Balibennie overleden :(

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
R/J
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2300
Joined: Fri May 16, 2008 12:04 pm
Location: Eindhoven & omgeving, Nederland

Re: Balibennie overleden :(

Post by R/J »

Ik heb BaliBennie een keer ontmoet, op een meeting in Groningen, als ik het goed heb.
cornjac wrote:Moge hij rusten in vrede!!!
Bij wat cornjac zegt heb ik niets toe te voegen.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Balibennie overleden :(

Post by JelmerS »

Misschien vreemd dat ik als 'nieuweling' op EBT reageer (ben pas sinds woensdag geregistreerd) maar moet het toch kwijt! Aangezien er puzzelstukjes van toeval bij elkaar komen (of hoe noem je dat?)

Ik heb me hier donderdag na een zoektocht via Google of je geld kon volgen (precies wat hier gedaan wordt) gelijk aangemeld toen ik dit tegenkwam!
En als ik me niet aangemeld had, had ik waarschijnlijk nooit van zijn overlijden geweten!

Mijn naam is trouwens Jelmer en ik ben 26 jaar oud. Zo, heb ik me hier gelijk voorgesteld! :)

Dit stukje heb ik op Facebook geplaatst en kopieer ik voor de volledigheid hier ook maar even heen!

Al jaren ben ik actief op Foursquare. Er was nog een andere Emmenaar actief op Foursquare (wat nu Swarm heet) en het was altijd een mooie competitie om punten en Mayorships. Later werd Foursquare Swarm en werd het minder leuk omdat je geen Mayor meer kon worden of punten kon verdienen, maar er was nog wel een lijst met hoeveelheid check-ins in die categorie, dus de competitie ging door! grin-emoticon

Afgelopen week viel het me op dat ik geen check-ins meer zag van Bennie. Ik dacht dat hij op vakantie was of z'n tel stuk was.

Vandaag keek ik op Eurobilltracker of er nog andere Emmenaren waren die dat ook deden en bovenaan in de ranglijst van Emmen stond Bennie. Ook heel actief op ‪#‎ebt‬ dus! Ik klikte zijn profiel aan en tot mijn grote schrik stond eronder dat hij op 9 januari jl. overleden is!

Natuurlijk heb ik eerst uitgezocht of ik echt het juiste profiel had, maar er stond ook een bericht over op het betreffende forum en op Facebook waaraan ik zag dat hij het inderdaad was.

Plotseling gestorven op 48-jarige leeftijd.... Hoewel ik hem eigenlijk alleen online kende (en af en toe ergens tegenkwam) doet het toch ook wel wat met me! Maar natuurlijk minder erg als het familie o.i.d. zou zijn! En Swarm vind ik nu ook gelijk veel minder leuk! frown-emoticon

R.I.P. Bennie en ik ga vrolijk door met inchecken op Swarm en biljetten invoeren op #ebt. Al is het maar voor jou!
User avatar
cornjac
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16225
Joined: Wed Aug 18, 2004 7:29 pm
Location: Bergen op Zoom Nederland

Re: Balibennie overleden :(

Post by cornjac »

Welkom Jelmer op het forum van EBT.
Ja het was idd een trieste samenloop van omstandigheden, dat je via Swarm ook contact had met hem.
Ik wens je veel invoerplezier hier op EBT!!!
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
boozebelly
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 302
Joined: Sun Feb 21, 2010 11:08 pm
Location: Emmen (NL)

Re: Balibennie overleden :(

Post by boozebelly »

Sinds lange tijd kijk ik weer eens op het forum en dan lees ik dit. Dit is wel heel erg triest zeg... R.I.P. en oprecht alle sterkte gewenst voor de nabestaanden en de mensen die hem nabij stonden.
User avatar
JanV
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 156
Joined: Sun Feb 04, 2007 7:02 pm
Location: Berkenwoude

Re: Balibennie overleden :(

Post by JanV »

Hoewel ik al een jaar of twee nauwelijks actief meer ben wil ook ik de familie en de EBT-gemeenschap condoleren met dit verlies.
Mariusjr
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 472
Joined: Tue Apr 11, 2006 1:04 am
Location: Maassluis

Re: Balibennie overleden :(

Post by Mariusjr »

Ook ik ben al jaren niet meer actief.
Kom vandaag even heel toevallig langs.

Ik ken Bennie als 1 van mijn 1e hitpartners... ik was lange tijd 1 van de meest ongelukkigste in het land.

Vond zijn avatar ook altijd erg grappig, met die fiets op het asfalt.

RIP
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: Balibennie overleden :(

Post by arjanvs »

Ik heb Bennie nooit ontmoet maar had wel altijd een goed gevoel bij hem.
Rust zacht Bennie ! :cry: :cry:
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: Balibennie overleden :(

Post by rlaurenssen »

Ook ik ben al een poosje inactief en las het droevige bericht zojuist. Ik heb Bennie meerde malen mogen ontmoeten tijdens een van de meetings. Ben zelfs nog ooit met hem wezen eten op een terras is Almelo samen met Fons tijdens een van onze dothunts.

Bennie heeft niet altijd geluk gehad in het leven en kon daarom ook niet altijd bij een meeting aanwezig zijn. Hij genoot zichtbaar als de gelegenheid zich wel aandeed.

Bennie was een toffe gozer die voor iedereen klaarstond. Ook bij EBT was hij erg betrokken en zal door iedereen enorm gemist worden.

Rust zacht Bennie.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Balibennie overleden :(

Post by MDeen »

Voor degenen die het gemist hebben: komende zaterdag 9 januari hebben we een meeting in Emmen en daar zullen we nog even het glas heffen op Bennie. Voor mensen die er niet bij kunnen zijn al ik op het internationale ebt chatkanaal zitten.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Balibennie overleden :(

Post by ludofaki »

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=95811891

Deze mooie hit heeft ie ook niet mee mogen maken...
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”