EBT Meeting Helmond 12 December 2009

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply

Welke datum is het meest geschikt voor je (je mag ook beide datums kiezen)?

Poll ended at Fri Nov 20, 2009 9:02 pm

Zaterdag 12 December
29
64%
Zaterdag 19 December
16
36%

Total votes: 45

rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

EBT Meeting Helmond 12 December 2009

Post by rlaurenssen »

Nu het officieel bekend is dat de meeting op 12 December wordt gehouden, zal ik ook het programma bekend maken.
Hieronder staan de verschillende onderdelen met een nadere toelichting. Kijk ook even bij de aandachtspunten.
Als andere mensen zich nog willen aanmelden, iedereen is van harte welkom. Als het mogelijk is graag uiterlijk een week van
te voren aanmelden i.v.m. de tour.

Overzicht:

11:15 Verzamelen op CS Helmond.
11:30 Verzamelen bij het Kasteel van Helmond.
11:45 Kleine stadswandeling + Lunch bij de Subway. (evt heb je nog vrije tijd)
14:30 Start Biertour bij Bavaria in Lieshout.
18:00 Diner bij de Velvet Lounge.

Overzichtskaart

Detail:

Station

11:15 - Rond 10:45/11:00 zal ik op het centraal station aanwezig zijn om de eerste mensen op te vangen die met de trein komen. Probeer op tijd te zijn, we zullen van hier uit meteen door lopen naar de meetingpoint bij het kasteel van Helmond.

Klik voor Streetview

Kasteel

11:30 - Om 11:30 zullen we met zijn allen verzamelen voor het kasteel van Helmond.
Het makkelijkste is om bij parkeergarage Boscotondo te parkeren, dit ligt namelijk langs het kasteel. Een andere optie is om te parkeren bij de Albert Hein XL, aangezien de eerste 90 minuten gratis zijn. Zie overzichtskaart voor meer parkeerplaatsen.

Klik voor Streetview

Stadswandeling

11:45 - We zullen een kleine stadswandeling gaan houden door Helmond. Jullie worden rondgeleid door Robert (Harrycompany) en zal ongeveer een half uur duren. Na de stadswandeling gaan we een broodje eten bij de Subway. Eventueel heeft men nog vrije tijd. Zorg ervoor dat je op tijd in Lieshout bent, de tour begint om 14:30.

Klik voor Streetview

Biertour Bavaria

14:30 - De tour begint om 14:30 en zal 2 á 2,5 uur duren. De kosten zijn €12,50 p/p en zal bij mij afgerekend worden. Tijdens de stadswandeling of lunch kun je het bedrag bij mij voldoen. We zullen een rondleiding krijgen door de gehele brouwerij en iedereen mag verschillende bieren proeven. Na afloop krijg je nog een kleinigheidje mee naar huis. Het adres van het Bavaria Brouwerij Café is: Heuvel 5 in Lieshout. De samenkomst is in dit café, uiteraard kun je hier ook wat te drinken krijgen.

Diner bij de Velvet Lounge

18:00 - Ik heb een locatie gevonden voor het Diner. Het Diner zal gehouden worden bij de Velvet Lounge aan de Steenweg 21 in Helmond.
Er kan a la carte besteld worden, er is al een dagmenu voor €15,-. De avond kunnen we eventueel nog verlengen met een drankje
ergens in de stad.

Klik voor Streetview

Aandachtspunten:

De meesten van jullie weten dit al, maar voor degene die voor het eerst een EBT meeting bezoeken, het is de bedoeling om zoveel mogelijk met briefjes van 5 te betalen. Dit om meetinghits te voorkomen. Hits die toch ontstaan tijdens de meeting zullen gemodereerd worden. Het is alleen erg veel werk voor de moderators, dus probeer het te voorkomen.

Voor de Biertour bij Bavaria zullen we met zijn allen naar Lieshout moeten gaan. Het zou fijn zijn als sommige van jullie een aantal mensen mee kunnen nemen met de auto. Stuur een PM naar me als je iemand mee kunt nemen of als je een lift nodig hebt. Ik zelf kan 4 personen meenemen. Vanaf het centrum is het ongeveer 9 kilometer rijden. Er gaat ook een bus naartoe, maar hier doe je wel +/- 30-45 minuten over.

Streetview:

Parkeren:

Boscotondo
Albert Hein XL
City Sporthal
Doorneind

Banken en Postkantoren:

Rabobank Centrum
ABN Amro Bank Centrum
ING Bank Centrum
Rabobank Stiphout
Postkantoor W.C. de Bus
Postkantoor Mierloseweg
Postkantoor de Plaetse

Deelnemers:

Ik kom :D :

:flag-nl: Rlaurenssen
:flag-nl: Eddydevries
:flag-be: SteDa
:flag-nl: Bren_nmgn
:flag-nl: Harrycompany (2 personen)
:flag-nl: Yli
:flag-nl: Ralf_ebt (2 Personen)
:flag-be: Erzin
:flag-nl: Pet26644
:flag-nl: Fons
:flag-be: Mr Euro
:flag-nl: HBoZ

Ik kom misschien :| :

:flag-nl: Desmond&Diana
:flag-nl: R/J
:flag-be: Wally2cv
:flag-nl: Henk_2006

Ik kom niet :( :

:flag-nl: Crazy Bob
:flag-nl: Intoer
:flag-nl: Marco1970
:flag-nl: Family Brand (3 Personen)
:flag-nl: BaliBennie
:flag-nl: RH&JH
:flag-nl: Tjariet (2 Personen)
Last edited by rlaurenssen on Fri Dec 11, 2009 2:56 pm, edited 25 times in total.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: EBT Meeting Helmond December 2009

Post by Crazy Bob »

Leuk idee! Ik zal proberen erbij te zijn, maar 12 december kan ik in ieder geval niet, dus heb ik op 19-12 gestemd.
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Leuk idee!

