Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MDeen »

Oh, ik ga in Duitsland alleen maar naar Volksbanken, dus dat heb ik er nog niet eens bij gezet. Het was dus de Zweigstelle op de Max-Planck-Straße en het filial aan de Burgstraße.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

MDeen wrote:Vandaag naar Duitsland gereden om te tanken, had maar 30 euro bij me dus een goed moment om een geldautomaat leeg te trekken. #1 in de buitenwijken van Kempen (ja, waar Mil€s66 woont): alleen :note-10: :note-20: :note-50: . Hmz, dan maar naar het centrum, een automaat alleen maar :note-50: , de andere alleen maar :note-20: :evil:
Geheel tegen mijn principes in 2x :note-20: gebruikt bij een groot bedrag betalen.

Als je grote biljetten gebruikt krijg je wisselgeld :D
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MDeen »

Dat helpt niet. 55 euro betalen met 3x :note-20: geeft maximaal 4 biljetten (3 om te betalen, 1 als wisselgeld), 55 euro in :note-5: bij de geldautomaat geeft 11 biljetten.
Alleen bij het betalen van bedragen onder de 5 euro kun je evenveel biljetten krijgen als altijd met :note-5: betalen.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Wil ik briefjes scoren, zijn de atms van de bank in storing :x . Alleen de muntrol-atm kon met contant geld worden gebruikt!

@MDeen in viersen kom je moeilijk aan 5jes, volgende keer eerst bij Kaldenkirchen shoppen ;)
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

MDeen wrote:Dat helpt niet. 55 euro betalen met 3x :note-20: geeft maximaal 4 biljetten (3 om te betalen, 1 als wisselgeld), 55 euro in :note-5: bij de geldautomaat geeft 11 biljetten.
Alleen bij het betalen van bedragen onder de 5 euro kun je evenveel biljetten krijgen als altijd met :note-5: betalen.

Had je 2x :note-50: moeten gebruiken
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

Al ruim een maand geen hit :(
User avatar
JRR
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 476
Joined: Mon Nov 26, 2007 5:59 pm
Location: Purmerend, The Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by JRR »

ludofaki wrote:Al ruim een maand geen hit :(
Kan nog erger. Al 63 dagen hitloos. Inmiddels zo'n 600 biljetten verder zonder hit. Mijn langste hitloze periode tot nu toe. Toch nog iets om te vieren voor de statistici! :wink:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

JRR wrote:
ludofaki wrote:Al ruim een maand geen hit :(
Kan nog erger. Al 63 dagen hitloos. Inmiddels zo'n 600 biljetten verder zonder hit. Mijn langste hitloze periode tot nu toe. Toch nog iets om te vieren voor de statistici! :wink:
Ik 'maar' 146, waarvan een nog best wat :note-50: en wat :note-100: / :note-200:
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by Crazy Bob »

In 2005 ben ik begonnen met EBT. Van 2006 tot en met 2015 had ik elk jaar minimaal één hit met vermeer. Dit jaar nog geen één; mogelijk wordt 2016 dus mijn tweede jaar als EBT'er zonder hit met vermeer... :|
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by Steda »

Gaf gisteren een :note-5: af in een tankstation. Ga 24 uur later terug naar hetzelfde tankstation. Krijg ik mijn eigen :note-5: terug. :?
User avatar
demontventoux
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1233
Joined: Fri Jan 06, 2006 5:14 pm
Location: Haaltert, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by demontventoux »

Na enkele jaren inactiviteit kwam ik nogeens terug naar EBT. Maar nu heb ik geen toegang meer tot mijn account. Het e-mailadres waaraan mijn account gekoppeld is, is al even terug gedesactiveerd; waardoor ik dus ook geen nieuw wachtwoord kan aanvragen op dit adres.

Is er een manier om toch nog toegang te hebben tot mijn account?
Collecting euro-coins and want to swap with me? Check this topic!!
Latest coin update: 04/09/2017
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: Wat een ellende

Post by Elmo »

Die is er, ik heb je zojuist een PM gestuurd.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by eddydevries »

Alvast "Welkom terug" :P
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Wat een ellende

Post by GWR7007 »

Weer een keer gebeurd. Op weg naar Nijmegen (vanuit Münster) in Hengelo overgestapt en op het station nog bij de kiosk iets gekocht. Om de plaats te krijgen betaal ik met een :note-20: en krijg ik een :note-10: en een :note-5: retour. Vandaag beide biljetten ingevoerd maar het :note-5: je is een boomerang hit :? :? :? .
In Osnabrück haalde ik toen 400x :note-5: . Eén van de biljetten is tot nu een hit geworden. Moet de "tweede hit" juist met mezelf zijn :roll:
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Wat een ellende

Post by luckbox »

Even een vraagje om ellende te voorkomen: is het bij Rabo stortingsautomaten verstandig om biljetten van verschillende data door elkaar te doen? Of maakt dit bij de Rabo niet uit omdat de biljetten toch niet meteen in de opnameautomaat terecht komen?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”