"Anna kommentti setelistäsi"

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
jami
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 149
Joined: Fri Feb 04, 2005 1:18 pm
Location: Finland

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by jami »

Juristi M wrote:Tuli sitten puoliväli vastaan matkalla isompaan tasalukuun. Eikä mennyt aikaa kuin reilut 8,5 vuotta.
Nyt näyttää todella pahalta, eli tipun kolmannelle sivulle (#61) Suomi-listalla :? !
Oma kirjaustahti ei riitä Juristille :cry:
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by brewerhki »

Aatos99 wrote:
brewerhki wrote:
Juristi M wrote:Tuli sitten puoliväli vastaan matkalla isompaan tasalukuun. Eikä mennyt aikaa kuin reilut 8,5 vuotta.
Nonni, onnittelut tästä saavutuksesta. Itellä on kohta viidennes kasassa tuosta lukemasta.
Hieno saavutus! Itselläni mennee tätä tahtia kyseiseen määrään vielä ainakin 10 vuotta, vaikka kirjaamiseni onkin nousussa. Onnittelut myös hienosta kansainvälisestä osumastasi, ranskalaiset osumat eivät taida olla jokapäiväistä herkkua :D
Mun eka kv-osumani oli muuten Ranskasta. Kyseinen osuma varmasti vaikutti suuresti, miksi jäin tähän harrastukseen koukkuun.
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1405
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by Luumi »

Näin pääs käymään tänään :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by Aatos99 »

Luumi wrote:Näin pääs käymään tänään :)
Aika hyvin :) Itselläni kirjattujen setelien arvo vain 243 995€, joten aika paljon matkaa vielä miljoonaankin. Mutta kyllä täältä ehkä vielä noustaan, ajan kanssa ja rauhassa edeten :wink:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1405
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by Luumi »

Aatos99 wrote:
Luumi wrote:Näin pääs käymään tänään :)
Aika hyvin :) Itselläni kirjattujen setelien arvo vain 243 995€, joten aika paljon matkaa vielä miljoonaankin. Mutta kyllä täältä ehkä vielä noustaan, ajan kanssa ja rauhassa edeten :wink:
Hyvissä ajoin ku oot alottanu, ni mikä jottei :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by brewerhki »

Luumi wrote:
Aatos99 wrote:
Luumi wrote:Näin pääs käymään tänään :)
Aika hyvin :) Itselläni kirjattujen setelien arvo vain 243 995€, joten aika paljon matkaa vielä miljoonaankin. Mutta kyllä täältä ehkä vielä noustaan, ajan kanssa ja rauhassa edeten :wink:
Hyvissä ajoin ku oot alottanu, ni mikä jottei :D
Hah, mulla ei oo ees kymmenesosaa Luumin summasta. Hiihdetään perässä 177 755 €:n potilla... Eikä tuo potti paljoa kasva, kun keskittyy noihin vitosiin vaan. Tosin esim tänään nostin osan rahoista kymppeinä :) Joskus pitää repästä.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by Aatos99 »

brewerhki wrote:
Luumi wrote:
Aatos99 wrote:
Luumi wrote:Näin pääs käymään tänään :)
Aika hyvin :) Itselläni kirjattujen setelien arvo vain 243 995€, joten aika paljon matkaa vielä miljoonaankin. Mutta kyllä täältä ehkä vielä noustaan, ajan kanssa ja rauhassa edeten :wink:
Hyvissä ajoin ku oot alottanu, ni mikä jottei :D
Hah, mulla ei oo ees kymmenesosaa Luumin summasta. Hiihdetään perässä 177 755 €:n potilla... Eikä tuo potti paljoa kasva, kun keskittyy noihin vitosiin vaan. Tosin esim tänään nostin osan rahoista kymppeinä :) Joskus pitää repästä.
Hyvä, että nostit edes osan summasta vitosina tänään, kun tuli kiva sadan päivän osuma mun kanssa. Siitä olikin aikaa kun viimeksi osuiltiin. Voi olla, että johtuu siitä, että sä kirjaat eniten vitosia, mä taas paljon kymppejä, tai sitten on muuten vaan sattuma ollu pelissä.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by brewerhki »

