Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by vermeer »

De retailmix van de Grote Markt in Groningen is de D242; niet de B218. Het is de afstortautomaat naast de bushalte's bij de Martinitoren.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by ludofaki »

De Rabo ATM in Nieuw-Weerdinge poept weer eens UNC Sloveense vijftigers uit.

Komen andere trackers die de laatste tijd ook veel tegen?
:)

De tientjes die eruit kwam waren allen Nederlands en de serienummers lagen dicht bij elkaar, maar zeker niet UNC. Jammer, ik had gehoopt op een hit.
User avatar
mig4euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 10908
Joined: Thu Feb 01, 2007 8:59 pm
Location: Veltem-Beisem

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by mig4euro »

groentje wrote:
HBoZ wrote:
groentje wrote:In België is KBC momenteel de top: biljetkeuze, en ook voor niet-klanten een stevig aantal 5-jes te krijgen. Enig nadeel is dat je niet én 5-jes én 10-tjes kan krijgen, het zijn twee verschillende keuzemenu's.
Niet zo gek....wat er niet in zit komt er ook niet uit :mrgreen: Maar bij biljetkeuze kan je kiezen welke je wilt hebben.Standaard staat erbij biljetkeuze al wat ingevuld, dit kan je dan nog aanpassen in de coupures die je wilt hebben. Maar de max blijft wel bij 35 stuks! 270e kan je dus als volgt er uithalen: 34 :note-5: + :note-100: :wink:.
Ik denk dat ik Belfius en KBC een beetje door elkaar heb gehaald, dat er én 5-jes én 10-tjes in de grote machines zitten (alleen binnen, dus), maar dat je ze er niet alletwee tegelijkertijd uit kan halen. Bij KBC zitten er zelden 10-tjes, geloof ik.
Zelf ben ik al bij enkele tientallen KBC en CBC kantoren langs geweest maar er nog nooit :note-10: gezien 8O !!
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by Steda »

Vandaag gaan winkelen in Gangelt :flag-de: . En zoals altijd natuurlijk de volksbank een bezoekje gebracht.
Hebben altijd :note-5: ingezeten. Maar nu dus niet meer. :(
stond ook op de atm vermeld. keuze uit :note-10: :note-20: :note-50: :note-100: .
Heb er 50 van 10 gepint. Hopen dat er een hit bijzit.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by groentje »

In Meerbusch zaten er wel nog in, maar het waren wel nieuwe... Er zijn ook redelijk wat biljetjes alweer losgelaten in het wild ;)
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by ludofaki »

Steda wrote:Vandaag gaan winkelen in Gangelt :flag-de: . En zoals altijd natuurlijk de volksbank een bezoekje gebracht.
Hebben altijd :note-5: ingezeten. Maar nu dus niet meer. :(
stond ook op de atm vermeld. keuze uit :note-10: :note-20: :note-50: :note-100: .
Heb er 50 van 10 gepint. Hopen dat er een hit bijzit.

Die in Rütenbrock had ze gisteren nog. Gelukkig eindelijk weer gebruikte biljetten gekregen. De laatste 120 uit die automaat waren allemaal UNC V006
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by groentje »

Heeft de Volksbank in Düsseldorf geen €5 meer? Het filiaal in Oberkassel in elk geval niet...
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by vermeer »

Het lijkt er inderdaad op dat zelfs de Rabobank de :note-5: eruit gooit. Dinxperlo en Lange Viestraat, Utrecht niet (meer) aanwezig.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by ludofaki »

vermeer wrote:Het lijkt er inderdaad op dat zelfs de Rabobank de :note-5: eruit gooit. Dinxperlo en Lange Viestraat, Utrecht niet (meer) aanwezig.
Ter Apel heb ik niet gekeken overigens, dacht dat alles er al uit was.

