Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Wat een ellende

Post by JelmerS »

GWR7007 wrote:Waarom heb je dat :note-5: je niet bijvoorbeeld in je mobieltje opgeslaan? Was daar geen tijd voor?

En daarnaast: Ik heb er meestal voldoende contant geld bij, om dit soort situaties te voorkomen :mrgreen:
Ik houd alle biljetten die ik opneem/als wisselgeld ontvang in een apart vakje van mijn portemonnee tot ik ze in kan voeren en daarna kan ik het weer uitgeven. Dat gaat 9 van de 10 keer perfect, maar dit keer pakte het anders uit.

Ik vind het als ik met een groepje mensen ben ongezellig om met mijn mobiel bezig te zijn, meestal heb ik die dan ook niet binnen handbereik.

En meestal heb ik ook wel genoeg contant geld of kleingeld bij me, maar dit keer net niet...
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Arme studenten zonder geld ;)
Het gebeurde mij ook al, hoor, wel minder sinds ik mijn biljetten tegenwoordig meestal direct via mijn telefoon ingeef. En ik ben het met je eens, met je telefoon spelen in gezelschap is niet erg gezellig.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Wat een ellende

Post by JelmerS »

groentje wrote:Arme studenten zonder geld ;)
Fulltime werkend, single en nog 'op kamers' bij pa. Dat geen geld dus weinig last van. :wink:

Wel dat ik net niet 'fanatiek' genoeg ben. Ik probeer alles in te voeren, maar als dat eend niet lukt, jammer dan...

Wat ik het meest 'lastig' vond is dat ik gister uitgerekend hetzelfde briefje terug kreeg, terwijl 2 anderen ook :note-20: kregen.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Gisteren ik ook, een biljet dat ik in december had ingegeven en aan een collega had gegeven , als geld voor de pizza's ontvangen... Och, sommige mensen houden cash soms wekenlang bij, het is maar een biljet. En een biljet waar ik niet op had gerekend vooraf, dus.
Oh, iemand heeft geld :mrgreen:
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5242
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: Wat een ellende

Post by de*lerger »

ErGo (in een ander topic) wrote:
serge1400 (171458): 1577 notes deleted
annette_bgl (30727): 1341 notes deleted
Weer 2 hits naar de @#%&**&^%$#
My map
User avatar
aloxe
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1637
Joined: Sun Aug 03, 2008 8:22 pm
Location: Libeň
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by aloxe »

Nu dat gaat niet wel…
eurobill-bof.png
eurobill-bof.png (15.48 KiB) Viewed 971 times
Ja nou, ik won buiten euroland
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other statsmy map of France
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

de*lerger wrote:
ErGo (in een ander topic) wrote:
serge1400 (171458): 1577 notes deleted
annette_bgl (30727): 1341 notes deleted
Weer 2 hits naar de @#%&**&^%$#
Waarom zijn die biljetten verwijderd?
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5242
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: Wat een ellende

Post by de*lerger »

ludofaki wrote:
de*lerger wrote:
ErGo (in een ander topic) wrote:
serge1400 (171458): 1577 notes deleted
annette_bgl (30727): 1341 notes deleted
Weer 2 hits naar de @#%&**&^%$#
Waarom zijn die biljetten verwijderd?
Omdat die twee de boel hebben besodemieterd. Annette heeft van een aantal biljetten een hele serie gecreëerd, met Serge zal het ook wel zoiets zijn geweest.
My map
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16921
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by Henk Draijer »

Ik stond vandaag aan 't eind van de middag op boulevard om even naar de zee te kijken.
Op het moment dat mij omdraai om weer naar huis te lopen zie een opgevouwen biljet in de zeereep liggen.
Ik pak het op en zie dat het :note-10: je is.
Kletsnat, gescheurd en verschrikkelijk vies, thuis gekomen ermee onder de kraan en op de kachel.
Het is niet veel schoner geworden en kon shortcode alleen onder sterke lamp lezen.
Een hit zal dit biljet nooit worden, ik ben al blij als de afstortmachine van de bank dit vodje als geld herkend. :wink:
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Dat lijkt mij toch amper ellende te zijn ;)
Mijn ellende verzinkt in het niets bij de rest van het nieuws, maar heeft er wel mee te maken. Ik wou gisteren naar Maastricht, maar een zwaar treinongeval maakte dat ondoenbaar.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

groentje wrote:Dat lijkt mij toch amper ellende te zijn ;)
Mijn ellende verzinkt in het niets bij de rest van het nieuws, maar heeft er wel mee te maken. Ik wou gisteren naar Maastricht, maar een zwaar treinongeval maakte dat ondoenbaar.
Die ontsporing als gevolg van iemand die zichzelf voor de trein wilde gooien?
Ik heb de beelden gezien ja, heftig.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by vermeer »

Die ontsporing als gevolg van iemand die zichzelf voor de trein wilde gooien?
Persoon bleek toch in de trein te zitten. Het moet toch echt aan het spoor (dan wissel) gelegen hebben.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Het ziet ernaar uit dat ik mijn portefeuille kwijt ben. Relatief weinig euro's (er zat misschien €9 in), ook nog 50 CHF, maar vooral, al mijn kaarten e.d. meer. Geweldig.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

groentje wrote:Het ziet ernaar uit dat ik mijn portefeuille kwijt ben. Relatief weinig euro's (er zat misschien €9 in), ook nog 50 CHF, maar vooral, al mijn kaarten e.d. meer. Geweldig.
Das vervelend! Ben je hem 'thuis' of onderweg op reis verloren :?:
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Ik dacht thuis, maar ik heb zo ongeveer mijn hele appartement ondersteboven gekeerd, ondertussen. Ik ben maandagavond naar de markt geweest, ben meegereden met iemand (die ik niet goed ken), heb nog iets in de nachtwinkel betaald, maar dat kan ook met een briefje van €5 zijn dat ik nog in mijn zak had zitten), en ben in dinsdag niet de deur uit geweest tot 's avonds, toen ik mijn portefeuille ben gaan zoeken op de weg van de nachtwinkel naar huis (ca. 10' stappen). Niets gevonden. Ook de nachtwinkel had niets liggen (en ik geen redenen om hem niet te vertrouwen). Kortom, is hij uit mijn zak gevallen toen ik in die auto zat? Fijn, ik weet niet hoe ik die mensen moet contacteren, ik weet zelfs niet waar ze wonen. En zij mij ook niet precies, er staat geen adres meer op de Belgische identiteitskaarten. Het kan ook dat ik het verloren ben onderweg. En er is nog altijd een -steeds kleinere- kans dat ik ze ergens onder de rommel bij mij kan vinden, maar ik ben wat aan het opruimen geweest in een poging om ze terug te vinden, dus heel erg groot is die kans niet.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”