Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 720
Joined: Wed May 09, 2007 7:59 pm
Location: sint-niklaas, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by erzin »

als je bij biljetten/statistieken kijkt, zie je ook je aantal biljetten per waarde. dat zou hetzelfde moeten zijn als bij Mijn Profiel. staat dat gelijk ?
je kan ook nog kijken bij biljetten/laatste jaren-maanden-dagen, misschien kan je zo uitvinden welk biljet er niet meetelt ?
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: Wat een ellende

Post by arjanvs »

erzin wrote:als je bij biljetten/statistieken kijkt, zie je ook je aantal biljetten per waarde. dat zou hetzelfde moeten zijn als bij Mijn Profiel. staat dat gelijk ?
je kan ook nog kijken bij biljetten/laatste jaren-maanden-dagen, misschien kan je zo uitvinden welk biljet er niet meetelt ?
Keek net in de lijst en mijn biljetten lopen eindelijk weer gelijk :D
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Wat een ellende

Post by De Slak »

Het valt me op dat er geregeld een nieuw account aangemaakt wordt door eurobilltrackers die hun paswoord niet meer weten.
Misschien moet er op het scherm dat je krijgt nadat je op "creëer je gebruiksnaam" gedrukt heb ook een rechtstreeks link geplaatst worden naar "Ik heb al een account maar weet men paswoord niet meer".
Het lijkt erop dat weinigen de informatie hiervoor gaan zoeken bij FAQ.

Een recent voorbeeld is fvdb01 => http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=203420
Kan geen toeval zijn als je deze passieve hit van fvdb vandaag ziet => http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=176712724
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by eddydevries »

De Slak wrote:Het valt me op dat er geregeld een nieuw account aangemaakt wordt door eurobilltrackers die hun paswoord niet meer weten.
Misschien moet er op het scherm dat je krijgt nadat je op "creëer je gebruiksnaam" gedrukt heb ook een rechtstreeks link geplaatst worden naar "Ik heb al een account maar weet men paswoord niet meer".
Het lijkt erop dat weinigen de informatie hiervoor gaan zoeken bij FAQ.

Een recent voorbeeld is fvdb01 => http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=203420
Kan geen toeval zijn als je deze passieve hit van fvdb vandaag ziet => http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=176712724
Ik heb vanochtend gevraagd of de link voor het vergeten wachtwoord eerder tevoorschijn kan komen in dit topic.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Wat een ellende

Post by De Slak »

eddydevries wrote:
De Slak wrote:Het valt me op dat er geregeld een nieuw account aangemaakt wordt door eurobilltrackers die hun paswoord niet meer weten.
Misschien moet er op het scherm dat je krijgt nadat je op "creëer je gebruiksnaam" gedrukt heb ook een rechtstreeks link geplaatst worden naar "Ik heb al een account maar weet men paswoord niet meer".
Het lijkt erop dat weinigen de informatie hiervoor gaan zoeken bij FAQ.

Een recent voorbeeld is fvdb01 => http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=203420
Kan geen toeval zijn als je deze passieve hit van fvdb vandaag ziet => http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=176712724
Ik heb vanochtend gevraagd of de link voor het vergeten wachtwoord eerder tevoorschijn kan komen in dit topic.
Dat heb je goed gedaan Eddy. Aan dubbele accounts hebben we ook niet veel.
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Wat een ellende

Post by De Slak »

eddydevries wrote:Ik heb vanochtend gevraagd of de link voor het vergeten wachtwoord eerder tevoorschijn kan komen in dit topic.
Wat misschien ook handig kan zijn, om ook te melden wat je moet doen als je je paswoord vergeten bent, bij de e-mail die je krijgt wanneer je passieve hit scoort. Vaak zijn het eurobilltrackers die al een lange periode niet meer op de site geweest zijn. Op die manier zouden we vroegere eurobilltrackers kunnen terugwinnen. ;)
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

De Slak wrote:
eddydevries wrote:Ik heb vanochtend gevraagd of de link voor het vergeten wachtwoord eerder tevoorschijn kan komen in dit topic.
Wat misschien ook handig kan zijn, om ook te melden wat je moet doen als je je paswoord vergeten bent, bij de e-mail die je krijgt wanneer je passieve hit scoort. Vaak zijn het eurobilltrackers die al een lange periode niet meer op de site geweest zijn. Op die manier zouden we vroegere eurobilltrackers kunnen terugwinnen. ;)

Dat lijkt me een strak plan!
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by eddydevries »

't Staat erbij ;) .
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

3 generaties stuivers terugkrijgen :|
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

HBoZ wrote:3 generaties stuivers terugkrijgen :|
5 cent en 5 eurocent met Trixie en koning Pils?
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

ludofaki wrote:
HBoZ wrote:3 generaties stuivers terugkrijgen :|
5 cent en 5 eurocent met Trixie en koning Pils?
Juultje was ook van de party.....normaal let ik wel op wat ik terug krijg... maar nu kreeg ik 6,65 alleen in munten terug : 3x2e, 50, 3x5c. Mijn aandacht ging ook gelijk naar een speciale 2e: 30jaar europeese vlag uit Duitschland :) en er zat er nog een bij van de duitse bundesserie uit 2009. (Deze munten zie je hier ook maar zelden ondanks de hoge oplages).
Dus een muntje uit 1980 rijker :roll:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

Wat is de bundesserie? Die met de verschillende bundesländer? Die zijn toch van verschillende jaren?
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Krijg ik nou 3 retorische vragen voor de prijs van 1 :mrgreen: ?!?
de serie loopt t/m 2021 , dus er komen nog 4 nieuwe bij.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

HBoZ wrote:Krijg ik nou 3 retorische vragen voor de prijs van 1 :mrgreen: ?!?
de serie loopt t/m 2021 , dus er komen nog 4 nieuwe bij.
Hahaha, ik dacht dat dat nog een speciale munt uit 2009 was. Ik kom ze trouwens regelmatig tegen hier. Die van ons buurland Niedersachsen ben ik nog niet tegen gekomen, goed om te weten dat ze allemaal dus wel aan de beurt komen :)
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Wat een ellende

Post by GWR7007 »

ludofaki wrote:Die van ons buurland Niedersachsen ben ik nog niet tegen gekomen, goed om te weten dat ze allemaal dus wel aan de beurt komen :)
Ik wel :mrgreen: :mrgreen:
Maar zo vaak kom ik ze zelfs hier in Duitsland niet tegen. De afgelopen jaren kwamen ze steeds later in roulatie (om welke redenen dan ook :? :? ). Als ze er dan zijn zie je dit soort munten af en toe voordat ze na een paar maanden weer bijna compleet verdwenen zijn. En dat gebuert eigenlijk elk jaar met munten met een oplage van ~30 miljoen stuks elt jaar 8O 8O .
Die van dit jaar (Rheinland-Pfalz) ben ik, op 25 stuks die ik bij de Bundesbank in Düsseldorf heb gehaald, ook nog nauwelijks gezien terwijl de munt in het voorjaar in roulatie werd gegeven :roll: .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”