Hoe zit het met automaten waarin :note-100: en :note-200: zit dan? Want het argument om :note-5: eruit te gooien was oa omdat deze automaten afweken van andere automaten waarin het 'standaardpakket' :note-10: :note-20: :note-50: in zit.
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by GWR7007 »

groentje wrote:Heeft de Volksbank in Düsseldorf geen €5 meer? Het filiaal in Oberkassel in elk geval niet...
In principe zouden ze er wel in moeten zitten. Had je misschien beter bij het filiaal aan de Königsallee moeten zijn. Daar heb ik ze de afgelopen keren (ik loop op dit moment stage bij de afdeling Benelux van de Staatskanzlei NRW in Düsseldorf en de bank is langs de weg naar het "werk") wel kunnen krijgen.
Anders is de beste optie in Düsseldorf de Commerzbank (ook met vrije biljetkeuze; voor de locaties kijk op het Duitstalige gedeelte bij Commerzbank Wechselfunktion) want in Düsseldorf heb je niet veel Volksbank-filialen. Volksbank (met vrije biljetkeuze) en Sparda-Bank (zonder keuze) beheren daar blijkbaar een gezamelijk netwerk.
Bij de Sparkasse kan ik tijdens kantooruren niet langs gaan om bijvoorbeeld te gaan wisselen en in de automaten zijn ook geen (t.o.v. de Volksbank) minderwaardige keuzeopties :? .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by groentje »

Goed om weten voor een volgende keer, ik ben sinds vanmorgen terug in Brussel ;)
Op de Königsallee lukt het mij overigens niet om gisteravond geld af te halen met mijn Belgische bankkaart, maar dat lag misschien aan het Belgische netwerk...
Ook goed om weten dat Commerzbank blijkbaar op €5 heeft, ik kijk bijna alleen naar Volksbanken...
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by GWR7007 »

Bij de Commerzbank is het blijkbaar niet altijd het geval maar er zijn wel automaten waar je :note-5: kunt krijgen. Daarom verwees ik naar de thread op het Duitstalige forum. Voor Comerzbank klanten is er dan ook een wisselfunctie bij deze automaten (voor niet-klanten is dat onbelangrijk) maar er worden de adressen in een lijst vermeld :wink: . Bovendien zijn er twee (of nog meer ??) standard-combinaties bij de Commerzbank: :note-5: - :note-10: - :note-50: - :note-100: of :note-10: - :note-20: - :note-50: - :note-500: .
Ik heb uit mijn tijd in Nijmegen nog mijn :flag-nl: pinpas anders zou ik dat zelf niet kunnen uitproberen (kosten voor opnames bij "vreemde" banken met mijn Duitse pas :evil: )
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by ludofaki »

GWR7007 wrote:Bij de Commerzbank is het blijkbaar niet altijd het geval maar er zijn wel automaten waar je :note-5: kunt krijgen. Daarom verwees ik naar de thread op het Duitstalige forum. Voor Comerzbank klanten is er dan ook een wisselfunctie bij deze automaten (voor niet-klanten is dat onbelangrijk) maar er worden de adressen in een lijst vermeld :wink: . Bovendien zijn er twee (of nog meer ??) standard-combinaties bij de Commerzbank: :note-5: - :note-10: - :note-50: - :note-100: of :note-10: - :note-20: - :note-50: - :note-500: .
Ik heb uit mijn tijd in Nijmegen nog mijn :flag-nl: pinpas anders zou ik dat zelf niet kunnen uitproberen (kosten voor opnames bij "vreemde" banken met mijn Duitse pas :evil: )
In dat opzicht kunt het beste je NL rekening houden inderdaad.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by vermeer »

Dus die Kneuterdijk is compleet verdwenen. Zijn er ergens anders geen ATM's van de ABN-AMRO bijgekomen?
3513
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 44
Joined: Mon Mar 21, 2016 10:01 pm

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by 3513 »

vermeer wrote:Dus die Kneuterdijk is compleet verdwenen. Zijn er ergens anders geen ATM's van de ABN-AMRO bijgekomen?
Zie mijn berichtje van een tijdje terug hieronder. Aan de Koningskade zijn er binnen en buiten automaten, maar volgens mij geen retailmix. Aan de bezuidenhoutseweg zijn ook nog automaten...
3513 wrote:ABN AMRO aan de Kneuterdijk en Bezuidenhoutseweg in Den Haag zijn 'samengevoegd' in een nieuw kantoor aan de Koningskade. De ruimte met automaten aan de Kneuterdijk is sinds begin januari dicht. Ik kwam vandaag langs de Koningskade maar daar geen retailmix kunnen ontdekken....
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”