Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Koen vde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 375
Joined: Sat Jun 24, 2006 2:41 pm
Location: Antwerpen Quellinstraat

Post by Koen vde »

Erik B. wrote::D Awel, da vind ik een origineel kado, en zij heeft waarschijnlijk nog gelijk ook zeker? :D
vaneigens :lol: 8)
I like the smell of money in the morning
User avatar
GP
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1846
Joined: Sun Jun 03, 2007 4:59 pm
Location: The Hague, The Netherlands

Post by GP »

Haha, fantastisch! :lol: :lol:
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
User avatar
Dinkietoy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 347
Joined: Sat Oct 13, 2007 7:47 am
Location: 2040 Berendrecht, Belgie

Post by Dinkietoy »

Koen vde wrote:Ze zai dat ik daar blijer mee was dan mee iets anders :lol: :lol:
Hangt ervan af wat ge met "iets anders" wilt verwoorden, hé.
Anders zou ik het wel weten :wink:
Dat kunnen ze je ook niet meer afnemen.
Die twee hits eventueel wel 8)
User avatar
jucro
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 205
Joined: Fri Dec 28, 2007 5:17 pm
Location: Westende - Belgium

Post by jucro »

mijn vrouw zou ook al beginnen met gepinde briefjes te noteren voor ze die uitgeeft en mijn ouders vragen ook al spontaan of ik geen briefjes moet ingeven als ik op bezoek ga..

Op 't werk wel al talloze keren uitleg gegeven en sommige bieden soms spontaan aan om hun biljetten in te geven. Voorlopig nog niemand kunnen overtuigen om er zelf ook aan te beginnen. Waarschijnlijk begrijpen ze niet waarom je zoiets wil doen 'als je er niets mee kan winnen' :roll:
User avatar
jan8850
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 93
Joined: Wed Dec 26, 2007 11:31 am
Location: Ardooie

Post by jan8850 »

Fons wrote:
Tjariet wrote:Zo wilde ik vandaag op een van de postkantoren hier in de stad 110 vijfjes wisselen tegen 11 vijftigjes, die ik onder andere weer nodig had om bij de visboer de kassa te kunnen wisselen. De postkantoormedewerkster wisselde met een glimlach.

De postkantoren zijn altijd blij met kleine biljetten.
Of bedoelde je dat jij de vijftigjes daar achterliet?
Ben hier bij ons ook eens gaan wisselen. 2 briefjes van 50 voor 20 5jes.
Ben er terug buitengestapt met mijn 2 briefjes :?: , net niet buitengevlogen. :evil: :evil: :evil:
De loketbediende weigerde mij die te wisselen omdat dat volgens hem verboden was aan niet klanten van de "bank van de post" :?: :?: .
Ik heb even de ombudsdienst gebeld :? , en die gaf de loketbediende gelijk. Het is verboden om in de post te wisselen. Maar het getuigt niet van een goede service. :roll:
Tja, gelukkig heb ik hier 5 bankkantoren binnen een straal van 200 meter.
User avatar
pavoshome.nl
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 52
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:23 pm
Location: terschelling
Contact:

Post by pavoshome.nl »

sommigen staan wel raar te kijken
als ik me geld invoer
heb al een paar keer moeten horen,
wat doe jij nou.... :lol: :lol:
wel leuk,1 familie lid is er ook mee begonnen :lol:
Koen vde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 375
Joined: Sat Jun 24, 2006 2:41 pm
Location: Antwerpen Quellinstraat

Post by Koen vde »

jan8850 wrote:
Fons wrote:
Tjariet wrote:Zo wilde ik vandaag op een van de postkantoren hier in de stad 110 vijfjes wisselen tegen 11 vijftigjes, die ik onder andere weer nodig had om bij de visboer de kassa te kunnen wisselen. De postkantoormedewerkster wisselde met een glimlach.