Aatos99 wrote:
brewerhki wrote:
Luumi wrote:
Aatos99 wrote:
Luumi wrote:Näin pääs käymään tänään :)
Aika hyvin :) Itselläni kirjattujen setelien arvo vain 243 995€, joten aika paljon matkaa vielä miljoonaankin. Mutta kyllä täältä ehkä vielä noustaan, ajan kanssa ja rauhassa edeten :wink:
Hyvissä ajoin ku oot alottanu, ni mikä jottei :D
Hah, mulla ei oo ees kymmenesosaa Luumin summasta. Hiihdetään perässä 177 755 €:n potilla... Eikä tuo potti paljoa kasva, kun keskittyy noihin vitosiin vaan. Tosin esim tänään nostin osan rahoista kymppeinä :) Joskus pitää repästä.
Hyvä, että nostit edes osan summasta vitosina tänään, kun tuli kiva sadan päivän osuma mun kanssa. Siitä olikin aikaa kun viimeksi osuiltiin. Voi olla, että johtuu siitä, että sä kirjaat eniten vitosia, mä taas paljon kymppejä, tai sitten on muuten vaan sattuma ollu pelissä.
Tai sit nostin edes osan kymppeinä, voi sen ottaa niinkin päin, kun nosto oli 100x5e + 25x10e :D Noh kaksi osumaa tuli molemmat vitosilla. Ja tosiaan tuo osuma sun kanssa piristi päivää kovasti, kun sitä tuolla eräässä toisessa keskustelussa on odoteltu jo tovin. Ne vitoset, mitä en ehtiny jo laittaa liikenteeseen, lähtee viikonlopun diesel-kassaa varten, joten mahdollisesti nuo osumasetelit matkaavat kauemmas näiltä kulmilta. En tosin tiedä onko nuo setelit jo liikenteessä vai vielä mulla, koska pyrin käyttämään setelit siinä järjestyksessä, missä olen ne saanutkin. Poikkeuksena pankkiniput taitaa mennä käänteisessä järjestyksessä, kuin mitä ne kirjaan. No ihan sama, muokkaan loppuseteleiden kommenttikenttää ennen lähtöä, jotta mahdollisten tulevien osumien kohdille osuessa kommentista näkee setelin matkanneen minun mukana jonnekin suuntaan...
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by emppu »

Viimenään, loppuvuoden urakoinnin tulos :mrgreen: Yhdeksäs vuosi perättäin. Voi olla ja on hyvinkin mahdollista ettei putki enää jatku, suurin syy kaiketi toi s-pankin maksullisuus maaliskuusta lähtien. :(
Last edited by emppu on Mon Dec 15, 2014 6:03 pm, edited 1 time in total.
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by Jukkap »

emppu wrote:Viimenään, loppuvuoden urakoinnin tulos :mrgreen:
Onnittelut! Ei mennyt edes tiukalle. Pari viikkoa olis vielä ollu aikaa :wink:
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by vtt »

Voe mahoton. Onneksi olkoon
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by Jukkap »

emppu wrote:Viimenään, loppuvuoden urakoinnin tulos :mrgreen:
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=147309918" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by emppu »

Jukkap wrote: https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=147309918" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
Kovasti oot "riehunu" vuodessa :mrgreen: Hieno lopputulos varmaan kannustaa jatkamaan, ainakin toivon niin. Onnea myös ensi vuoden kirjauksiin, laitahan tavoite vaikka samaan (mieluusti hieman suuremmaksikin) :wink:
jinx091207
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 5
Joined: Wed Jan 07, 2015 5:56 pm
Location: Isokyrö

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by jinx091207 »

Oon yrittänyt kans alkaa kommentoimaan tarkemmin mistä putiikista setelin oon saanut. Myös setelin kuntoa kommentoin jos jotain erityistä löytyy.
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: "Anna kommentti setelistäsi"

Post by vtt »

Tuohon Oiva j :n kommenttien tasoon kun pääsis. Pimpe on vissiin taas lomalla, odotellaan takaisin. Tuo kommenttien jälkeenpäin lisäily vaatii tarkkuutta. Mä joudun usein korjaileen kirotusvirheitäni tai setelin arvoja niin sen jälkeen ei enää pääse muutteleen :(
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”