Eind komende maand wil ik graag een meeting organiseren in Naarden. De definitieve datum wordt 25 september.
Het programma wordt als volgt:
1300-1315 uur verzamelen bij de VVV in Naarden, Adriaan Dortsmanplein 1.
1330-1445 uur stadswandeling van ongeveer 5 kwartier
1445-1730 uur gelegenheid om het vestingmuseum of de stad verder te bekijen
1730-2000 uur Borrel en diner bij Eetcafe de Doelen, mijn stamkroeg. Hier kan ik een leuk menuutje samenstellen, afhankelijk van hoeveel mensen er komen.
Daarna kijken we wel even of we nog een kroegje doen, of eventueel de 5jes automaat in huizen of bussum gaan plunderen.
De kosten voor de stadswandeling zijn eigenlijk de enige kosten die we met zijn allen maken. Er kunnen maximaal 20 man mee met de wandeling per gids en die kost 55 euro. Die kosten delen we dan met zijn allen. Voor de rest kan ieder zijn eigen ding betalen. Het vestingmuseum kunnen we misschien met de groep naar binnen, dan krijgen we daar ook nog korting.
Meldt je graag even bij mij aan per PM, met het aantal personen. Hieronder houd ik een lijstje bij met wie er allemaal meegaan. Houdt daarnaast deze post in de gaten voor het laatste nieuws.
Komt later:
Laatste nieuws:
Wil iedereen die nog niet op deze lijst staat, of nog mee wil zich melden per PM bij mij? Uiterlijk zondag/maandag moet de lijst compleet zijn, zodat ik een en ander kan regelen. De mensen die zich hebben aangemeld krijgen van mij een PM met contactgegevens etc.