De postkantoren zijn altijd blij met kleine biljetten.
Of bedoelde je dat jij de vijftigjes daar achterliet?
Ben hier bij ons ook eens gaan wisselen. 2 briefjes van 50 voor 20 5jes.
Ben er terug buitengestapt met mijn 2 briefjes :?: , net niet buitengevlogen. :evil: :evil: :evil:
De loketbediende weigerde mij die te wisselen omdat dat volgens hem verboden was aan niet klanten van de "bank van de post" :?: :?: .
Ik heb even de ombudsdienst gebeld :? , en die gaf de loketbediende gelijk. Het is verboden om in de post te wisselen. Maar het getuigt niet van een goede service. :roll:
Tja, gelukkig heb ik hier 5 bankkantoren binnen een straal van 200 meter.
ik wou eens 500 euro wisselen in d e post aan de Pelikaanstraat in Antwerpen , ze deden he idd niet , toen heb ik maar een postzegel prior met die 500 flap gekocht,probleem opgelost :lol: trut (aan de balie)
I like the smell of money in the morning
bhoeyb NLI

Post by bhoeyb NLI »

jan8850 wrote:Ben hier bij ons ook eens gaan wisselen. 2 briefjes van 50 voor 20 5jes.
Ben er terug buitengestapt met mijn 2 briefjes :?: , net niet buitengevlogen. :evil: :evil: :evil:
De loketbediende weigerde mij die te wisselen omdat dat volgens hem verboden was aan niet klanten van de "bank van de post" :?: :?: .
Ik heb even de ombudsdienst gebeld :? , en die gaf de loketbediende gelijk. Het is verboden om in de post te wisselen. Maar het getuigt niet van een goede service. :roll:
Tja, gelukkig heb ik hier 5 bankkantoren binnen een straal van 200 meter.
Bij de Post heb ik ook geen goede ervaringen :roll: .
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by mrfeanfan »

op vakantie geweest afgelopen week in spanje naar mijn zwager toe
Tot nu toe vond iedereen het maar wat vreemd dat ik hier biljetjes in aan het voeren was
Maar eindelijk heb ik iemand gevonden die het dan wel intressant vind.
Hij gaat de site eens even bestuderen en waarschijnlijk daarna ook biljetten vanuit Spanje invoeren
Wat mij opviel trouwens dat er in spanje niet zo heel erg veel invoerders zijn
Ik had mezelf eventjes naar spanje overgeplaats om zo wat sneller via mijn telefoon de biljetten in barca in te kunnen voeren.
En wat bleek stond al gelijk 50e met al mijn biljetten daar en in nederland is dat toch een aardig stuk lager
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by Elmo »

Elmo wrote:Vanavond moest ik een aantal politieagenten gaan uitleggen wat EBT inhield.
Ik moest naar het politiebureau omdat ik te lang achter elkaar aan het
pinnen was... :oops: Het hele verhaal volgt morgen wel.
Na een aantal dienders dacht ik wel dat ik klaar was voor het grotere werk! :twisted:

Ik heb zojuist op de chat mijn Sint-Maartense-douaneverhaal uit de doeken gedaan, hier is het:

