Spoed: interview GPD voor 15 maart
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Spoed: interview GPD voor 15 maart
Onlangs heb ik kennis gemaakt met een journaliste van de Geassocieerde Persdiensten. Zij wil graag een voor 15 maart een verhaal schrijven over EBT. Ik ga mijn verhaal vertellen, maar ik ben slechts een kleine gebruiker. Zij wil ook graag in contact komen met een grote gebruiker. Is er iemand die hieraan telefonisch of per mail aan mee wil werken? Suur mij een PM en ik breng jullie in contact.
- googlejaps
- Euro-Master

Re: Spoed: interview GPD voor 15 maart
Misschien kan je iets meer informatie geven. Zoals, wat is de GPD precies, waar zou het verhaal gepubliceerd worden? Ik denk dat ik, of misschien een andere grote tracker wel bereid is om informatie aan te leveren voor dit verhaal.
Vijftien maart is misschien een beetje kortdag, zeker omdat een aantal actieve Nederlandse users (waaronder ikzelf) dit weekend druk bezig is geweest met de wintermeeting. Hopelijk kan er nog wat geregeld worden.
Vijftien maart is misschien een beetje kortdag, zeker omdat een aantal actieve Nederlandse users (waaronder ikzelf) dit weekend druk bezig is geweest met de wintermeeting. Hopelijk kan er nog wat geregeld worden.
googlejaps wrote:Misschien kan je iets meer informatie geven. Zoals, wat is de GPD precies, waar zou het verhaal gepubliceerd worden?
Ik wil wel meewerken, maar niet met foto en misschien ook wel niet met een echte naam. Als het gewoon puur uitleg is enzovoort, dan kan dat wel.marcobvm wrote:Onlangs heb ik kennis gemaakt met een journaliste van de Geassocieerde Persdiensten. Zij wil graag een voor 15 maart een verhaal schrijven over EBT. Ik ga mijn verhaal vertellen, maar ik ben slechts een kleine gebruiker. Zij wil ook graag in contact komen met een grote gebruiker. Is er iemand die hieraan telefonisch of per mail aan mee wil werken? Suur mij een PM en ik breng jullie in contact.
- Ralf
- Euro-Master

Vanmiddag heb ik mijn verhaaltje gedaan dus ben benieuwd.
Weet je ook waar en wanneer het artikel wordt gepubliceerd?Ralf wrote:Vanmiddag heb ik mijn verhaaltje gedaan dus ben benieuwd.
- Ralf
- Euro-Master

Dat durf ik niet te zeggen al is het bij een bedrijf als GPD (en ANP) zo dat ze stukken aanleveren voor kranten maar dat kranten zelf kunnen kiezen of ze die stukken verwerken in hun krant. Soort nieuws ''databank'' waar kranten dingen uit kunnen putten. Dus misschien plaatst 1 krant het maar wie weet ook 10.
- Formule1
- Euro-Regular in Training

Laten we dan hopen dat het in 10 dagbladen komt 
@Tjariet, bedankt voor je aanbod maar mede dankzij de medewerking van Ralf is het stukje al klaar.
@Ralf, ook jij bedankt voor je medewerking.
Zodra ik iets weet over de plaatsing van het artikel dan laat ik dat direct weten.
@Ralf, ook jij bedankt voor je medewerking.
Zodra ik iets weet over de plaatsing van het artikel dan laat ik dat direct weten.
-
Ralf NLI
Het is een leuk en best uitgebreid stukje geworden. 
Vermoed dat het deze week/ergens komende dagen overgenomen zal worden.
Vermoed dat het deze week/ergens komende dagen overgenomen zal worden.
Leuk. Ik ben benieuwd, hou het in de gaten.
- Ralf
- Euro-Master

Het lijkt erop dat (alleen) de Limburger het stuk heeft opgenomen in de krant.
Overigens valt voor 1 krant het aantal nieuwe leden mij zeker niet tegen wanneer je dit vergelijkt met afgelopen jaren als er een stuk in 1 regionale krant kwam.
Inmiddels al 3 nieuwelingen die een hit hebben, op de 40 aanmeldingen.
Ik heb vanmorgen de helft van de krant doorgenomen toen ik bij de kapper moest wachten, heb het niet gezien dus waarschijnlijk de verkeerde helft :p
Overigens valt voor 1 krant het aantal nieuwe leden mij zeker niet tegen wanneer je dit vergelijkt met afgelopen jaren als er een stuk in 1 regionale krant kwam.
Ik heb vanmorgen de helft van de krant doorgenomen toen ik bij de kapper moest wachten, heb het niet gezien dus waarschijnlijk de verkeerde helft :p
Haha,Ralf wrote:Het lijkt erop dat (alleen) de Limburger het stuk heeft opgenomen in de krant.
ik heb vanmorgen ook de helft van de Limburger doorgenomen bij de kapper!
Helaas ook geen artikel gezien, maar de aanmeldingen hier in het zuiden stromen binnen!!!
- Ralf
- Euro-Master

Dan maar wachten op wie de tweede helft gelezen heeft :p
Henk, MDeen, Marco, of de andere Ker?Ralf wrote:Dan maar wachten op wie de tweede helft gelezen heeft :p