Reclamemogelijkheden

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Reclamemogelijkheden

Post by mollie3 »

Ik zat op ww.tuftufclub.nl te kijken en zag daar dat ze stickers hadden die je op je kentekenplaathouder kan plakken. Is dat misschien iets voor ons (uiteraard dan met www.eurobilltracker). Heeft iemand hier interesse in?
Ik ben zelf al even op zoek geweest, het enige wat ik eigenlijk kon vinden is een kentekenplaathouder. Ik heb hiervoor al prijsopgave gedaan en hoop hier spoedig antwoord op te krijgen.
Ik hoor graag of er meer interesse in is.
miss-tweety
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 46
Joined: Wed Oct 01, 2003 4:58 pm
Location: bennekom, (gld), the netherlands

reclamemogelijkheden

Post by miss-tweety »

:) lijkt mij erg leuk. er is natuurlijk ook een optie dat je ze zelf maakt, maar dan met etiketten. lege kan je overal kopen en als je het logo met de naam van de site erop zet dan ben je volgens mij goedkoper uit. En iedereen kan ze dan zelf maken. scheelt weer tijd :)
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

het scheelt inderdaad een heleboel geld, maar heb jij wel eens een sticker met een inktjet (heeft bijna iedereen) op je auto geplakt? het lijkt mij dat die namelijk heerlijk lekken als je auto in een regenbuitje staan. aangezien het in nederland weer slecht weer gaat worden zou ik het dus niet adviseren..... :roll:
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Dit topic herinnerd mij aan ene oud topic dat ik eens geopend heb op het engelse forum. Ik heb destijds ook een prijsopgave bij een drukkerij gevraagd. Maar daar heb ik eigenlijk nooit reactie op gehad... :?

Mocht je stickers gaan bestellen dan wil ik er zeker ook wel een paar!! :P
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

nodisch, ik heb me rot zitten zoeken naar dat topic, ik was erover heen gegaan toen ik aan het lezen was voor onderwerpen wat er in een nieuwsbrief zou kunnen. Ik dacht, ik ga het weer oppakken, alleen dan in het nederlands..... :roll: :oops: voor het idee te pikken......
Guest

Post by Guest »

Image
Bedoel je dit ?
Je kan die lettertjes ook apart in de betere doe-het-zelf zaak of papierhandel krijgen.
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

de lettertjes wel, maar ik wil graag een hele sticker, ik ben nogal lui aangelegd, en als ik het dan toch erop geplakt wil hebben, dan liever een sticker dan met een lineaal alles goed en recht plakken, schots en scheef is namelijk geen goede reclame vind ik zelf! :wink:
User avatar
!Pretfles!
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1693
Joined: Tue Jul 22, 2003 6:20 pm
Location: Mechelen (Flanders,Belgium)
Contact:

Post by !Pretfles! »

Anonymous wrote:Image
Bedoel je dit ?
Je kan die lettertjes ook apart in de betere doe-het-zelf zaak of papierhandel krijgen.
ziet er wel leuk uit
maar wie let op zoiets
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

Als ik in de file sta, of als ik kinderen in de auto heb dan doe ik wel eens het spelletje maak woorden van de letters van een nummerbord, dan kijk (ik persoonlijk in elk geval) nog even waar de auto vandaan komt, vind ik altijd wel grappig. Nou weet ik ook wel dat er mensen zijn die er niet op letten, maar je moet het juist hebben van de mensen die wel kijken, die gaan het adres dan opzoeken, raken bevangen 8O van EBT en gaan het dan vertellen tegen de mensen die niet op de nummerborden letten en dan komen er dus nog meer aanmeldingen, die gaan het ook weer verder vertellen en zo gaat het steeds verder :wink:
User avatar
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 392
Joined: Thu Aug 14, 2003 4:35 pm
Location: Zandvliet (Belgium)
Contact:

Post by Benighted »

!Pretfles! wrote:maar wie let op zoiets
Flitscamera's, je hebt er trouwens ineens enkele hits bij als je je boete betaald :lol:
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 291
Joined: Wed Jul 02, 2003 4:54 pm
Location: Zeist, Netherlands

Post by Thomas B »

Leuk idee! Alleen hoe krijg je daar je hele referer-link op??? :P Zo'n dikke auto heb ik nou ook weer niet dat dat zou passen...
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

niet hele refererlink, maar alleen www.eurobilltracker.com.

Heb overigens nog niets gehoord over de kosten :cry: we blijven stug afwachten, anders rijd ik er ff langs, is vlak bij mij in de buurt :lol:
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 291
Joined: Wed Jul 02, 2003 4:54 pm
Location: Zeist, Netherlands

Post by Thomas B »

mollie3 wrote:niet hele refererlink, maar alleen www.eurobilltracker.com.
Goh, je meent het... :wink:
mollie3 wrote:Heb overigens nog niets gehoord over de kosten :cry: we blijven stug afwachten, anders rijd ik er ff langs, is vlak bij mij in de buurt :lol:
Doen! Ik ben benieuwd!!!
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

als ik op korte termijn rust heb (moet volgende week en over 3 weken examen doen) dan wil ik het wel doen. in elk geval horen jullie het zodra ik iets verneem van hun. :wink:
Guest

Post by Guest »

ik denk dat je beter een sticker kan ontwerpen die je overal kan plakken. En dan maar aan wildplakkerij doen :wink:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”