Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by gille »

Gelukkig, nog eventjes en ik zit al aan de 1000 berichten. Bedankt!
En de uitgebreidere opmaak is ook geweldig! Vooral de tabel want die wordt veel verbruikt.

Een klein voorstel: Zou het niet leuk zijn om de vlaggetjes van de overige Europese landen toe te voegen aan de Smilies.
De UK staat er al lang tussen...
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by googlejaps »

gille wrote:Gelukkig, nog eventjes en ik zit al aan de 1000 berichten. Bedankt!
En de uitgebreidere opmaak is ook geweldig! Vooral de tabel want die wordt veel verbruikt.

Een klein voorstel: Zou het niet leuk zijn om de vlaggetjes van de overige Europese landen toe te voegen aan de Smilies.
De UK staat er al lang tussen...
De vlaggetjes waar een smiley voor beschikbaar is zijn de eurolanden en de :flag-eu: europese vlag. De reden dat :flag-uk: er ook bij staat is dat drukker H in :flag-uk: staat. Als je vlaggetjes van andere landen wil toevoegen kun je het best een img-tag gebruiken. Bijvoorbeeld: Image Zwitserland. Je kunt verwijzen met deze link: http://nl.eurobilltracker.com/img/flags/Switzerland.gif" onclick="window.open(this.href);return false; waarbij de landnaam in het Engels staat.
User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by gille »

Daarom staat :flag-uk: erbij. Bedankt voor je uitleg!
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by bren_nmgn »

googlejaps wrote:Ten eerste denk ik dat de leeftijden in de tabel hierboven iets te laag zijn ingeschat.
valt wel mee toch?
:P

tnx BB!
ik vond al dat ik er verdomd goed uit zag toen ik vanmorgen in de spiegel keek.
hahahah!

(geintjuh........)
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by eddydevries »

Voor diegenen, die het nog niet in de gaten hadden:

Er is een extra subpagina op de EBT-site gekomen.
Het is een pagina met informatie over de Associatie ("vereniging") van EuroBillTrackers en met uitleg hoe je lid kan worden e.d.

Je kan het vinden in de linkerkolom ("Vereniging"); de directe link is: https://nl.eurobilltracker.com/association/.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Wittekind
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 3
Joined: Sat Mar 01, 2014 4:41 pm

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by Wittekind »

sergeantmajoor wrote:
BaliBennie wrote:Vanavond is er in de Google Dotmap iets nieuws bijgekomen. Je kunt nu ook je dotmap laten animeren als je dit aanvinkt rechtsboven in het kaartje.

Je kunt de Google Dotmap vinden via Mijn Profiel :arrow: Kaarten. Klik daarna op het bovenste kaartje en de Google Dotmap opent in een nieuw venster.
Wat een briljante :idea: uitvinding!!!!
Weliswaar is de quote van hierboven al wat ouder, het heeft te maken met waar ik sinds kort tegenaan loop:
Tot voor kort opende je Google Maps door op je dotkaart te klikken. Hierin werd dan je dotkaart laten zien. Dat gebeurt nog steeds. Maar je kon ook het grid toevoegen, je kon de optie van de bezochte plaatsen aanvinken, et cetera. En dat lukt nu niet meer, ongeacht welke PC ik gebruik. Daarnaast doet de dotmap in Maps vaag als ik in- en uitzoom.

Zijn er anderen met dit probleem? Weet wellicht iemand hoe ik weer bij de oude versie kan terugkomen? Die mogelijkheden gebruikte ik namelijk vrij vaak en ik mis ze... :cry:
Alvast dank voor een antwoord!
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by MM8_NL »

Wittekind wrote:
sergeantmajoor wrote:
BaliBennie wrote:Vanavond is er in de Google Dotmap iets nieuws bijgekomen. Je kunt nu ook je dotmap laten animeren als je dit aanvinkt rechtsboven in het kaartje.

Je kunt de Google Dotmap vinden via Mijn Profiel :arrow: Kaarten. Klik daarna op het bovenste kaartje en de Google Dotmap opent in een nieuw venster.
Wat een briljante :idea: uitvinding!!!!
Weliswaar is de quote van hierboven al wat ouder, het heeft te maken met waar ik sinds kort tegenaan loop:
Tot voor kort opende je Google Maps door op je dotkaart te klikken. Hierin werd dan je dotkaart laten zien. Dat gebeurt nog steeds. Maar je kon ook het grid toevoegen, je kon de optie van de bezochte plaatsen aanvinken, et cetera. En dat lukt nu niet meer, ongeacht welke PC ik gebruik. Daarnaast doet de dotmap in Maps vaag als ik in- en uitzoom.

