Moderator: BaliBennie

vermeer wrote:Onvoldoende aanvoer zorgt voor iets wat ik liever niet doe, maar ja; nood breekt wet.

Ga je de lokale toko overvallen...?

MDeen wrote:Gisteren voor het eerst in een tijdje weer eens naar de ABN geweest om te storten, hangt er een briefje dat ze vanaf 1 juni tot 18:00 uur open zijn!![]()

MDeen wrote:Het leek me lokaal. Het was een zelfgemaakt blaadje zonder ABN logo's met "de openingstijden van het filiaal in Panningen" erop.

MDeen wrote:En eens kijken hoe dit zich ontwikkelt: ik had 400 euro op mijn ABN rekening staan maar heb vanmorgen zonder nadenken eerst 240 euro bij de Rabobank gepint en toen 260 bij de ABN. Er staat nu nog 140 euro op de rekening en de pinactie van de Rabo vanmorgen is nog niet afgeschreven. Volgens mij mag ik niet rood staan

JRR wrote:Vanmiddag had de lokale tank-boer een kortingsactie van 15 cent per liter voor benzine, dus ik dacht dat is mooi meegenomen en ik gooi de auto even vol. Voor 100 Euro de tank volgegooid en uiteraard betaald met briefjes van 5. De man achter de balie was niet echt blij. Sinds kort heeft dit tankstation een automaat waar alle biljetten ingevoerd moeten worden en het eventuele wisselgeld komt ook weer uit een automaat. Hij was dus even bezig om alle biljetten in te voeren, echt snel werkt zo'n automaat trouwens niet.

MM8_NL wrote:Avia?

Fons wrote:MM8_NL wrote:Avia?
Ik gok Shell

JRR wrote:Fons wrote:MM8_NL wrote:Avia?
Ik gok Shell
MM8_NL heeft het bij het rechte eind. Het was de Avia aan het Tramplein.

Return to Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)
Users browsing this forum: Sneakster and 2 guests