizel(gemeente eersel) heeft sinds een tijd vrije biljetkeuze. Dat was vroeger niet.
10,20,50 zit erin.
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Bij deze geldautomaat in Rotterdam (Ben even de naam kwijt van de bank, de enige in Nederland van een bepaalde buitenlandse bank)
kwam in ieder geval niets uit, het enige wat ik te zien kreeg was een windows 95/98 bureaublad.
Attachments
31072010008.jpg
31072010008.jpg (954.88 KiB) Viewed 769 times
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

In Pisa hadden we een geldautomaat waar over het geldautomaatbeeld een foutmelding van windows stond dat windows out of virtual memory was.

De geldautomaat functioneerde verder prima, maar de foutmelding verborg wel een invoerveld.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

yli wrote:Vandaag zowaar een ATM BNP Paribas Fortis tegen gekomen met meer biljetten dan alleen :note-20: en :note-50:.

:flag-be: Hoboken, vrije biljetkeuze :note-10: :note-20: :note-50: :note-100:
afgelopen zaterdag :

:flag-be: Oostmalle, vrije biljetkeuze :note-20: :note-50:
:flag-be: Wijnegem, vrije biljetkeuze :note-20: :note-50:
:flag-be: Borsbeek, vrije biljetkeuze :note-20: :note-50:
:flag-be: Antwerpen (Plantin), vrije biljetkeuze :note-10: :note-20: :note-50: :note-100:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

rlaurenssen wrote:Bij deze geldautomaat in Rotterdam (Ben even de naam kwijt van de bank, de enige in Nederland van een bepaalde buitenlandse bank)
kwam in ieder geval niets uit, het enige wat ik te zien kreeg was een windows 95/98 bureaublad.
De DHB Bank, oftewel de Demir Halk Bank Bank (en voor de liefhebbers deze geldautomaat op Google Streetview).

(edit: ik ben zo vrij geweest de foto even aan te passen, zo is 'ie denk ik wat duidelijker)
Attachments
31072010008v.jpg
31072010008v.jpg (84.18 KiB) Viewed 742 times
Last edited by Crazy Bob on Mon Aug 02, 2010 9:02 am, edited 1 time in total.
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master

Post by Marco1970 »

De ATM van de Fortis Bank in Roermond (Zwartbroekpoort) is weg want het hele kantoor is dicht.
De ATM van de SNS Bank in Roermond aan de Minderbroederssingel is ook (tijdelijk?) weg.

Meer hierover in "Wat een Ellende".
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

ATM Rabobank, Hoek (Gemeente Terneuzen) Langestraat :note-10: :note-20: :note-50: vrije biljet keuze en 24H bereikbaar
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

Marco1970 wrote: De ATM van de SNS Bank in Roermond aan de Minderbroederssingel is ook (tijdelijk?) weg.

Meer hierover in "Wat een Ellende".
Laat dat "tijdelijk" maar weg, ik geloof dat hij al ruim 2 jaar weg is :wink:

ps. de rabo-automaten deden het gister weer!
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, en wil elke geldautomaat die ik tegenkom met een bezoekje vereren. 8)
Een tijdje geleden las ik ergens in een topic dat het kan gebeuren dat je achteraf pinkosten moet betalen.
Ik kan dat topic nergens terugvinden.
Zijn er lezers die mij kunnen vertelen bij welke banken en/of geldautomaten ik niet moet pinnen,
en is het zo dat de geldautomaat je waarschuwd dat het geld gaat kosten zodat je halverwege met pinnen kan stoppen.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Henk Draijer wrote:Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, en wil elke geldautomaat die ik tegenkom met een bezoekje vereren. 8)
Een tijdje geleden las ik ergens in een topic dat het kan gebeuren dat je achteraf pinkosten moet betalen.
Zijn er lezers die mij kunnen vertelen bij welke banken en/of geldautomaten ik niet moet pinnen,
en is het zo dat de geldautomaat je waarschuwd dat het geld gaat kosten zodat je halverwege met pinnen kan stoppen.

Veel plezier in Duitsland, ik hoop dat je alleen Volksbank-Raiffeisenbank geldautomaten gaat tegenkomen, daar heb je vrije biljetkeuze met vijfjes erin :)

Volgens mij laten banken onderling binnen Duitsland wel kosten doorberekenen als je van een andere bank bent. Maar omdat die regel niet telt in Nederland wordt dat hier niet gedaan.

Het is inderdaad zo dat de geldautomaat dit verplicht is te melden, dit komt vanzelf in beeld te staan en dan heb je nog de mogelijkheid om de transactie af te breken. In Italië had ik dat ook toen stond er al laatste nog bij: "dit ligt een je eigen bank". Als dat er staat kan je gewoon door blijven pinnen. Omdat die regel die niet voor Nederlanders geldt.
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Henk Draijer wrote:Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland, en wil elke geldautomaat die ik tegenkom met een bezoekje vereren. 8)
Dit is t topic wat je zocht :wink:

Om bij de Volksbank 5jes te bemachtigen doe je t volgende:

* kies bij bedrag, ander bedrag en toets 200 in
* kies dan Stücklungen
op t scherm komt er nu zoveel van 50,zoveel van 20, etc
* bij aantal van 50 toets je 0 in en bevestig je dit
* idem bij 20 en 10 [automatisch komt er dan 40x5]
* uitbetalen :D
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

HBoZ wrote: * bij aantal van 50 toets je 0 in en bevestig je dit
Pijltje naar beneden (softkey naast het beeldscherm of op het touchscreen) is voldoende.
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

En "Ander Betrag" is bij een heleboel Volksbank-automaten vervangen door "Wunschbetrag"
My map
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”