[00:22] <Elmo1982> Het is een wat lang verhaal, maar in een notendop:
[00:22] <yli~> vandaag heb ik Kos met Kos samengevoegd :)
[00:23] <Elmo1982> Ik had meer dan €10.000 bij me, en met dank aan onze advocaat (Crazy Bob dus) wist ik dat ik bij het binnenkomen van Sint-Maarten aangifte moest doen.
[00:23] <BaliBennie> Johann Olav Koss?
[00:23] <yli~> ja
[00:24] <BaliBennie> ja lijkt me wel handig dat dan te doen
[00:24] <Elmo1982> Op Saint-Barthélemy moest ik een immigratieformulier invullen, waarop ik moest aankruisen dat ik meer dan $10.000 of NAF20.000 (Antiliaanse guldens) of soortgelijk had, dat deed ik dus.
[00:25] <Elmo1982> Er werd daar gezegd dat dat goed genoeg was. Ik dus naar Sint-Maarten, geef dat formuliertje af bij de afdeling Immigratie en mag zo door.
[00:26] <Elmo1982> Ik check ik voor mijn vlucht, neem euro's op uit één van de drie ATM's (allen ook met euro's!) die de luchthaven telt en ga door de paspoort- en veiligheidscontrole.
[00:26] <Elmo1982> Na de veiligheidscontrole vertel ik het mannetje dat ik iets wil aangeven.
[00:27] <Elmo1982> Dat had ik eerder moeten doen, maar hij wilde de douane er wel bijhalen. Ik dus even wachten, en even later komen er twee douaniers.
[00:28] <Elmo1982> Ik ga met hen mee naar een kantoortje, en leg al het geld op het bureau.
[00:28] <rlaurenssen-tab> hey jelmer
[00:28] <BaliBennie> zij allemaal 8O
[00:28] <Elmo1982> De logische vraag is natuurlijk: "Hoe komt u hieraan, en wat doet u met zoveel geld op zak?!"
[00:28] <Elmo1982> Dag rob, trouwens!
[00:29] <rlaurenssen-tab> oh, spannende verhalen :)
[00:30] * BaliBennie kijkt even of er ook nieuwe Sintmaartense trackers zijn bijgekomen
[00:30] <Elmo1982> Ook vragen ze mij of ik niet een kopie heb van mijn aangifte in Saint-Barthélemy. Ik antwoord 'nee', en hun reactie: "Wat een amateuristische blunder...!! 8O"
[00:31] <yli~> waarom zou je een copie maken als je origineel aan hen hebt gegeven?
[00:31] <Elmo1982> Zij geven mij een formulier om in te vullen, en ik ga hen vertellen over EBT.
[00:32] <Elmo1982> @yli~ dat was dus het probleem, ik had op Saint-Barthélemy een kopie moeten krijgen dat ik op Sint-Maarten had afgegeven, maar dat had ik dus niet.
[00:32] <yli~> ah ok
[00:33] <yli~> maar je had verder geen papiertjes ?
[00:33] <googlejaps> note to self: nooit meer dan 10.000 meenemen op vakantie
[00:33] <Elmo1982> Na het horen van mijn uitleg over EBT is hun reactie: "Weet u wat? Wij geloven hier helemaal niks van! Wat een raar verhaal! Serienummers bijhouden en biljetten volgen zei je?!"
[00:33] <BaliBennie> 500-euro-note?
[00:33] <yli~> mijn ervaring in Oost-Europa en Azie...........altijd die onzin dingen van douane mee nemen (ja, en 10.000e neem ik nooit mee op vacantie)
[00:34] <BaliBennie> :lol:
[00:34] <googlejaps> Bennie: als jij dat wil :)
[00:34] <yli~> Kazachstan in stond er : "schrijf al je geld op".............dus alle centen uit andere landen erbij gezet..........keken ze me vreemd aan (ja, lol - het is jullie papiertje)
[00:34] <Elmo1982> Ik zeg dan broodnuchter: "Correct, dat doe ik, samen met bijna 175.000 andere mensen!"
[00:35] <BaliBennie> wat een grote criminele organisatie van witwassers!
[00:36] <Elmo1982> Reactie van nummer 1 (intussen waren zij met hun drieën): "Luister vriend! Wij hebben geen zin meer in dit soort onzin. Wij gaan hier een punt achter zetten! Wat dacht u ervan dat u uw vlucht gaat missen, wij uw geld in beslag nemen en de oficier van justitie opbellen?!"
[00:36] <Elmo1982> oficier = officier...
[00:36] <rlaurenssen-tab> oei
[00:36] <Elmo1982> Ik antwoord dan: "Hebben jullie hier internet? Dan kan ik jullie die website laten zien!"
[00:37] <BaliBennie> hmm intimidatie
[00:37] <Elmo1982> Vooral nummer 2 (een groentje) was zichtbaar onder de indruk: misschien gaf ik toch geen kutsmoes!
