Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

Ik had vandaag wel een leuk dagje qua invoeren. Tweede dag qua aantal biljetten (68)

Heel veel biljetten die begonnen met 0.
De Rabo automaat in Nieuw-Weerdinge gaf :note-50: uit :flag-si: . De net gevulde Rabo automaat in Ter Apel gaf splinternieuwe :note-50: uit :flag-sk: en een aantal Duisenberg :note-100: Twee daarvan hadden de eerste acht cijfers hetzelfde. Best vreemd voor zo'n oud biljet. De overige beginnen ook allemaal met 0
3513
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 44
Joined: Mon Mar 21, 2016 10:01 pm

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by 3513 »

Soms moet ik maanden wachten op een hit, maar vandaag had ik er drie op één dag (op 15 ingevoerde biljetten) 8O :D
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

3513 wrote:Soms moet ik maanden wachten op een hit, maar vandaag had ik er drie op één dag (op 15 ingevoerde biljetten) 8O :D

Drie keer is scheepsrecht :lol: Maar ook twee mooi internationale hits er bij. Mooi man.
3513
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 44
Joined: Mon Mar 21, 2016 10:01 pm

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by 3513 »

ludofaki wrote:
3513 wrote:Soms moet ik maanden wachten op een hit, maar vandaag had ik er drie op één dag (op 15 ingevoerde biljetten) 8O :D

Drie keer is scheepsrecht :lol: Maar ook twee mooi internationale hits er bij. Mooi man.
Zeker, goed begin van het EBT jaar :)
User avatar
MaxVR
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2605
Joined: Tue Oct 04, 2011 8:59 pm
Location: Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by MaxVR »

Geen mijlpaal, maar wel héél erg speciaal:

- Op 1 juli 2015 voer ik op vakantie in Slovenië een biljet in in Maribor. Het biljet was geen hit en waarschijnlijk heb ik het de volgende dag samen met andere biljetten gewisseld bij een bank in de streek van :flag-si: Velenje.

- 67 dagen later, op 7 september 2015, vindt aspik mijn biljet terug bij de Abanka in Slovenj Gradec.

- Afgelopen zaterdag haal ik een voorraadje biljetten bij de plaatselijke BNP Fortis in Heverlee. En jawel, bij het invoeren krijg ik de melding dat ik "waarschijnlijk een vergissing maak". Blijkbaar heeft de hierboven beschreven hit helemaal op zichzelf de weg terug naar mij gevonden.

Hoe ontzettend klein is deze kans!?! 8O


Het gaat om deze hit. Hij zal in mijn hitlijst blijven staan als een gewone :flag-si: :flag-si: -hit. Maar eigenlijk gaat het dus om een :flag-si: :flag-si: :flag-be: -triple hit tussen MaxVR-aspik-MaxVR. :wink:
User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14198
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by erasmuston »

Aantal ingegeven biljetten: 76000
User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14198
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by erasmuston »

Eriks
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2089
Joined: Wed Feb 14, 2007 2:37 am
Location: Bilthoven, NL

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Eriks »

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=172178960
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=172178961

Vandaag 2 hits met Cornjac, beide vijfjes die op dezelfde datum, 22 dagen geleden in bergen op Zoom zijn ingegeven. Vandaag in Bilthoven geld gepind en tussen de vijfjes zaten deze twee gezamenlijk. Bijzonder vond ik toch wel.

Een van die hits wordt echter gelijk gemodereerd. kan ik dat ergens recht laten zetten als 2 echte hits?, want dat zijn ze echt.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by groentje »

De tweede werd automatisch gemodereerd omdat het een kopie is van de eerste, wel echt, maar niet interessant genoeg.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by groentje »

33 333 biljetten ingegeven!
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by GWR7007 »

Gisteren nog door de harde regen gefietst om nog bij een geldautomaat langs te gaan. Ik had niets bijzonders verwacht maar het werd mijn derde hit met Finland 8O
Trouwens ook mijn eerste Finse hit met een :note-10: als ook mijn eerste hit met een :note-10: :flag-es: V/V überhaupt 8)
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3460
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by wally2cv »

vandaag mijn 44000ste :note-20: ingegeven.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by MM8_NL »

wally2cv wrote:vandaag mijn 44000ste :note-20: ingegeven.
Top!!
User avatar
LArdennais
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13685
Joined: Sat Jun 12, 2010 11:58 am
Location: Quelque part en Ardenne profonde...

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by LArdennais »

En ook ivm :note-20: , hier is een mooie Hit :flag-be: :arrow: :flag-nl: met een :note-20: Europa : 405 dagen. Een wereldrecord met dit soort biljet ? Ik denk dat ja... Maar eerst : hartelijk bedankt vermeer ! :D
http://liste.eurobillets.free.fr/ : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! :D

https://play.google.com/store/apps/deta ... =fr&gl=US] : A utiliser sans modération ! :)
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

Mijn 500e :note-10:

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=172430419

Verder had ik, geen zin meer om op dit moment midden in de nacht te achterhalen/hoe en wanneer, door meerdere opnames en een paar keer wisselen van het zomer op een bepaald moment maar liefst 18x :note-20: thuis. Inmiddels ben ik bijna al mijn :note-20: (nadat er weer nieuwe bijgekomen zijn, en af gegaan etc.) kwijt.

Tsja... En vier hier je hits?? Mijn laatste hit was 20 oktober, :( Maar goed, eigen schuld, ik ben net iets minder actief met geldopnames en weer storten e.d.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”