Nederland vs. Belgie op 13 november

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Nederland vs. Belgie op 13 november

Post by harrycompany »

Beste allemaal,

Na de megaflush uit finland, die een wedstrijdje tussen de grootste gebruikers hielden, gaan we dat in NL en BE nu ook een keer doen!

De wedstrijd gaan wij met elkaar aan op vrijdag 13 november en gaat tussen Nederland en Belgie, en we spelen om de volgende twee statistieken. Bij een gelijke stand bepalen we een nieuwe datum voor een rematch :lol:
- Het aantal ingevoerde biljetten per land op de 13e november
- Het aantal gemaakte hits per land op die dag 13e november

Doelstellingen:

Veel biljetten scoren, het mede veroorzaakte dagrecord van de finnen moet eraan en de EBT recordag van 29 februari 2008. Dit betekent minstens 85K biljetten. Het is ambitieus, maar als het lukt zal EBT nooit meer hetzelfde zijn :)
Ook moet het pleit voor eens en voor altijd beslecht zijn tussen NL en BE wie de beste is.

Regelement:

De statistieken die op de EBT site staan zijn bindend voor zowel het aantal biljetten ingevoerd als de hits per land. Een NL-BE/BE-NL hit telt dan dus mee voor beide landen. Ook houdt dit in dat de competitie dus op 12 nov 23:00 uur start, tot 13 nov 23:00 uur vanwege het tijdsverschil met de EBT-Site.

Prijzen:

De eeuwige roem en de dank van al je mede EBT'ers!

Wie doet er mee?

Iedereen dus die op 13 november in NL of BE biljetten invoert! Ronsel zoveel mogelijk medegebruikers en ga voor de winst!

DE UITSLAG

Aantal biljetten:
1 Nederland + 23 149
2 België + 20 485
:flag-nl: WINS

Aantal hits:
1 Nederland + 266
2 Duitsland + 173
3 Finland + 164
4 België + 123
:flag-nl: WINS

Aantal biljetten totaal ingegeven:

2008-02-29
84 506
2009-11-13
83 895
2009-10-16
80 808

Een mooie 2e plaats, en nog beter, het record van de finnen is verbroken!

Iedereen gefeliciteerd met de mooie aantallen, en nog beter met de vele hits die zijn gevallen!

Bedankt voor de extra inspanning en onthoudt, hoe meer biljetten, hoe meer vreugd!
Last edited by harrycompany on Sat Nov 14, 2009 1:15 am, edited 18 times in total.
Goin' down to southpark.....
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Nederland vs. Belgie op 13 november

Post by eddydevries »

harrycompany wrote: Vragen en of opmerkingen graag hieronder. Kan iemand ook even uitvogelen hoe het zit met het tijdsverschil op de site bij wintertijd?
Zomer- en wintertijd lopen door heel Europa gelijk. Er blijft dus 1 uur tijdsverschil tussen Finland en België/Nederland.
harrycompany wrote: Wie doet er mee?
Ik ben wel van plan om mee te doen (om werkelijk veel biljetten te kunnen verkrijgen zal ik de 13e vrij proberen te krijgen).

Vraagje:
Gaat het hier om de wedstrijd tussen biljetten uit Nederland en/of België, of tussen de users? (dus kan ik voor Nederland biljetten uit België/Duitsland halen, of is het beter om me tot Nederland te beperken?)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

eddydevries wrote:
harrycompany wrote: Vragen en of opmerkingen graag hieronder. Kan iemand ook even uitvogelen hoe het zit met het tijdsverschil op de site bij wintertijd?
Zomer- en wintertijd lopen door heel Europa gelijk. Er blijft dus 1 uur tijdsverschil tussen Finland en België/Nederland.
harrycompany wrote: Wie doet er mee?
Ik ben wel van plan om mee te doen (om werkelijk veel biljetten te kunnen verkrijgen zal ik de 13e vrij proberen te krijgen).

Vraagje:
Gaat het hier om de wedstrijd tussen biljetten uit Nederland en/of België, of tussen de users? (dus kan ik voor Nederland biljetten uit België/Duitsland halen, of is het beter om me tot Nederland te beperken?)
Lijkt me een leuk initiatief, maar ik kan niet op vrijdag. Zaterdag is altijd mijn grote dag met regelmatig 15 hits.
Zal ik vermeertjes gaan sparen? :P Heb ik er zo 50 van met een beetje geluk voor over een maand.
Nee. Laten we het wel eerlijk houden...
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

eddydevries wrote: Vraagje:
Volgens mij moet je je biljetten uit nederland halen. Namelijk: Als jij naar Belgie gaat en je verdient een hit (bijv :flag-be: - :flag-be: of :flag-de: - :flag-be:) dan telt dat in deze lijst voor Belgie mee.

