gille wrote:Kan gebeuren...

Toch vond ik het aardig bijzonder!
Neska wrote:Volgens mij worden ze in vellen afgedrukt en later gesneden. Dus ik ver moed dat er meerdere in de omloop zijn. Tenzij dat ze bij de drukkerij al onderschept worden. Dit biljet zou ik zeker bewaren als ik zoiets in handen kreeg. In de filatelie komt dit ook wel eens voor.
Ik zou denken dat ze er wel tussenuit gehaald zouden worden normaal, dus dat deze er dan 'tussen uit geglipt is'.
Ik heb hem nu dan ook ingelijst, want deze mag goed bewaard worden!
googlejaps wrote:Zo te zien is het een ongebruikt biljet. Dus óf goed bewaren óf goed verkopen aan een verzamelaar, dat kan nog best wat opleveren. Ik zou de serienummers doorgeven aan EBT (dat kan via een support verzoek) als zijnde een public serial. Het is direct duidelijk dat dit biljet nooit een hit kan worden!
Heb je het/de biljet(ten) wel ingevoerd?
Klopt, hij is UNC. Hij is nu ingelijst en zal niet zomaar verkocht worden, tenzij er wel heel mooi geboden wordt ..
Ik heb het biljet met beide nummer ingevoerd met de tekst: "Eenieder met een hit met dit biljet, heeft niet eerlijk ingevoerd .... (Dit biljet is en blijft in mijn bezit namelijk.)"
Maar ik zal het biljet via support aangeven ook.