Hieronder staan de verschillende onderdelen met een nadere toelichting. Kijk ook even bij de aandachtspunten.
Als andere mensen zich nog willen aanmelden, iedereen is van harte welkom. Als het mogelijk is graag uiterlijk een week van
te voren aanmelden i.v.m. de tour.
Overzicht:
11:15 Verzamelen op CS Helmond.
11:30 Verzamelen bij het Kasteel van Helmond.
11:45 Kleine stadswandeling + Lunch bij de Subway. (evt heb je nog vrije tijd)
14:30 Start Biertour bij Bavaria in Lieshout.
18:00 Diner bij de Velvet Lounge.
Overzichtskaart
Detail:
Station
11:15 - Rond 10:45/11:00 zal ik op het centraal station aanwezig zijn om de eerste mensen op te vangen die met de trein komen. Probeer op tijd te zijn, we zullen van hier uit meteen door lopen naar de meetingpoint bij het kasteel van Helmond.
Klik voor Streetview
Kasteel
11:30 - Om 11:30 zullen we met zijn allen verzamelen voor het kasteel van Helmond.
Het makkelijkste is om bij parkeergarage Boscotondo te parkeren, dit ligt namelijk langs het kasteel. Een andere optie is om te parkeren bij de Albert Hein XL, aangezien de eerste 90 minuten gratis zijn. Zie overzichtskaart voor meer parkeerplaatsen.
Klik voor Streetview
Stadswandeling
11:45 - We zullen een kleine stadswandeling gaan houden door Helmond. Jullie worden rondgeleid door Robert (Harrycompany) en zal ongeveer een half uur duren. Na de stadswandeling gaan we een broodje eten bij de Subway. Eventueel heeft men nog vrije tijd. Zorg ervoor dat je op tijd in Lieshout bent, de tour begint om 14:30.
Klik voor Streetview
Biertour Bavaria
14:30 - De tour begint om 14:30 en zal 2 á 2,5 uur duren. De kosten zijn €12,50 p/p en zal bij mij afgerekend worden. Tijdens de stadswandeling of lunch kun je het bedrag bij mij voldoen. We zullen een rondleiding krijgen door de gehele brouwerij en iedereen mag verschillende bieren proeven. Na afloop krijg je nog een kleinigheidje mee naar huis. Het adres van het Bavaria Brouwerij Café is: Heuvel 5 in Lieshout. De samenkomst is in dit café, uiteraard kun je hier ook wat te drinken krijgen.
Diner bij de Velvet Lounge
18:00 - Ik heb een locatie gevonden voor het Diner. Het Diner zal gehouden worden bij de Velvet Lounge aan de Steenweg 21 in Helmond.
Er kan a la carte besteld worden, er is al een dagmenu voor €15,-. De avond kunnen we eventueel nog verlengen met een drankje
ergens in de stad.
Klik voor Streetview
Aandachtspunten:
De meesten van jullie weten dit al, maar voor degene die voor het eerst een EBT meeting bezoeken, het is de bedoeling om zoveel mogelijk met briefjes van 5 te betalen. Dit om meetinghits te voorkomen. Hits die toch ontstaan tijdens de meeting zullen gemodereerd worden. Het is alleen erg veel werk voor de moderators, dus probeer het te voorkomen.
Voor de Biertour bij Bavaria zullen we met zijn allen naar Lieshout moeten gaan. Het zou fijn zijn als sommige van jullie een aantal mensen mee kunnen nemen met de auto. Stuur een PM naar me als je iemand mee kunt nemen of als je een lift nodig hebt. Ik zelf kan 4 personen meenemen. Vanaf het centrum is het ongeveer 9 kilometer rijden. Er gaat ook een bus naartoe, maar hier doe je wel +/- 30-45 minuten over.
Streetview:
Parkeren:
Boscotondo
Albert Hein XL
City Sporthal
Doorneind
Banken en Postkantoren:
Rabobank Centrum
ABN Amro Bank Centrum
ING Bank Centrum
Rabobank Stiphout
Postkantoor W.C. de Bus