harrycompany wrote:Als ik een voorstel mag doen lijkt amsterdam of utrecht mij wel een mooie plaats, genoeg leuke locaties en goed bereikbaar!
Als datum neem ik aan dat een zaterdag/zondag voor mensen het gemakkelijkst is.
Hou er wel rekening mee dat er ook wel Vlamingen willen deelnemen en Amsterdam toch al een eindje rijden is voor Vlamingen die tegen de taalgrens wonen.
Mijn inziens dacht ik eerder een leuke plek in Noord Brabant (NL) of zo. Lijkt me goed centraal te liggen voor iedereen. Iemand die daar leuke restaurantjes/cafees kent? We hebben Baarle Hertog/Nassau al aangedaan op een vorige meeting, maar niets belet ons om daar terug te gaan voor een finse stijl meeting.
Turnhout misschien ? In het noorden van Vlaanderen heeft deze stad de beste verbindingen met Nederland (Tilburg) volgens mij.
Helaas is de spoorbaan (via Baarle) al lang geleden opgeheven, maar de laatste bus van De Lijn gaat volgens mij om een 22:03 naar Tilburg.
Tilburg zelf heeft in het weekend een goede (nacht) verbinding met de trein naar grote steden in de randstad.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Mr Euro wrote:Blijkbaar is er toch voldoende interesse.
Wat denken jullie van volgende datum zaterdagavond 26 juli?
Wat mij betreft OK (dan ben ik nog niet op vakantie).
Dan moeten we nog kijken, waar we het houden en dus ook wie iets organiseert (hoeft niet veel te zijn, maar het is wel makkelijk als iemand de plaats een beetje kent).
Mr Euro wrote:Wat denken jullie van volgende datum zaterdagavond 26 juli?
Dan ben ik terug in de BeNeLux, en is m'n agenda nog leeg. Dus goede datum voor mij.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten