BaliBennie wrote:Na het Atomiumbezoek onderweg in Buggenhout een fleske drinken gehaald bij een Voedingswinkel en mijn wisselgeld blijkt ook nog eens een hit te zijn!
goed zo, Bennie, ............ doe maar verder
Moderator: BaliBennie
BaliBennie wrote:Na het Atomiumbezoek onderweg in Buggenhout een fleske drinken gehaald bij een Voedingswinkel en mijn wisselgeld blijkt ook nog eens een hit te zijn!

MM8_NL wrote:eddydevries wrote:Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Maarten bedankt voor de organisatie.
Vanochtend kwam ik om half negen thuis (dus na ruim 24 uur weg geweest te zijn), maar ik post nu pas omdat ik eerst nog wat geslapen heb (ga dus straks pas invoeren).
Succes met het invoeren, dat er enkele hits tussen zitten voor jou

bren_nmgn wrote:Het was zeker gezellig!
Mijn foto's kunnen jullie HIER vinden.
@Japs:
jouw mooie foto heeft helaas allemaal zichtbare serials.....
Als je m per mail wilt ontvangen, stuur me ff een PM.

MM8_NL wrote:Hier zijn dan enkele foto's van zaterdag: http://de.eurobilltracker.com/gallery/folder/Meetings%20in%20the%20Netherlands/EBTM12-NL-VENLO-MAR.

MDeen wrote:Maar dat werd weer goed gemaakt door VVV-Oostzaanse vrouwen (altijd een lastige tegenstander): 14-0. Wel in eigen huis, en volgens zeggen is de Koel een lastig stadion voor uitspelers.

MDeen wrote:Oeps, Oostkapelse vrouwenVVO
Ach, mensen uit het westen moeten zich niet 'oost' noemen. Dat is hetzelfde als Oostvlaanderen ten westen van Brussel neerleggen.

MM8_NL wrote:bren_nmgn wrote:Het was zeker gezellig!
Mijn foto's kunnen jullie HIER vinden.
@Japs:
jouw mooie foto heeft helaas allemaal zichtbare serials.....
Als je m per mail wilt ontvangen, stuur me ff een PM.
Jammer, maar dan moet je deelnemen aan Facebook om ze te kunnen zien.
![]()
Mijn foto's zijn naar Wisi toe om ze te plaatsen. Hopelijk zijn ze spoedig vrijgegeven.

Return to Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests