Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistyksessä

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltracker-yhdistyksen hallituksessa

Post by brewerhki »

Juristi M wrote: Kaksi asiaa, joita yhdistykseen todella kaivattaisiin, on
1) uutta innostusta ja positiivisia ideoita harrastuksen markkinoinnissa ja edistämisessä; ja
2) lisää osaajia ohjelmiston ylläpitämiseen ja kehittämiseen (se on nykyisin liian harvojen osaajien harteilla).
Nämä eivät tietysti ole pelkästään yhdistyksen hallituksen asioita, mutta ei olisi pahitteeksi, jos uusia voimia löytyisi sinnekin.
Juuh tuota, mähän olen itseasiassa ammatiltani ohjelmoija. Ja olin muuten luokkani ainoa, joka läpäisi loppukokeet ensimmäisellä yrityksellä. Tosin vaihdoin alaa joku 8v sitten, enkä ole sen jälkeen työkseni tehnyt noita hommia, joten taidot on ruosteessa. Muutamia pienempiä projekteja olen viime vuosina tehnyt ja kyllä ne asiat nopeasti tuntuu palautuvan mieleen. Mun vahvin osaaminen on php/mysql-puolella, joka sinänsä sopisi kuin nyrkki silmään. Aikanaan tein aika paljon tilastoihin liittyviä projekteja ja ne on myös henkilökohtaisesti aina kiinnostavia asioita. Taitojen ruosteisuuden lisäksi muita miinuspuolia on ainakin se, että mun työtilanne vaihtelee pirusti. Joskus on niin paljon töitä, että kun ratissa istuu 12h, niin ei vois vähempää napata päivän päätteeksi paneutua ohjelmointihommeleihin. Toisaalta taas joskus on vapaata enemmän kuin liikaa. Mutta mutta, jos musta jotain apua on, niin mielelläni autan vaikka jotain pikkuhommia.
User avatar
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 826
Joined: Thu Oct 06, 2005 9:07 pm
Location: Helsinki, Suomi/Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by Juristi M »

Nyt olisi viimeinen tilaisuus laittaa tämä Suomen paikan hallinta Eurobilltracker-yhdistyksessä kuntoon. Kokous on tänään ja siihen mennessä pitäisi löytyä ehdokas. Kuten avij tuossa edellä totesi, suomalaisten EBTareiden joukossa pitäisi olla useampi Eurobilltrackerin hallitustyöskentelystä kokemusta omaava. Nyt tarvittaisiin vähintään yksi rohkea ja kokeilunhaluinen ehdokkaaksi. Eikä kysymys ole edes kovin hirveästä tehtävästä. Hallituksessa esim. päätetään EBT:n kesä- ja talvimiittien pitopaikasta, EBT:n työryhmien puheenjohtajuuksista, isommista muutoksista EBT:n nettisivustoon, yhdistyksen sääntöihin tehtävistä muutosehdotuksista ja tietysti vuosikokouksen valmistelusta.

Homma on kaksivuotinen, mutta kynnyksen madaltamiseksi voin tarjoutua vaikkapa sellaiseen ratkaisuun, että jos yhden vuoden jälkeen tehtävä tuntuukin hankalalta (mihin en siis usko), tehtävän voi jättää ja lupaan asettua ehdokkaaksi seuraavaan vuosikokoukseen ja huolehtia siitä jälkimmäisestä hallitusvuodesta (ja tietysti edellyttäen, ettei muita halukkaita ilmaannu).
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by Yippo »

No hyvä on, minä voin lähteä ehdokkaaksi. Tuo kokous on siis tänään 18CEST, niin onko se meikäläisittäin klo 20? Ja irkissä vai?
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by avij »

Kiva :) 18 CEST tarkoittaa 19 EEST, eli iltaseitsemältä Suomen aikaa. Irkissä joo, kanavan nimi julkaistaan jäsenten omalla foorumilla varmaan näillä hetkillä. Nähtävästi ei kuitenkaan ole julkaistu vielä.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 826
Joined: Thu Oct 06, 2005 9:07 pm
Location: Helsinki, Suomi/Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by Juristi M »

Yippo wrote:No hyvä on, minä voin lähteä ehdokkaaksi. Tuo kokous on siis tänään 18CEST, niin onko se meikäläisittäin klo 20? Ja irkissä vai?
Hieno juttu. Sinä olet sitten ehdokas Suomen tuolille hallituksessa. Kokous on klo 19 Suomen aikaa irkissä.
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by avij »

Kokous alkaa n. 10 min kuluttua, kanavan nimi näkyy täällä (vain jäsenille).
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by brewerhki »

avij wrote:Kokous alkaa n. 10 min kuluttua, kanavan nimi näkyy täällä (vain jäsenille).
Saako tuonne tulla seuraamaan keskustelua sivusta?
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by avij »

brewerhki wrote:
avij wrote:Kokous alkaa n. 10 min kuluttua, kanavan nimi näkyy täällä (vain jäsenille).
Saako tuonne tulla seuraamaan keskustelua sivusta?
Juu toki, saa tulla vain idlaamaankin, ei siinä mitään. Ei live-kokouksissakaan kaikki pidä puheenvuoroja.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by brewerhki »

avij wrote:
brewerhki wrote:
avij wrote:Kokous alkaa n. 10 min kuluttua, kanavan nimi näkyy täällä (vain jäsenille).
Saako tuonne tulla seuraamaan keskustelua sivusta?
Juu toki, saa tulla vain idlaamaankin, ei siinä mitään. Ei live-kokouksissakaan kaikki pidä puheenvuoroja.
Juu voin jodlata täällä ja idlata siellä :D (joo tiedän että on sunnuntai ja jutut sen mukaisia)
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by avij »

brewerhki wrote:
avij wrote:
brewerhki wrote:
avij wrote:Kokous alkaa n. 10 min kuluttua, kanavan nimi näkyy täällä (vain jäsenille).
Saako tuonne tulla seuraamaan keskustelua sivusta?
Juu toki, saa tulla vain idlaamaankin, ei siinä mitään. Ei live-kokouksissakaan kaikki pidä puheenvuoroja.
Juu voin jodlata täällä ja idlata siellä :D (joo tiedän että on sunnuntai ja jutut sen mukaisia)
Muista popcornit showta katsellessasi.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by brewerhki »

avij wrote:
brewerhki wrote:
avij wrote:
brewerhki wrote:
avij wrote:Kokous alkaa n. 10 min kuluttua, kanavan nimi näkyy täällä (vain jäsenille).
Saako tuonne tulla seuraamaan keskustelua sivusta?
Juu toki, saa tulla vain idlaamaankin, ei siinä mitään. Ei live-kokouksissakaan kaikki pidä puheenvuoroja.
Juu voin jodlata täällä ja idlata siellä :D (joo tiedän että on sunnuntai ja jutut sen mukaisia)
Muista popcornit showta katsellessasi.
Voi hitsi, popparit unohtu :( Mut oli uunituoreita sämpylöitä :D Loppushow jäi näkemättä, ku netti pimeni koko kämpästä. Ehkä ensi kerralla parempi tuuri ja valmistautuminen...
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by Yippo »

Niijoo, kai se pitää täällä kertoa että olen nyt sitten se Suomen jäsen pari vuotta.
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistykse

Post by Yippo »

Yippo wrote:Niijoo, kai se pitää täällä kertoa että olen nyt sitten se Suomen jäsen pari vuotta.
Noniin, tämä pari vuotinen alkaa lähestyä loppuaan ja olen ollut kovin aktiivinen tiedottamisessa täällä :oops: Suurimpaan osaan kokouksista olen osallistunut, mutta muu elämä ja kiireet ovat tahtoneet viedä seteliharrastukselta voiton vaikka edelleenkin kirjaan kaikki käsissäni käyvät setelit. Nyt pitäisi varmastikkin löytää uusi aktiivinen ja idearikas edustaja EBT:n johtoryhmään Suomen jäseneksi.
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistyksessä

Post by Cinnamon »

Kuuluukos tälle asialle mitään uutta?
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Suomen paikka Eurobilltrackeria ylläpitävässä yhdistyksessä

Post by Yippo »

En ole päässyt viimeisiin kokouksiin osallistumaan, joten en ihan ajan tasalla ole, mutta minulla ei ole resursseja jatkaa joten uusi jäsen Suomesta tarvittaisiin.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”