Sivujen mainostus

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 486
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by Ossi »

Highway_Star wrote:Minullakin on Hattrickin manageriprofiilissani EBT-mainos ja linkki. Tosin ainakaan tuohon referer-linkkiin ei ole kukaan vielä tarttunut. En tiedä sitten olisiko joku tullut tuota kautta muuten. Itsekin aikoinaan liityin tänne, kun joku mainosti sivustoa Hattrickin foorumilla.
Hyvä, kaikki mainos on plussaa (taisin muuten löytää HT sivusi). Itse en ole suosinut linkkien laittamista vaan ihan niin että joukkueen tai managerin nimi on eurobilltracker ja siitä sitten kun jollakin mielenkiinto herää niin uskon että tutkii enemmänkin mikä tämä tällainen on. Ainakin olen saanut pelin sisäisiä viestejä useiden eri maiden käyttäjiltä että aina kun vierailen heidän joukkueensa sivuilla niin tulee tämä harrastus taas mieleen ja käyvät naputtelemassa lompakkonsa sisällön järjestelmään sisään. Olisihan se toisaalta kiva tietää paljonko käyttäjiä on oikeasti tullut tuotua, mutta ainakin mutu tuntumalla luulen että olen edesauttanut satojen käyttäjien tietoon tämän harrastuksen. Mutta vaikkei määrä olisi kourallista enempää niin kaikki on kuitenkin plussaa!
Highway_Star
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1346
Joined: Fri Jan 27, 2012 7:06 pm
Location: Oulu, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by Highway_Star »

Ossi wrote:
Highway_Star wrote:Minullakin on Hattrickin manageriprofiilissani EBT-mainos ja linkki. Tosin ainakaan tuohon referer-linkkiin ei ole kukaan vielä tarttunut. En tiedä sitten olisiko joku tullut tuota kautta muuten. Itsekin aikoinaan liityin tänne, kun joku mainosti sivustoa Hattrickin foorumilla.
Hyvä, kaikki mainos on plussaa (taisin muuten löytää HT sivusi). Itse en ole suosinut linkkien laittamista vaan ihan niin että joukkueen tai managerin nimi on eurobilltracker ja siitä sitten kun jollakin mielenkiinto herää niin uskon että tutkii enemmänkin mikä tämä tällainen on. Ainakin olen saanut pelin sisäisiä viestejä useiden eri maiden käyttäjiltä että aina kun vierailen heidän joukkueensa sivuilla niin tulee tämä harrastus taas mieleen ja käyvät naputtelemassa lompakkonsa sisällön järjestelmään sisään. Olisihan se toisaalta kiva tietää paljonko käyttäjiä on oikeasti tullut tuotua, mutta ainakin mutu tuntumalla luulen että olen edesauttanut satojen käyttäjien tietoon tämän harrastuksen. Mutta vaikkei määrä olisi kourallista enempää niin kaikki on kuitenkin plussaa!
Juu, samalla nimimerkillä on profiili sielläkin. Olen minäkin sinun joukkueen huomannut...taisit vierailla tuolla oman sarjani sivuilla joitakin viikkoja sitten viimeksi :D Mikäli siis noita eurobilltracker-nimisiä ei ole useampaa. Itse pidin tuolla vähän aikaa myös referer-linkkiä piilotettuna tinyurlin tai jonkun vastaavan alle, mutta ei tuottanut tulosta sen paremmin. Vaihdoin sitten takaisin, jos jollakin on vaikka epäluuloja tuollaisia linkkejä kohtaan. Netin ulkopuolella olen toki myös koittanut mainostaa ja välillä saanutkin jonkun kirjaamaan muutaman setelin.
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: Sivujen mainostus

Post by vtt »

Toivottavasti sain uuden aktiivisen käyttäjän Arne Ankasta
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: Sivujen mainostus

Post by vtt »

Kirjoittelin vanhojen vitosten taakse taas http://www.sete.li" onclick="window.open(this.href);return false; . Seteleistä muuten yksi oli D001A1 8O
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Sivujen mainostus

Post by emppu »

EBT 5000 päivää innoitti minut soittamaan radio novan tuottajalle (vaimon kautta sukua) lupas toimittajille tiedon välittää. Eli jos joku ryntäys sivustolle tänään saadaan, ilmoittaudun "syylliseksi". No varmaahan ei oo tuleeko sieltä minkäänlaista juttua ulos. No yritetty on kuitenkin :wink:
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by brewerhki »

emppu wrote:EBT 5000 päivää innoitti minut soittamaan radio novan tuottajalle (vaimon kautta sukua) lupas toimittajille tiedon välittää. Eli jos joku ryntäys sivustolle tänään saadaan, ilmoittaudun "syylliseksi". No varmaahan ei oo tuleeko sieltä minkäänlaista juttua ulos. No yritetty on kuitenkin :wink:
Aina kannattaa yrittää. Mullakin on tässä uus-vanha mainostuskikka, jonka kohtalo ratkennee huomenna.
User avatar
hattiwatti
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 597
Joined: Tue Jun 12, 2007 10:02 pm

