European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by rlaurenssen »

Beste Mensen,

Tijdens de General Assembly in Firenze, Italië ben ik gekozen als vertegenwoordiger van Nederland. Ik wil me graag even voorstellen voor degene die mij nog niet kennen.
Mijn naam is Rob en ben 25 jaar oud en woon in Helmond. Al sinds Februari 2002 ben ik lid van deze site en vooral de afgelopen 2 jaar ben ik steeds actiever geworden met
het invoeren van biljetten, op het forum en met het bezoeken van de meetings. Zelf heb ik veel ideeën voor deze site waar we allemaal gebruik van maken, en toen Elmo na een
periode van maar liefst twee jaar afstand heeft gedaan van zijn functie als Board member heb ik me kandidaat gesteld en ben van plan om net als hij met veel enthousiasme
aan de slag te gaan.

Voor degene die niet weten wat de associatie precies inhoud, in het kort komt het er op neer dat (net als bijvoorbeeld bij een voetbalclub) er een raad van bestuur is. Deze komt één keer in
de zoveel tijd bij elkaar om met elkaar te vergaderen en over belangrijke zaken beslissingen te nemen. Zo is dat bij de European Assosiation of Eurobilltrackers hetzelfde. Voor elk Euro-land en
alle niet Euro-landen samen is er één vertegenwoordiger die samen met elkaar de nodige beslissingen nemen. Voor de associatie zijn de volgende mensen gekozen voor het jaar 2010-2011:

:flag-fi: Avij (president)

:flag-fi: Nomen Nescio
:flag-pt: Leofer40
:flag-at: TurboTim
:flag-nl: rlaurenssen
:flag-it: ravestorm
:flag-fr: Phaseolus
:flag-es: N0W1k
:flag-de: Wisi
:flag-be: de-jo
:flag-si: gergapsek
:flag-mt: ewri
:flag-sk: gulocka

Voor de landen die geen vertegenwoordiger hebben, waren er geen kandidaten. Deze zetels zijn dus nog open voor een volgende stemronde. Een vertegenwoordiger word in principe gekozen voor
een periode van twee jaar. Na die twee jaar kunnen andere mensen zich kandidaat stellen en in het geval dat er geen nieuwe kandidaten zijn, kan een zetel in het bestuur verlengd worden indien gewenst.

Ik vind het vooral belangrijk om te kijken naar de ideeën die bij jullie allemaal spelen, en deze onder de aandacht te brengen bij de Board of Directors meetings, welke elke maand
gehouden worden. Hierbij doe ik een oproep aan iedereen, als je leuke ideeën hebt, om ze hier te melden. Ik probeer ze dan onder de aandacht te brengen en misschien word jouw idee
wel gebruikt. Ik kan niet garanderen dat ik elk idee naar voren zal brengen, er worden door mij wel prioriteiten gesteld.

Ook vind ik het belangrijk dat jullie weten wat er zich afspeelt, en zal hier op het forum elke maand na een vergadering een verslag uitbrengen van de vergadering. Hierin kunnen jullie lezen wat
er besproken is en welke nieuwe zaken er ingevoerd zullen worden. De eerstvolgende vergadering zal gehouden worden op 5 september 2010. Houd dit topic dus regelmatig in de gaten!

Verder kun je zelf ook lid worden van associatie, hiervoor word een contributie gevraagd van €10,-. Hiermee ben je lid van de associatie en ondersteun je ook de site. De maandelijkse hosting
word hiervan betaald en in het geval dat we een nieuwe server nodig hebben word dat ook mede hierdoor bekostigt. Ook verkrijg je hiermee stemrecht voor het kiezen van een nieuwe
vertegenwoordiger. Meer informatie vind je op dit (Engelstalige) forum.