Opzich ook wel aardig dat :flag-be: - :flag-nl: hits zullen tellen voor beide landen.

PS. Ik zal dan ook mijn best doen om zoveel mogelijk biljetten/hits te verzamelen.
PS2. Advies aan de Vlamingen: Maak deze actie bekend bij de Walloniers zodat zij ook hun steentje kunnen bijdragen.
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Bindend is de stand op biljetten en hits die op de EBT site per land wordt aangegeven.
Last edited by harrycompany on Mon Oct 19, 2009 8:22 pm, edited 1 time in total.
Goin' down to southpark.....
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

8) we gaan is een extra inspaning doen die dag
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

om het iets bekender te maken :

degenen die mee doen kunnen tijdelijk hun naam veranderen door bv 'team België' toe te voegen aan hun nickname. Zo krijgen we meer aandacht.
misschien ook leuk om de link van dit topic onderaan ons profiel te zetten.
XS_Martijn
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by XS_Martijn »

Ik zal eens kijken wat ik kan doen... Heb pas een tweede rekening geopend bij de Rabobank, dus daar moeten we maar eens gebruik van gaan maken 8O
Oyster
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Oyster »

Haha, lijkt me echt heel leuk... ik hoop mee te doen :D
My profile - My dots - My statistics (thanks to R/J)
58 hits: ~ 42 :flag-nl: :flag-nl: ~ 5 :flag-be: :flag-nl: ~ 5 :flag-de: :flag-nl: ~ 3 :flag-nl: :flag-be: ~ 1 :flag-de: :flag-fr: ~ 1 :flag-fr: :flag-nl: ~ 1 :flag-nl: :flag-de: ~ 1 :flag-nl: :flag-nl: :flag-nl: ~
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

erzin wrote:om het iets bekender te maken :

degenen die mee doen kunnen tijdelijk hun naam veranderen door bv 'team België' toe te voegen aan hun nickname. Zo krijgen we meer aandacht.
Ik heb dit al gedaan (maar dan natuurlijk "team-NL" 8) )
Eddy - Rotterdam - NL

gille
Euro-Master
Euro-Master

Post by gille »

misschien ook leuk om de link van dit topic onderaan ons profiel te zetten.
En je kan eventueel een lijstje maken op het forum van de mensen die zeker mee doen. :wink:

Ik zal proberen deel te nemen...
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

(...)
Wees je ervan bewust dat als je je gebruikersnaam verandert, iemand anders je oorspronkelijke gebruikersnaam kan inpikken. Dit overigens niet noodzakelijk met boze opzet, kan best een nieuwkomer zijn.

Over deelname: Ik moet gewoon werken, maar ik zal kijken of ik toch wat biljetjes kan regelen voor die dag.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Officieel is het verboden om twee accounts te hebben, maar ik vraag mij af of dat ook geldt als je het tweede account leeg laat.
Dan kan je het tweede account tijdelijk hernoemen naar je oorspronkelijke naam.
En als het straks weer afgelopen is, wijzig je deze naar je accountnaam met bijv. "reserve" o.i.d.
Dan houd je dus je eigen naam gereserveerd.

P.S.: als je je naam aanpast, zou ik wel de tekst erachter zetten. Dan blijft je beginletter gelijk (en dan komen anderen niet in de knoei met de verschillende ranglijsten).
Eddy - Rotterdam - NL

bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

wat nu als er vanuit NL meer animo blijkt te zijn dan vanuit Belgie? of andersom?
misschien als voorwaarde stellen dat er evenveel deelnemers zijn uit beide landen om het een beetje eerlijk te houden?
of draaf ik nu te ver door?
(PS: COUNT ME IN!)
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

bren_nmgn wrote:wat nu als er vanuit NL meer animo blijkt te zijn dan vanuit Belgie? of andersom?
misschien als voorwaarde stellen dat er evenveel deelnemers zijn uit beide landen om het een beetje eerlijk te houden?
of draaf ik nu te ver door?
(PS: COUNT ME IN!)
- Het aantal ingevoerde biljetten per land op de 13e november
- Het aantal gemaakte hits per land op die dag 13e november
Volgens mij gaat het om de totale aantallen, of zie ik het verkeerd?
Eddy - Rotterdam - NL

Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”