Ik ben al druk bezig geweest om het een en ander uit te zoeken en heb al verschillende opties op papier staan die ik komende weken verder uit zal werken en dan kan ik ook hier meer bekend maken.
Tot in Arnhem

Deelnemers:

De meeting:
Wat is het programma?
12:00: Begin van de meeting we spreken af aan de achterzijde van het station. Zie foto onderaan post bij de zwarte stip.
12:15: We zullen richting park sonsbeek lopen om daar een wandelingetje te maken waarna we in het park een gebakje met koffie/thee zullen gebruiken.
13:30: We vertrekken uit park Sonsbeek met een gids voor de stadswandeling.
15:30: Op de korenmarkt zullen we een cafe bezoeken voor een drankje.
16:30: We zullen vanaf de korenmarkt vertrekken voor een wandeling met een gids door de historische kelders van Arnhem.
17:45: We zullen ons avond maal gaan nuttige in een restaurant.
Na het avond eten is de meeting officieël afgelopen en kunnen mensen die wat langer in Arnhem willen blijven nog het avond/nachtleven meemaken
Wat gaat de meeting kosten?
De kosten zullen 10 euro zijn voor het dagprogramma.
De avondmaaltijd is voor eigen rekening de prijs voor hoofdgerecht is zo een 15 euro en 3 grangen menu 20 euro.
Waar ontmoeten we elkaar?
Achterzijde station (tijdstip nader te bepalen) voor de mensen die per trein komen Sonsbeek uitgang.
http://www.plaatjesupload.nl/foto2/-15313.html
Hoe Arnhem te bereiken?
Trein: Arnhem is zeer goed te bereiken per trein aangezien je vanuit vele (grote) steden Arnhem kan bereiken zonder over te stappen.
Auto: Arnhem is natuurlijk ook goed te bereiken met de auto. Het grote nadeel is alleen dat er (bijna) geen mogelijkheden zijn in de buurt van het verzamelpunt om je auto gratis te parkeren. De prijzen van betaald parkeren zijn zo een €1,50-2,00 per uur. Het is ook mogelijk je auto buiten het centrum gratis te parkeren en dan met de bus heen en terug te gaan naar de stad. Een enkeltje kost 1 euro dus retour zou dat op 2 euro komen. De bussen rijden naar de meeste wijken zeer regelmatig zo een elke 10-20 minuten.
Arnhem heeft ook een Transferium al zijn de openingstijden op zaterdag maar tot 21.00. Ik zal hier nog even nader voor informeren hoe dat zit.
Waar kan ik slapen?
Voor de mensen die misschien van verder komen of er een weekendje van willen maken.
In Arnhem zijn verschillende hotels en ook een (jeugd)hostel.
Voor meer informatie stuur me een pm voor slaapmogelijkheden.
Handige links
Deze zullen later volgen.
Heb je nog vragen m.b.t. de meeting stuur me dan aub een pm dan probeer ik je zo spoedig mogelijk te helpen/beantwoorden.