[00:38] <Elmo1982> Maar ze waren toch nog niet overtuigd, en gingen mij bombarderen met een spervuur van vragen:
[00:38] <Elmo1982> "Waar bent u geweest?"
[00:38] <Elmo1982> Wat deed u daar?"
[00:38] <BaliBennie> wie heeft u bezocht
[00:39] <Elmo1982> "Wanneer bent u gereisd?"
[00:39] <Elmo1982> "En hoe laat?"
[00:39] <Elmo1982> "En met welke maatschappij?"
[00:39] * googlejaps vraagt zich af hoe lang het echte verhaal wordt, als dit de notendop is
[00:39] <googlejaps> :)
[00:39] <yli~> :)
[00:39] <BaliBennie> :lol:
[00:39] <Elmo1982> @Japs: het wordt toch geen notendop... :P
[00:40] <googlejaps> Guadeloupe valt zeker buiten Schengen? :wink:
[00:40] <Elmo1982> Intussen moest ik aan nummer 3 mijn reisplanning afgeven, samen met mijn paspoort en al mijn bankpasjes.
[00:41] <Elmo1982> @Japs: nee, het is Frankrijk, dus Schengengebied!
[00:41] <Elmo1982> Daar werden kopietjes van gemaakt, en intussen vroegen ze mij: "Heeft u geld op uw lichaam?"
[00:42] <BaliBennie> dollartekens in je ogen?
[00:42] <googlejaps> Wiki: De eilandengroep valt echter niet onder de Schengenakkoorden.
[00:43] <Elmo1982> Ik zei "nee", zij toen "echt niet?!" ik: "Nee!" Zij: "ECHT NIET?! Luister vriend, wij gaan je nu fouilleren, en als wij geld op jouw lichaam vinden dan heb je echt een groot probleem!!!"
[00:43] <rlaurenssen-tab> shit, toch nog een tientje in je sok :)
[00:43] <Elmo1982> @Japs: Dat misschien niet, maar het is wel Frankrijk, dus wel de EU, en daarom is de limiet daar €20.000.
[00:43] <googlejaps> nee een stuiver
[00:43] <yli~> of dubbeltje :)
[00:44] <BaliBennie> winkelwagenmuntje in je zak
[00:44] <googlejaps> ah ok, maar dat verklaart wel de douanecontrole
[00:45] <Elmo1982> Zij vonden dus niks. Toen gingen ze dreigen dat zij mijn tas (niet mijn handbagage dus) gingen doorzoeken, met wederom de dreiging van dat enorme probleem. Ik zei: "Ga je gang!"
[00:46] <Elmo1982> @~yli kwam ik er bij thuiskomst dat er in één van mijn broeken nog inderdaad een dubbeltje zat, maar die hadden ze niet gevonden of vonden ze de moeite niet waard... :lol:
[00:46] <yli~> whaaaa
[00:46] <BaliBennie> hehe
[00:47] <Elmo1982> Verder vonden ze dus niks, en mijn geloofwaardigheid zat danig in de lift!
[00:48] <rlaurenssen-tab> maar hebben ze de site nog bekeken?
[00:48] <BaliBennie> was er ondertussen al een computer gevonden waar ook nog internet op zat?
[00:49] <Elmo1982> Ik werd nog verder doorgezaagd over mijn reis. Heen was van Parijs naar Guadeloupe, terug was van Guadeloupe naar Parijs via Saint-Barths en Sint-Maarten.
[00:49] <BaliBennie> ah binnenlandse vlucht
[00:49] <Elmo1982> Leiden-Parijs was met de trein/Thalys.
[00:50] <Elmo1982> Hun reactie: "Wat een rare reis! Waarom koos je niet voor een directie vlucht?!" Mijn antwoord was dat dit de goedkoopste vlucht was.
[00:52] <Elmo1982> En toen ik zei dat ik van Guadeloupe naar Martinique heen en weer was gevlogen met Air France waren ze diep beledigd: "Waat?!! Met Air France??!! Die grote?! En niet met één van onze maatschappijen als LIAT of Winair??!!!" Hoe durfde ik!!! :lol: Wederom het antwoord dat Air France de goedkoopste vlucht aanbood.
[00:53] <yli~> :lol:
[00:53] <rlaurenssen-tab> haha
[00:53] <googlejaps> apart :wink:
[00:53] <Elmo1982> Natuurlijk probeerden zij me ook onder druk te zetten. Nummer 2 vroeg steeds tussendoor: "Waarom lieg je?! Zo maak je het alleen maar erger!!"
[00:54] *** tjariet [57d01a07@webchat.xs4all.nl] has joined #ebt.nl
[00:54] <BaliBennie> haha
[00:54] <BaliBennie> hoi autoconnect tjariet
[00:54] <rlaurenssen-tab> tja dat is ook hun werk natuurlijk
[00:54] <Elmo1982> Dag Matthijs, trouwens.
[00:54] <BaliBennie> guantanamo bay is ook niet zo heel ver weg natuurlijk
[00:55] <Elmo1982> Toen kwam de hamvraag: "Waarom heeft u niet eerder aangifte gedaan als u zoveel geld heeft?"
