bren_nmgn wrote:Tjariet wrote:Omdat er morgen een meeting is, dacht ik "ik ga het nog één keertje proberen". Helaas. Nijmegen en eurobilltracken wordt voor mij nooit een goeie combi. Januari dit jaar kreeg ik ook al nergens iets mee. Nu woensdag 300x5 besteld per brief bij de ING, geadresseerd 6511 aan het kantoor in het centrum, komt er een mail terug dat ze niet uit de brief op kunnen maken waar ik de bestelling wil afhalen. Wat dachten ze? Dat ik graag 300x5 wil ophalen in Middelburg en dat ik daarom een brief stuur naar Nijmegen? Het lijkt me toch vrij logisch dat als ik een brief stuur met verzoek tot bestelling naar een kantoor, dat ik de bestelling dan ook (het is wel zo praktisch) op hetzelfde kantoor afhaal.
Ik hanteer dit systeem al vrij lang, tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Altijd dezelfde briefopzet gebruikt. Nijmegen heeft gewoon iets tegen mij.
Ach ja, ach ja. Gelukkig snapten ze het in Arnhem wel. Daar liggen er 500 op me te wachten.
dit meen je niet!
ik neem aan dat je het hebt over ING kantoor Marienburg?
(aan de postcode te zien)
wat een stelletje sukkels zeg.....
Klopt. Ik probeerde alleen ontraceerbaar te blijven door de straatnaam niet te noemen

. Ach, ik denk dat ik de 300 wel kan compenseren door zondag via Schiphol terug te gaan. De ABN is daar op zondag ook van 06:00-22:00 open en laatst heb ik daar 300x5 zonder problemen gehaald. Is alleen wel even een stukje om en ik doe het alleen maar als Utrecht weer werkt.
Wat de ING in Nijmegen betreft, volgens mij hebben ze gewoon mijn rekening nagetrokken en gezien waar ik woonde. Daaruit hebben ze waarschijnlijk afgeleid dat ik seniele neigingen had door biljetten te bestellen op 200 km van huis...
Ik kan me januari nog goed herinneren. 3 uur kommer en kwel voor 60 biljetten ofzo, maximaal. Ik had net daarvoor in Arnhem 300x5 gescoord zonder te bestellen in 30 minuten. Elk postkantoor had een bundel. In Nijmegen zeiden ze alleen maar telkens tegen me, dat ze of niets hadden, of bundels niet waren om aan klanten mee te geven. Het 'bankenrondje van Arnhem ' van toen ga ik morgen trouwens weer proberen: Eerst Lawick van Pabst, dan Willemsplein, dan Steenstraat. Ondertussen ook nog even de rabo met vijfjes meepakken. Dit alles is te vinden binnen een halve kilometer van het station.