Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by jrnsndrs »

Neska wrote:Ik heb nog even gekeken. 272 gebruikers, waarvan er maar 9 actief zijn.
Tilburg: 375 gebruikers waarvan 14 actief. (3,73%)
NL: 22 625 gebruikers waarvan 1131 actief. (5,00%)



Niet best dus hier.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by Neska »

jrnsndrs wrote:
Neska wrote:Ik heb nog even gekeken. 272 gebruikers, waarvan er maar 9 actief zijn.
Tilburg: 375 gebruikers waarvan 14 actief. (3,73%)
NL: 22 625 gebruikers waarvan 1131 actief. (5,00%)



Niet best dus hier.
Dat is inderdaad niet best. Wat schrikt ze af? Er zijn maar weinigen die het weten. Daar ik in het verleden nogal eens opmerkingen kreeg die kortweg er op neer kwam "wat een idioterie", of "wat een onzin". Ze zien niet in dat het, mijn inziens, een soort hobby is. Dus hou ik mij wijselijk maar op de achtergrond.
Ik heb wel een vermoeden dat de EBT landen aan onze ingevooerde biljetten behoorlijk wat statistieke op los gooien en in een klap zien hoe de verspreiding per land is.
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by googlejaps »

Hoewel 5% natuurlijk een ontzettend laag percentage is, kan ik mij dat ook wel voorstellen. Welke internetter heeft niet minstens 5 keer een account ergens aangemaakt, heeft op de eerste dag (of week kan misschien ook) wat met dat account gedaan, en is daarna voorgoed verdwenen.

EBT zal voor veel van de 162.000 gebruikers een van de sites zijn waar ze eens een keer zijn geweest en ze zich hebben geregistreerd, en die ze daarna zijn vergeten.

Daar bovenop komen nog de users die wel een periode serieus aan EBT hebben gedaan (bijvoorbeeld meer dan 500 of 1000 biljetten hebben ingevoerd) en daarna om welke reden dan ook zijn gestopt.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by eddydevries »

googlejaps wrote:Daar bovenop komen nog de users die wel een periode serieus aan EBT hebben gedaan (bijvoorbeeld meer dan 500 of 1000 biljetten hebben ingevoerd) en daarna om welke reden dan ook zijn gestopt.
Eén van die redenen (ik ken er een paar, die daarom gestopt zijn) was de grote EBT-crisis.

(dat was ook na het oplossen ervan, de reden om de vereniging op te richten)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by rlaurenssen »

Goedendag allemaal,

Het is al weer een tijd geleden dat ik actief was op EBT maar na 973 dagen toch maar weer eens een biljet ingevoerd.

Hoe gaat het met iedereen? En hoe gaat het met invoeren de laatste jaren?

Groetjes.

Rob
User avatar
Phinac
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1344
Joined: Sat Feb 09, 2008 10:49 pm

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by Phinac »

rlaurenssen wrote:Goedendag allemaal,

Het is al weer een tijd geleden dat ik actief was op EBT maar na 973 dagen toch maar weer eens een biljet ingevoerd.

Hoe gaat het met iedereen? En hoe gaat het met invoeren de laatste jaren?

Groetjes.

Rob
In ieder geval welkom terug :D

Toen zat ik op ongeveer 27.000 biljetten en nu op ruim 37.000; het gaat dus gestaag door.
Phinac
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by Steda »

Ik voer nog altijd vlotjes biljetten in. Welkom terug , Rob!
User avatar
LArdennais
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13685
Joined: Sat Jun 12, 2010 11:58 am
Location: Quelque part en Ardenne profonde...

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by LArdennais »

Hoi Rob, en welkom terug hier, eerst ! :D

Acktueel voer ik door EBT alle soorten van biljetten (van :note-5: tot :note-200: ) : ik zoek eerst biljetten voor een spel die staat in de :flag-fr: deel van onze Forum : International Mario DRAGHI'S BINGO 2017-07-01
http://liste.eurobillets.free.fr/ : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! :D

https://play.google.com/store/apps/deta ... =fr&gl=US] : A utiliser sans modération ! :)
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by rlaurenssen »

Leuk om weer eens terug te zijn. Maar grote aantallen biljetten zal ik waarschijnlijk niet meer invoeren. Ik ben ondertussen gewend om alles met de bankpas te betalen dus veel zie ik er niet meer.

Ik ga wel proberen om biljetten te krijgen op nieuwe plekken zodat ik de dotkaart een beetje kan aanvullen :D .

Zijn er nog nieuwe meeting gepland?
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by Steda »

Een nationale meeting is al lang geleden. De tijd dat er veel volk naar een meeting kwam is voorbij vrees ik. :(
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by eddydevries »

rlaurenssen wrote:Leuk om weer eens terug te zijn. Maar grote aantallen biljetten zal ik waarschijnlijk niet meer invoeren. Ik ben ondertussen gewend om alles met de bankpas te betalen dus veel zie ik er niet meer.

Ik ga wel proberen om biljetten te krijgen op nieuwe plekken zodat ik de dotkaart een beetje kan aanvullen :D .

Zijn er nog nieuwe meeting gepland?
Rob, welkom terug.

Wat de meeting betreft: ik had wel een oproep geplaatst, maar er heeft nog niemand gereageerd.
Omdat ik naar de int. meeting in Finland ga, zou ik pas later dit jaar eentje kunnen organiseren.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by Crazy Bob »

rlaurenssen wrote:Leuk om weer eens terug te zijn. Maar grote aantallen biljetten zal ik waarschijnlijk niet meer invoeren. Ik ben ondertussen gewend om alles met de bankpas te betalen dus veel zie ik er niet meer.

Ik ga wel proberen om biljetten te krijgen op nieuwe plekken zodat ik de dotkaart een beetje kan aanvullen :D .

Zijn er nog nieuwe meeting gepland?
Welkom terug! Eind deze maand kun je nog mee naar Helsinki! :flag-fi: 8)
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Niet gezien in de afgelopen 30 dagen

Post by ludofaki »

rlaurenssen wrote:Leuk om weer eens terug te zijn. Maar grote aantallen biljetten zal ik waarschijnlijk niet meer invoeren. Ik ben ondertussen gewend om alles met de bankpas te betalen dus veel zie ik er niet meer.

Ik ga wel proberen om biljetten te krijgen op nieuwe plekken zodat ik de dotkaart een beetje kan aanvullen :D .

Zijn er nog nieuwe meeting gepland?

Je kunt altijd gewoon weer met echt geld gaan betalen ;) :idea:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”