Minulla oli tuossa melkein kuukausi pelkästää D/L ja F/P seteleitä. alkoi jo tylsimään pahasti. Sitten on nyt viikon ajan tullut hirveesti ihan outoja ja eksoottisia kombinaatioita. Se on pirun kiintoisaa ja jokaisen kohdalla olen "jos nyt" -fiiliksellä kansainvälisen osuman toivossa, mutta ei vielä(kää)...
Kyllä nykyään on mälsää... Pooling setelit
@aplfi: Ei juuri tuollaisesta kombinaatiosta ole hajua, eikä muutenkaan mitään suurempaa havaintoa F/N seteleistä. Satunnaisesti tulee.
Minulla oli tuossa melkein kuukausi pelkästää D/L ja F/P seteleitä. alkoi jo tylsimään pahasti. Sitten on nyt viikon ajan tullut hirveesti ihan outoja ja eksoottisia kombinaatioita. Se on pirun kiintoisaa ja jokaisen kohdalla olen "jos nyt" -fiiliksellä kansainvälisen osuman toivossa, mutta ei vielä(kää)...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Ihanaa jos todellakin alkaisivat nuo jo korvista pursuavat F/P:t kadota... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- _marianne_
- Euro-Regular in Training

Mitäpä sitä tutkimaan, kun joku on jo tehnyt sen meidän puolesta.
Androl suosittelee eräässä viestissä seuraavanlaisia merkintätapoja eri maiden seteleille:
L000
M*000
N**000
P000
S000
T*000
U**000
V000
X000
Y000
Z***000
L000
M*000
N**000
P000
S000
T*000
U**000
V000
X000
Y000
Z***000
Ne ovat erikoisiaaplfi wrote:N690.._marianne_ wrote: F003** ja N690********Ja siinä minkä minä sain oli N180..
Itävaltalaisissa taitaa olla tuo ensimmäinen numero/numerot jotenkin erikoisia. Pitääkin alkaa tutkimaan asiaa
Los perhana!

Ei mitään. Säästithän minulta vaivan. Ties kuinka kauan multa olis palanu aikaa ennenkuin olisin tuon hokannutNikkeT wrote:Ne ovat erikoisia. Nimittäin, kirjaimen jälkeen ensimmäinen numero on lyhytkoodin viimeinen numero ja toinen numero lyhytkoodin kirjain aakkosjärjestyksessä. Siis jos sarjakoodi alkaa N69, uskon, että lyhyt koodi on F003I6. Sorry, jos menin pilaamaan jonkun ilon keksiä jotakin uutta
![]()
Minun teorian mukaan F003F2. Sanottakoon, että teoria perustuu 40 F/N-setelin havaintoaineistoon, ja uskomattomalta tuntuisi, jos juuri minulle olisi kertynyt niin monta seteliä, joihin teoria pätee, muttei yleisestiBobtail wrote:Mulla olisi F003/N26-vitonen, mutta mikä onkaan sen lyhyt koodin loppuosa?
Pitäähän se toki paikkansa myös minun F/N-setelien mukaanNikkeT wrote:Minun teorian mukaan F003F2. Sanottakoon, että teoria perustuu 40 F/N-setelin havaintoaineistoon, ja uskomattomalta tuntuisi, jos juuri minulle olisi kertynyt niin monta seteliä, joihin teoria pätee, muttei yleisestiBobtail wrote:Mulla olisi F003/N26-vitonen, mutta mikä onkaan sen lyhyt koodin loppuosa?![]()