En een keer een iets anders dan een rondwandeling is helemaal niet verkeerd. Ik zal proberen erbij te zijn maar kan nog niks toezeggen. Een directe voorkeur voor een datum heb ik niet.

Zet mij maar op het misschien-lijstje.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
desmond&diana
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by desmond&diana »

wanneer is dit bekend welke datum het word
wij willen ook wel komen alleen werk in een tuincentrum en daar is het met december erg druk dus moet ik even wat regelen,

dan kies ik voor 12 december ( onder voorbehoud) dat komt beter uit met me werk denk ik....
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Leuk, om weer eens naar Helmond te komen: ik heb hier een half jaar stage gelopen (eigenlijk net ten zuiden ervan).

Ik heb op beide data gestemd.
Ik heb echter nog niets geboekt voor de Kerstdagen. Als het een georganiseerde reis wordt, die op 19 december vertrekt, zal ik dan niet kunnen. Maar voorlopig blijft het allebei de dagen "ja".
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

desmond&diana wrote:wanneer is dit bekend welke datum het word
wij willen ook wel komen alleen werk in een tuincentrum en daar is het met december erg druk dus moet ik even wat regelen,

dan kies ik voor 12 december ( onder voorbehoud) dat komt beter uit met me werk denk ik....

De poll loopt tot 20 november en dan zullen we weten op welke datum het meest gestemd is. Dan wordt de datum ook bekend gemaakt.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Ik heb voor beide datums gestemd. Ben al ooit een keer in Helmond geweest. Alleen als het weer heel slecht moest zijn , kom ik niet. Zal aan mijn medeinvoerder vragen of hij ook meegaat.
intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

Hoi allemaal,

leuk om af te reizen naar Helmond en zeker als er iets spannends geregeld gaat worden.

ik heb gestemd op 19 December (ik moet dan wel vrij kunnen krijgen). De ander optie 12 december kan ik zeker niet.

Groeten Intoer
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: EBT Meeting Helmond ... December 2009

Post by bren_nmgn »

ik heb zojuist op beide data gestemd!
het moet wel heel raar lopen wil ik deze meeting gaan missen!
ik vond het al zo jammer dat ik er in groningen niet bij kon zijn......
dus, gebeuren wat er gebeurt, IK BEN ERBIJ!
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Goed idee,

Ik moet 11 december in Helmond darten, dus dan is de harrycompany op de 12e zeker van de partij met 2 man.

19 december heeft dan ook niet mijn voorkeur, omdat dat ook het laatste weekend voor kerst is.

Edit: De 12e is leuker, want de 13e is het Dickensnight in Brandevoort. Dus voor degenen die wat langer blijven is dat zeker de moeite waard!
Goin' down to southpark.....
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

harrycompany wrote:Goed idee,

Ik moet 11 december in Helmond darten, dus dan is de harrycompany op de 12e zeker van de partij met 2 man.

19 december heeft dan ook niet mijn voorkeur, omdat dat ook het laatste weekend voor kerst is.

Edit: De 12e is leuker, want de 13e is het Dickensnight in Brandevoort. Dus voor degenen die wat langer blijven is dat zeker de moeite waard!
Daar zit op zich wat in, maar we zullen nog even afwachten wat de uitslag van de poll wordt, op dit moment lijkt het niet veel uit te maken.
Als ik de reacties tot nu toe bekijk, zijn er 4 voorkeuren, voor beide datums 2.
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Amai, dat is snel een nieuwe meeting! December is traditioneel voor mij een erg drukke maand met allerhande eindejaarsfeestjes. Voorlopig ja, op 19 december.
femke1990
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by femke1990 »

Ik heb gestemd op 12 December, de 19de kunnen we zeker weten niet ivm een familie feestje. Ik wil er deze meeting graag bij zijn maar zal dit ook nog even overleggen.
Het lijkt me leuk om weer bekende/onbekende gezichten te zien, ik vond het erg jammer dat ik er in Groningen niet bij kon zijn.
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Omdat ik afgevaardigde ben van het dameselftal van KFC hamont kan ik niet op Zaterdag ... behalve op 12/12 omdat de tegenstrever alg. forfait heeft gegeven :lol:
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master

Post by Marco1970 »

Vanaf 05-12 gaan we in de zaal voetballen met de pupillen, maar er is voor de 12e nog geen programma. Lijkt me goed om dan naar Helmond te komen...
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”