[00:56] <BaliBennie> omdat je dacht dat je het op het juiste moment deed
[00:56] <tjariet> hoi
[00:56] <googlejaps> hee Matthijs!
[00:56] *** tjariet [57d01a07@webchat.xs4all.nl] has quit ["http://webchat.xs4all.nl "]
[00:56] <googlejaps> sjongejonge
[00:56] <BaliBennie> hee tjariet geeft antwoordt! en is weer weg
[00:56] <rlaurenssen-tab> doei :)
[00:56] *** tjariet [57d01a07@webchat.xs4all.nl] has joined #ebt.nl
[00:56] <Elmo1982> Mijn antwoord was dus dat ik dat tijdens mijn vakantie op Guadeloupe en Martinique had opgenomen, en ik toen dus nog lang niet zoveel geld op zak had.
[00:56] <BaliBennie> autodisconnect
[00:57] <rlaurenssen-tab> ja, goed excuss
[00:57] <Elmo1982> Toe ook de hamvraag: "Waarom heeft u vandaag geen aangifte gedaan in Guadeloupe?"
[00:57] <BaliBennie> omdat je binnen Frankrijk bleef?
[00:58] <tjariet> jelmerr
[00:58] <tjariet> en de rest
[00:58] <tjariet> volgens mij ben ik er
[00:58] <googlejaps> ja welkom
[00:58] <tjariet> en volgens mij werkt het nog na 4 zinnen
[00:58] <BaliBennie> momenteel wel, maar over enkele momenten ben je weer weg
[00:58] <rlaurenssen-tab> @elmo: als het goed is heb je privechat
[00:58] <googlejaps> lees maar gelijk even de history, mooi verhaal van Jelmer
[00:58] <tjariet> dat is al een verbetering ten opzichte van ooit
[00:58] <tjariet> mag ik even linkje
[00:58] <tjariet> ik bven niet zo'n techneut
[00:58] <googlejaps> http://zt.dy.fi/~ebt/cgi-bin/history.pl?channel=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
[00:58] <BaliBennie> http://www.link.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[00:59] <Elmo1982> Mijn antwoord was tweeledig: ten eerste omdat de vlucht van Guadeloupe naar Saint-Barthélemy een binnenlandse (Franse) vlucht was. Bovendien kwam ik pas op Saint-Barthélemy boven de limiet, dus moest ik het daar pas doen.
[01:00] <tjariet> ei
[01:00] <tjariet> oei*
[01:00] <tjariet> ik vrees dat ik een deel mis
[01:00] <Elmo1982> @Rob: ik heb de privéchat gezien.
[01:00] <tjariet> goed, mocht het nog in een verhaal op het forum komen
[01:00] <tjariet> hou ik me aanbevolen
[01:01] <rlaurenssen-tab> de historie is vrij beperkt
[01:01] <BaliBennie> PM komt er aan met gehele chathistorie (sinds Elmo op de chat kwam)
[01:01] <rlaurenssen-tab> maar dit komt vast nog wel op het forum happy
[01:01] <Elmo1982> Dat wilden zij uiteindelijk geloven, en toen zei ik dat mij daar werd verteld dat het genoeg was als ik op het inreisformulier aankruiste dat ik veel geld op zak had.
[01:02] <Elmo1982> Hun reactie: "Dus dat is nu bij ons op de Afdeling Immigratie?! Dan kunnen we dat meteen nakijken!"
[01:02] <tjariet> ik begin iig te geloven dat ik wat gemist
[01:02] <BaliBennie> matthijs je hebt een PM op het forum
[01:02] <googlejaps> daar wilde ik net ook aan beginnen Bennie :wink:
[01:03] <BaliBennie> :wink:
[01:03] <tjariet> coool
[01:03] <googlejaps> twee keer is een beetje onnodig denk ik :)
[01:03] <tjariet> ik had al 3 weken geen om meer gekregen
[01:03] <tjariet> pm,*
[01:03] <BaliBennie> och heb je ons gemist?
[01:03] <Elmo1982> Nummer 1 rent naar Immigratie, en intussen leg ik nummer 2 gedetailleerder uit over het verschil tussen de Nederlandse en de Franse Antillen. Ook had ik uitgelegd dat als de luchthaven in het Franse deel had gelegen ik helemaal geen aangifte had hoeven doen.
[01:04] <BaliBennie> goed verhaal Jelmer
[01:04] <googlejaps> (dit alles kon in het Nederlands?)
[01:04] <BaliBennie> Sint Maarten immigratie
[01:04] <rlaurenssen-tab> je moet hier een boek over schrijven, ook met andere verhalen :)
[01:04] <yli~> volgende keer toch maar onder die 10.000 blijven zou ik zeggen :wink:
[01:05] <BaliBennie> had Jelmer niet precies 10.000 euro (plus 0.10 ? in zn broekzak)
[01:05] <BaliBennie> is mijn vraag