Ik hoor graag van jullie, het is mogelijk om in dit topic te posten als je suggesties hebt, maar ook een persoonlijk bericht naar mij toe is prima. Ook als er vragen zijn zal ik deze voor jullie beantwoorden.
Last edited by rlaurenssen on Tue Aug 03, 2010 6:19 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by Steda »

Veel succes met je nieuwe functie , rob.
User avatar
cornjac
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16225
Joined: Wed Aug 18, 2004 7:29 pm
Location: Bergen op Zoom Nederland

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by cornjac »

Rob proficiat met je verkiezing tot lid van de Association (EAE) en veel succes toegewenst.
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
packbell
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5741
Joined: Sat Mar 10, 2007 3:42 pm
Location: Wageningen (NL)

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by packbell »

Rob van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie en ik wens je veel succes en al de andere leden toe.
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----
User avatar
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2014
Joined: Mon Oct 08, 2007 2:02 pm
Location: Remunj, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by De-Ker »

Ik denk dat we aan jou een goede vertegenwoordiger van NL hebben, succes!
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by Crazy Bob »

Ik stel voor dat iedereen die hier reageert, ook even lid wordt. 't Is maar een kleine bijdrage, en je helpt het voortbestaan van de site enorm!
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by rlaurenssen »

Crazy Bob wrote:Ik stel voor dat iedereen die hier reageert, ook even lid wordt. 't Is maar een kleine bijdrage, en je helpt het voortbestaan van de site enorm!
Daar ben ik het helemaal mee eens :D , het is een kleine moeite en we kunnen er veel mee doen voor de site. In dit topic
kun je zien wie er allemaal al lid is, je krijgt na je lidmaatschap ook toegang tot een "Members" forum waarin o.a. de Financiële rapporten staan.
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by Elmo »

Ik sluit mij helemaal aan bij bovenstaande postings. De EAE is op financiëel vlak te vergelijken met iemand die een minimuminkomen heeft: het gaat goed zolang er niet iets duurs stuk gaat en als gevolg daarvan er onvoorziene kosten komen die niet of nauwelijks te betalen zijn. Als bijvoorbeeld de server stuk gaat en vervangen moet worden moeten we van avij lenen om een nieuwe server te betalen, en daar zijn we liever niet afhankelijk van. Met een lidmaatschap draag je dus een steentje bij aan het financiëel onafhankelijk maken van de EAE, en daarmee ook van EBT.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3692
Joined: Tue Jun 01, 2004 12:13 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by BaliBennie »

Bij deze wil ik ook Rob van harte danken voor het op zich nemen van deze taak. Het is immers belangrijk dat Nederland een stem heeft in de Associatie.
Omdat ik al andere taken heb verwelkom ik dit ook hartelijk. Als zich verder niemand kandidaat had gesteld had ik dit er bij gedaan, maar ik ben blij dat Rob zich hiervoor heeft gemeld. Hij lijkt mij een prima vent die dit mijns inziens wel aankan. :)

Rob, welkom bij de club achter de schermen. Samen maken we het allemaal nog mooier en beter!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by jabosa2 »

Van harte gefeliciteerd met je benoeming en ik hoop dat je veel mooie dingen kunt realiseren voor de site. :P :D :P
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by rlaurenssen »

Bij deze wil ik een oproep doen voor mensen die ervaring hebben met Web-development en Web-Design. In deze werkgroepen komen we
bij EBT nog veel mensen te kort. Vooral het onderdeel Web-Design is nog onderbemand. Mocht je hierin interesse hebben dan kun je contanct
opnemen met mij of met Nerzul. Het spreekt voor zich dat je wel kennis van zaken moet hebben om hiervoor in aanmerking te komen.

p.s. Dit is meteen een voorbeeld van de berichten die jullie van mij kunnen verwachten in dit topic. Na 5 september komt hier ook het
eerste verslag van de vergadering zoals eerder vermeld, maar ook andere zaken die van belang zijn zal ik hier melden.
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by bren_nmgn »

Crazy Bob wrote:Ik stel voor dat iedereen die hier reageert, ook even lid wordt. 't Is maar een kleine bijdrage, en je helpt het voortbestaan van de site enorm!
ik heb wel interesse!
kloppen de gegevens nog wel?
aangezien de post met betaalgegevens etc geplaatst is in 2008......
misschien is het sowieso een goed idee om deze gegevens hier te posten in het nederlands?
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by Crazy Bob »

bren_nmgn wrote:
Crazy Bob wrote:Ik stel voor dat iedereen die hier reageert, ook even lid wordt. 't Is maar een kleine bijdrage, en je helpt het voortbestaan van de site enorm!
ik heb wel interesse!
kloppen de gegevens nog wel?
aangezien de post met betaalgegevens etc geplaatst is in 2008......
misschien is het sowieso een goed idee om deze gegevens hier te posten in het nederlands?
In geval van twijfel kun je natuurlijk altijd een PM naar Phaseolus sturen (in het Nederlands, Engels of Frans).
User avatar
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2396
Joined: Fri Apr 12, 2002 10:59 am
Location: Hasselt - Belgium

