Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by eddydevries »

De beslissing is genomen: De locatie voor de zomermeeting van 2016 is bekend !!!

We gaan (weer) naar Malta.
Nu er geen nominaties gepost zijn in het internationale topic heeft ewri verteld dat ze (na de meeting van 2010) nu weer een meeting wilt organiseren.

Deze keer zal het "centrale punt" meer in de buurt van Sliema liggen (de vorige keer zaten we in Burgibba, aan de noordwest-kust).
De datum is nog niet bekend: het zal augustus/september worden (niet het weekend van 28 augustus, want dan is de meeting in Talinn).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by Crazy Bob »

Is het al gelijk rond dan?
Ik lees dat het nog slechts gaat om een "nomination"...
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by GWR7007 »

Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af zoals Crazy Bob.
Want ewri schrijft dat het een nominatie is terwijl je zegt dat een beslissing is genomen maar dan had ik eigenlijk ook een bericht op andere gedeeltes van dit forum verwacht (het Engelstalige, etc.).

Als de beslissing al is genomen (dat het Malta wordt) hoop ik alleen dat het een weekend beign augustus wordt want vanaf eind augustus heb ik helaas geen tijd meer.
In elk geval: Malta is een mooi landje 8) .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by vermeer »

Nu succes!
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by eddydevries »

Tja,

De deadline om met een voorstel te komen was op 6 maart, dus eigenlijk al verstreken.
We zouden de nominaties in de vergadering van afgelopen zondag bespreken (dus als iemand er toen nog wat had gepost hadden we het ok nog mee kunnen nemen), maar er was niemand met een voorstel gekomen. Het enige bericht dat er stond was van een Fin die het leuk zou vinden als er iemand uit de Baltische Staten er eentje zou organiseren.
Ook op de nationale forums waren er geen ideeën gepost en van degene die eerder had gezegd een meeting te willen organiseren kregen we te horen dat dat niet doorgaat.
We hadden zondag dus geen nominaties.
Tijdens de vergadering opperde ewri, dat zij het idee had om weer eens een meeting te organiseren.
Daar waren we allemaal enthousiast over, dus had ik het gevoel dat de beslissing al was genomen (Malta was de enige kandidaat).

Maar je hebt gelijk: zoals ze het opgeschreven heeft lijkt het nog op een nominatie. Ik was misschien dus wat voorbarig.

Ik zal het nog even bij haar informeren hoe we het moeten bekijken, maar ik denk dat je er wel voor 90% zeker van kan zijn.
GWR7007 wrote:Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af zoals Crazy Bob.
Want ewri schrijft dat het een nominatie is terwijl je zegt dat een beslissing is genomen maar dan had ik eigenlijk ook een bericht op andere gedeeltes van dit forum verwacht (het Engelstalige, etc.).

Als de beslissing al is genomen (dat het Malta wordt) hoop ik alleen dat het een weekend beign augustus wordt want vanaf eind augustus heb ik helaas geen tijd meer.
In elk geval: Malta is een mooi landje 8) .
Ik ben bang dat het niet "begin augustus" zal worden. Rond die tijd is het veel te warm om er buiten te lopen.
Hoewel de gemiddelde temperatuur niet veel verschilt (31,5 t.o.v. 28,1) kan het er ook veel warmer zijn en zoals ik hier lees is het in augustus niet echt lekker om buiten te lopen: "De warmste maanden zijn over het algemeen juli en augustus. In deze maanden stijgt het kwik naar enorme hoogte en neerslag is er zelden. Tezamen met een hoge luchtvochtigheid is het dan niet meer prettig om eropuit te gaan."
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by GWR7007 »

eddydevries wrote: Ik ben bang dat het niet "begin augustus" zal worden. Rond die tijd is het veel te warm om er buiten te lopen.
Hoewel de gemiddelde temperatuur niet veel verschilt (31,5 t.o.v. 28,1) kan het er ook veel warmer zijn en zoals ik hier lees is het in augustus niet echt lekker om buiten te lopen: "De warmste maanden zijn over het algemeen juli en augustus. In deze maanden stijgt het kwik naar enorme hoogte en neerslag is er zelden. Tezamen met een hoge luchtvochtigheid is het dan niet meer prettig om eropuit te gaan."
Dat wist ik ongeveer al dus was ik sowieso verbaasd dat ewri zei dat het in augustus/september zou zijn, maar niet eind augustus vanwege de Finnen.
Dus zou ik ook zeggen dat het ergens in september wordt. Helaas kan ik dan nog niet zeggen of ik dan kan of of het zin heeft om naar Malta te gaan. Nederlandse semesters beginnen helaas op 1 september. Dus als het september wordt - waarvan ik toch sterk uitga - dan kan het eigenlijk alleen van zaterdag t/m zondag middag. Ik weet nog niet welke colleges ik op welke dag heb dus misschien kan het toch. Dat krijg ik de volgende weken te weten.
Dus mijn "dan heb ik geen tijd" was meer een "vóór 1 september heb ik zeker tijd".

In principe zou ik erg graag willen gaan. Maar, nou wel, nu nog niets gepland is (zowel de meeting zelf als mijn colleges) is het nog wat onzeker.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by Crazy Bob »

Gelet op de voorgestelde data vrees ik (voor mijzelf) dat het september wordt, en dan kan ik niet...
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by eddydevries »

Crazy Bob wrote:Gelet op de voorgestelde data vrees ik (voor mijzelf) dat het september wordt, en dan kan ik niet...
Een beetje late reactie van mijn kant: Het is inderdaad in september: van 16-19 september.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by luckbox »

Voor de geinteresseerden: het stond niet in de nieuwsbrief maar vliegen vanaf Eindhoven kan ook. Ryanair vliegt vanuit Eindhoven naar Malta op woensdagochtend en zaterdagochtend.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by MDeen »

En terug ook op woensdag en zaterdag? Dan moet je al een week vakantie nemen, want de zaterdagvlucht is de retourvlucht en dan ben je 's middags pas in Malta.
En veel goedkoper dan met de KLM vanaf Amsterdam is het ook niet.
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by Fons »

Je kan ook via Airport Weeze naar Malta vliegen, net over de Dutise grens bij Venray/Boxmeer.
User avatar
maarsy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4270
Joined: Tue Mar 17, 2009 11:18 pm
Location: merchtem

Re: Zomermeeting 2016 in/op Malta.

Post by maarsy »

had bijna geboekt , maar dan kwam de autoverzekering die ik dacht volgende maand kwam en de wegbelasting licht ook al klaar .
collega's hebben de week ervoor en erna al vrij dus lijkt het zoizo al maar op een weekend
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”