Re: Sivujen mainostus

Post by hattiwatti »

Ei suoraan mainosta ebt sivuja mutta taitaa heijastua tännekin. Ilta-sanomien ja Ilta-lehden juttu setelien arvosta pukkaa keskustelupalstoille kyselyjä oman lompakon sisällön arvosta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 41341.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uusia jäseniä liittyy ainakin mukavasti sivustolle.
User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 486
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by Ossi »

hattiwatti wrote:Ei suoraan mainosta ebt sivuja mutta taitaa heijastua tännekin. Ilta-sanomien ja Ilta-lehden juttu setelien arvosta pukkaa keskustelupalstoille kyselyjä oman lompakon sisällön arvosta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 41341.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uusia jäseniä liittyy ainakin mukavasti sivustolle.
Ai tämä juttuhan on huomioitu täälläkin. Itse laitoin kommentin uutiseen jossa kerroin tarkemmin minkälaiset :note-50: setkut olivat niitä arvokkaita. Ja tietenkin onnistuin ujuttamaan juttuun eurobilltracker sivuston maininnan niin ettei se "härskinä" mainoksena pistänyt silmään. Seurasin kanssa että ihan mukavasti tuli useana päivänä jutun julkaisemisen jälkeen uusia käyttäjiä. :D
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by brewerhki »

Yks tyyppi tuli kattoo sivua joka mulla oli koneella auki. "Katsotko fudismatsien tuloksia?" - "en, vaan öö, nää on seteleitä"... No sit piti vähän selittää ja havainnollistaa asia eli pyysin seteliä lainaksi ja naputtelin koodit talteen, tai siis yhden setelin. Sit näytin omia osumia ja muutenkin sivua. Kaveri tuntui innostuvan aiheesta, joten pitänee huomenna antaa linkki, mutta pitää myös kertoa ettei sitä yhtä vitosta saa laittaa, ettei tarvii moderoida turhaan. No, ehkä siitä yksi käyttäjä tulee lisää systeemiin ja olettaakseni ton kaverit on sen verta "hulluja", että sieltä voi tulla paljon muitakin mukaan sitten myöhemmin...
perepelita
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 312
Joined: Thu Jan 25, 2018 1:29 pm

Re: Sivujen mainostus

Post by perepelita »

jos laittaa sen referrer linkin ja joku rekisteröityy sen kautta niin näkeekö se uusi käyttäjä kuka oli se "referrer"? vai toimiiko se toisinpäin pelkästään
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Sivujen mainostus

Post by avij »

Ei näe.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by brewerhki »

Oon muuten pitkään kelannu, et vois tehä jonku YouTube videon EBT:stä jonka saisin yhdelle duunikanavalle sijotettua. Löytyskö kiinnostuneita höpöttelemään joko naamalla tai ilman?
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Sivujen mainostus

Post by Luumi »

brewerhki wrote: Wed Aug 07, 2019 3:12 pm Oon muuten pitkään kelannu, et vois tehä jonku YouTube videon EBT:stä jonka saisin yhdelle duunikanavalle sijotettua. Löytyskö kiinnostuneita höpöttelemään joko naamalla tai ilman?
Periaatteessa onnistuu miulta, käytännössä toki vähän hankalampi toteuttaa välimatkan takia. Oon kyllä tulossa Helsinkiin tuossa 1,5kk päästä, että ehkä pitää kahtoa sitten jos olet itte paikalla ja jos on aikaa. :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 486
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by Ossi »

Ranskan maalla sivujen mainostus tehonnut kun uusia käyttäjiä tulee valtavaa tahtia. Kuka törmännyt että missä ja miten on saatu mainosta?
User avatar
juk3965
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1416
Joined: Thu Jul 08, 2004 5:15 pm
Location: Leppävirta, Finland

Re: Sivujen mainostus

Post by juk3965 »

Ossi wrote: Thu Feb 09, 2023 8:52 pm Ranskan maalla sivujen mainostus tehonnut kun uusia käyttäjiä tulee valtavaa tahtia. Kuka törmännyt että missä ja miten on saatu mainosta?
Virallinen Twitter tili kertoi pari päivää sitten näin:
Screenshot_20230210_080157_Twitter.jpg
Screenshot_20230210_080157_Twitter.jpg (208.55 KiB) Viewed 1751 times
ja linkki videoon https://youtu.be/_iGyTEniNpM
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”