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by Mr Euro »

Crazy Bob wrote:
bren_nmgn wrote:
Crazy Bob wrote:Ik stel voor dat iedereen die hier reageert, ook even lid wordt. 't Is maar een kleine bijdrage, en je helpt het voortbestaan van de site enorm!
ik heb wel interesse!
kloppen de gegevens nog wel?
aangezien de post met betaalgegevens etc geplaatst is in 2008......
misschien is het sowieso een goed idee om deze gegevens hier te posten in het nederlands?
In geval van twijfel kun je natuurlijk altijd een PM naar Phaseolus sturen (in het Nederlands, Engels of Frans).
Je dient tegenwoordig bij Wisi te zijn, dus niet meer bij Phaseolus
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (Nederland)

Post by eddydevries »

bren_nmgn wrote:misschien is het sowieso een goed idee om deze gegevens hier te posten in het nederlands?
Hier de vertaling in het Nederlands:
Een aantal dingen heb ik niet vertaald, maar de betekenis (in blauw) erbij gezet omdat die tekst opgestuurd moet worden (en de voorzitter en penningmeester geen Nederlands spreken).
Om lid te worden van de Association Européenne des EuroBillTrackers moet je:
  1. Voldoen aan de eisen van Artikel 5 van de Statuten: met andere woorden, je moet minimaal één biljet registeren op de website http://www.eurobilltracker.com" onclick="window.open(this.href);return false; en de jaarlijkse contributie (10 €) betalen.
    • Om de jaarlijkse contributie van €10 te betalen heb je de volgende mogelijkheden:
        1. Maak een overschrijving naar de bankrekening van de Associatie:

          IBAN : FR10 2004 1010 1239 1918 1V03 364 (Let op, dit is de letter "V" vetgedrukt)
          BIC : PSSTFRPPSCE

          Rekeninghouder (alleen voor bankrekeningszaken, stuur hier geen geld naartoe via snail mail!)
          Association Européenne des EuroBillTrackers
          12 Allée des Agapanthes
          95800 Cergy - France

          Naam van de Bank:
          La Banque Postale
          Centre Financier de la Source
          • Stuur geld per post (op eigen risico) naar de penningmeester van de associatie:
            Markus Wiesecke
            Mühlenburger Str. 39A
            32139 Spenge
            Germany
            • Voor elke andere manier van betalen, neem contact op met de penningmeester, wisi, per PM of via email naar association(apestaartje, hier weggehaald om te voorkomen dat spambots het emailadres krijgen)EuroBillTracker.com
          • Vul het onderstaande antwoordformulier in en verzendt het naar de associatie per post or per email (association(apestaartje)eurobilltracker.com):

            Name:_______________________________________________________ (werkelijke naam)
            Nickname on EBT:______________________________________________ (gebruikersnaam op EBT)
            Address (including country of residence):_________________________________________________________________________________________________________________ (adres inclusief land)
            Email address: ____________________________________________________________ (e-mailadres)

            Mister President,

            I apply to become member of the Association Européenne des EuroBillTracker. I hereby acknowledge having read and accepted the statutes of the association.

            Yours sincerely,

            Nickname

            (Voorzitter,

            Ik verzoek om lid te worden van de Association Européenne des EuroBillTracker. Ik verklaar hierbij de statuten van de associatie gelezen en geaccepteerd te hebben.

            Hoogachtend,

            (hier je gebruikersnaam)
          Let erop, dat de gebruikersnamen van de Leden openbaar worden gemaakt; de detailgegevens van de Leden zullen niet openbaar worden gemaakt en zullen alleen worden gebruikt voor interne zaken binnen de associatie.
          Eddy - Rotterdam - NL
          weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

          Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
          Post Reply

          Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”