Zijn er anderen met dit probleem? Weet wellicht iemand hoe ik weer bij de oude versie kan terugkomen? Die mogelijkheden gebruikte ik namelijk vrij vaak en ik mis ze... :cry:
Alvast dank voor een antwoord!
In Firefox zijn al die mogelijkheden ook weg.
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by Fons »

Wittekind wrote:Weliswaar is de quote van hierboven al wat ouder, het heeft te maken met waar ik sinds kort tegenaan loop:
Tot voor kort opende je Google Maps door op je dotkaart te klikken. Hierin werd dan je dotkaart laten zien. Dat gebeurt nog steeds. Maar je kon ook het grid toevoegen, je kon de optie van de bezochte plaatsen aanvinken, et cetera. En dat lukt nu niet meer, ongeacht welke PC ik gebruik. Daarnaast doet de dotmap in Maps vaag als ik in- en uitzoom.

Zijn er anderen met dit probleem? Weet wellicht iemand hoe ik weer bij de oude versie kan terugkomen? Die mogelijkheden gebruikte ik namelijk vrij vaak en ik mis ze... :cry:
Alvast dank voor een antwoord!

Ik heb er ook al last van. Je bent dus niet de enige... :(
Mkay
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 197
Joined: Mon Jan 21, 2008 6:39 pm

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by Mkay »

Volgens mij komt het doordat er een nieuwe versie van Google Maps is. De ebtfunctionaliteiten zijn gemaakt voor de oude versie van Google Maps.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by eddydevries »

Mkay wrote:Volgens mij komt het doordat er een nieuwe versie van Google Maps is. De ebtfunctionaliteiten zijn gemaakt voor de oude versie van Google Maps.
Dat klopt.

Het probleem is, dat degene die ze gemaakt had (Nerzhul) niet meer actief is.
Maar dit is een van de eerste dingen die de nieuwe leden van de werkgroep op moeten oplossen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by Crazy Bob »

Bij gebrek aan een betere plek om dit bericht te plaatsen:

Wat is het nut van een "Nieuws"-sectie als je daar vijf nieuwsberichten treft, waarvan drie uit 2012 en twee uit 2013, de laatste bijna een jaar geleden? Is er iemand die toegang tot dat gedeelte van de site heeft? Zo ja, dan is er vast iemand met inspiratie die af en toe een nieuwtje (of semi-nieuwtje) de wereld in kan slingeren. Het is naar mijn mening niet zo aantrekkelijk als je als "first time visitor" een site bezoekt, en daar een kopje "Nieuws" tegenkomt met gedateerde berichten.

De twitter-account waarnaar wordt gelinkt, slingert wel regelmatig semi-interessante dingen de wereld in. Wellicht kan daar inspiratie uit worden geput.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by jrnsndrs »

Crazy Bob wrote:Bij gebrek aan een betere plek om dit bericht te plaatsen:

Wat is het nut van een "Nieuws"-sectie als je daar vijf nieuwsberichten treft, waarvan drie uit 2012 en twee uit 2013, de laatste bijna een jaar geleden? Is er iemand die toegang tot dat gedeelte van de site heeft? Zo ja, dan is er vast iemand met inspiratie die af en toe een nieuwtje (of semi-nieuwtje) de wereld in kan slingeren. Het is naar mijn mening niet zo aantrekkelijk als je als "first time visitor" een site bezoekt, en daar een kopje "Nieuws" tegenkomt met gedateerde berichten.

De twitter-account waarnaar wordt gelinkt, slingert wel regelmatig semi-interessante dingen de wereld in. Wellicht kan daar inspiratie uit worden geput.
Ik ben het met je eens. En het grootste nieuws van de afgelopen anderhalf jaar staat er niet eens bij. Ik bedoel de komst van de nieuwe europa-serie biljetten.


En over waar dit het best te melden: mischien hier? (Feedback and Development -> Eurobilltracker-site Feedback.)
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by eddydevries »

Ik weet niet of jullie het al in de gaten hebben, maar de Google-maps functie werkt weer.

Je kan nu dus weer bij het plannen van je reisjes rekening houden met de dotgrenzen.

De functie is wel minder uitgebreid dan de vorige versie: de "pins" met de locatie van je biljetten zitten er niet meer in.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
an-148
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4596
Joined: Wed Oct 11, 2006 5:04 pm
Location: summer: Ivanica, BiH ; winter: La Calamine (Liège) BE
Contact:

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by an-148 »

eddydevries wrote:Ik weet niet of jullie het al in de gaten hebben, maar de Google-maps functie werkt weer.

Je kan nu dus weer bij het plannen van je reisjes rekening houden met de dotgrenzen.

De functie is wel minder uitgebreid dan de vorige versie: de "pins" met de locatie van je biljetten zitten er niet meer in.
't is te danken aan wisi :wink:
http://meine.flugstatistik.de/image/an148.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5242
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: Hiep hiep hoera, EBT heeft weer wat nieuws

Post by de*lerger »

Kwam er net ook achter. Al gebruik ik dat gedeelte met die pins eigenlijk nooit.
My map
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”