Ik wil eens een poging doen om jullie te lokken naar het hoge noorden voor een meeting. De mooie stad Groningen biedt alles voor een mooie meeting. Veel historie, veel te zien in de stad en gezellige horeca. Wegens de lange reis voor de meesten van jullie laat ik de meeting pas in de middag plaatsvinden.
De meeting zal plaatsvinden op 24 oktober 2009.
Het programma ziet er als volgt uit:
12.00 uur - Verzamelen op NS-Station Groningen
12.45 uur - Verzamelen Grote Markt
13.00 uur - Gezamenlijke lunch
14.00 uur - Stadswandeling 2 uur
16.00 uur - Vrije tijd
17.30 uur - Restaurant
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van de meeting gaan we na het restaurantje nog even richting Grote Markt waar we in één van de gezellige café's de dag zullen afsluiten.
De kosten voor de meeting bedragen 6 euro per persoon.
Volg deze link voor informatie over Parkeren in Groningen.
Volg deze link voor een kaart van Groningen met alle meetingpunten en meer.
Meetingpunt NS-Station
Het trefpunt bevindt zich tussen de perrons 2a en 2b onder de overkapping van de perrons. Onder de grote stationsklok zal worden verzameld. Dit is vóór de Bruna en het GWK Wisselkantoor. Bij slecht of winderig weer eventueel binnen in de stationshal die ernaast ligt.
Meetingpunt Grote Markt
Het trefpunt bevindt zich op de stoep voor het VVV-Kantoor. Het VVV-Kantoor bevindt zich rechts naast de Martinitoren en schuin achter een glazen nieuwskiosk.
Meetingpunt Eetcafé Het Zwarte Schaap
We hebben gekozen voor Eetcafé Het Zwarte Schaap aan het Schuitendiep 52 te Groningen. Dit gezellige eetcafé ligt aan de rand van het centrum aan het Schuitendiep. De prijzen zijn vanaf 12.75 voor het dagmenu. Als je voor het VVV-Kantoor staat ga je linksaf en verlaat je de Grote Markt via de Poelestraat. Loop de hele Poelestraat door. Direct na de brug aan de linkerkant zie je de gele gevel van Eetcafé Het Zwarte Schaap.
Deelnemers:
Ja, ik ben erbij!

Ik weet het nog niet zeker....

Nee, ik kom niet