[01:05] <Elmo1982> Intussen kwam nummer 1 terug met mijn inreisformulier, waar ik netjes had aangekruist dat ik veel geld op zak had. Toen was het in orde, werd het formulier dat ik bij hen moest invullen afgestempeld en ondertekend, kreeg ik een kopie mee en mocht ik gaan!
[01:06] <BaliBennie> terwijl het vliegtuig aan het taxiën was op de startbaan
[01:06] <googlejaps> nog op tijd voor je vlucht...
[01:06] <rlaurenssen-tab> eind goed al goed....
[01:06] <Elmo1982> @Japs: Het kon in het Nederlands. @yli~: nee hoor, gewoon zorgen dat je een goede kopie van je eerste aangifte hebt!
[01:07] <Elmo1982> @Bennie: bedrag was ±€11.200.
[01:07] <googlejaps> @Matthijs: heb je gezien dat ik vandaag weer een aandenken van onze trip naar Barcelona kreeg?
[01:07] <BaliBennie> door je opnames op de vluchthaven of had je al eerder meer dan 10.000?
[01:07] <tjariet> megamooi verhaal
[01:07] <BaliBennie> zekers
[01:08] *** tjariet [57d01a07@webchat.xs4all.nl] has quit ["http://webchat.xs4all.nl "]
[01:08] <googlejaps> ik ga ook slapen
[01:08] *** tjariet [57d01a07@webchat.xs4all.nl] has joined #ebt.nl
[01:08] <googlejaps> bedankt dat je me hebt wakkergehouden Elmo!
[01:08] <BaliBennie> zekers, er wordt alleen door jan en alleman zoveel doorheen geluld :P
[01:08] <rlaurenssen-tab> ja, mooi verhaal, zekers
[01:08] <tjariet> jongens
[01:08] <tjariet> op sint maarten gebeurt altijd wat
[01:09] <googlejaps> ghegeh
[01:09] <googlejaps> truste
[01:09] <tjariet> papa raakte vlak voor het vliegveld gewoon al zn geld kwijt
[01:09] <Elmo1982> @Bennie en Japs: ik ging weer door de paspoort- en veiligheidscontrole en daar stond een mannetje van de luchtvaartmaatschappij (Air Caraïbes) te wachten, en vertelde mij geïrriteerd dat ze op mij zaten te wachten. Ik ren naar de juiste gate en ga het vliegtuig in.
[01:09] <tjariet> maar als je het nog hebt is het dus ook niet ideaal
[01:09] <BaliBennie> heb je nog veel nieuwe locaties op martinique gescoord? ik ben flink bezig geweest met Guadeloupe maar daarna niets meer...
[01:09] <Elmo1982> Ik hoorde nog een purser zeggen: "Is dit hem?!"
[01:09] <tjariet> hahahahaha
[01:09] <tjariet> jelmer
[01:09] <tjariet> jij en ik moeten samen een boek uitbrengen
[01:09] <BaliBennie> je mocht op de laatste vrije plaats zitten naast de piloot
[01:09] <tjariet> 'memoires van een biljettenjager'
[01:10] <tjariet> een boek over list, bedrog en misverstand van twee doodnormale mensen
[01:10] <Elmo1982> En toen vloog ik terug, met 1010 Caraïbische biljetten op zak! Foto volgt op het forum!
Last edited by Elmo on Thu May 31, 2012 12:16 pm, edited 5 times in total.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by Elmo »

En dit is de foto. De stapel links komt uit Guadeloupe, de stapel in het midden uit Martinique, de stapel rechtsboven uit Saint-Barthélemy, de stapel rechtsmidden uit Sint-Maarten en het stapeltje rechtsonder zijn wat kliekjes die ik in Parijs heb ontvangen. Geniet ervan! :twisted:
Attachments
Caraïbische biljetten.jpg
Caraïbische biljetten.jpg (102.73 KiB) Viewed 1710 times
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by MDeen »

Prachtig verhaal Jelmer! :mrgreen:
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by jabosa2 »

De meeste mensen denken : wat een saaie hobby is dat nummertjes invoeren. Bovenstaand verhaal getuigt het het tegendeel. Ik moet zeggen dat jullie heel veel over hebben voor je hobby. :P :D :P
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by Neska »

Het is een leuke hobby en een mooie verslaving!
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Hoe reageren de naasten van jullie op jullie hobby?

Post by Crazy Bob »

1010 biljetten, nul (actieve) hits... Wel (weer!) een mooi verhaal, Elmo :) En fijn dat je je vlucht niet hebt gemist natuurlijk.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”