Moderator: BaliBennie

binnengekregen, waarvan het "metaaldraad" (in het midden van het biljet) loslaat. Ik zou het zo uit het biljet kunnen trekken. Erg vast zit het dus niet...
eddydevries wrote:Ik heb een biljet vanbinnengekregen, waarvan het "metaaldraad" (in het midden van het biljet) loslaat. Ik zou het zo uit het biljet kunnen trekken. Erg vast zit het dus niet...

jabosa2 wrote:eddydevries wrote:Ik heb een biljet vanbinnengekregen, waarvan het "metaaldraad" (in het midden van het biljet) loslaat. Ik zou het zo uit het biljet kunnen trekken. Erg vast zit het dus niet...
Jammer dat je geen vijfje had zonder de metaaldraad. Ik heb er twee in omloop gebracht zonder de draad, die zat zo los dat ik hem eruit gehaald heb!!! De draad bewaar ik, dus mocht het ooit een hit worden, dan kan men deze alsnog krijgen van me![]()
![]()

3948 wrote:**note to self**
"voorstel om stroom te zetten op de metaaldraad in eurobiljetten" indienen.
Dan blijven ze'r mischien eindelijk af.

eddydevries wrote:Ik heb een biljet vanbinnengekregen, waarvan het "metaaldraad" (in het midden van het biljet) loslaat. Ik zou het zo uit het biljet kunnen trekken. Erg vast zit het dus niet...

Return to Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)
Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests