Miten löysit EBT:een?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Ludeskywalker
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 2
Joined: Sat Dec 29, 2007 6:23 pm
Contact:

Post by Ludeskywalker »

Yksi aamu katsoin televisiosta kirpputori ohjelmaa. Siellä yksi kaveri kertoi sivustosta!
User avatar
Sippej
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 580
Joined: Mon Jan 22, 2007 12:14 am
Location: Pietarsaari Finland
Contact:

Post by Sippej »

Kuuntelin joulukuussa -07 töissä radiota ja yksi ebtari (Rekkakuski?) kertoi harrastuksestaan siellä.
Raha on kuin lannoitetta, hyvää vain levitettynä. - (Francis Bacon)
:flag-fi: Työpöytä :flag-fi:
User avatar
Antivirus
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 148
Joined: Thu Jan 25, 2007 9:53 pm
Location: Hamina

Post by Antivirus »

Sain tän saitin emailina maaliskuussa -06. Tutustuin, toimin ja olin koukussa. :D
Shake your moneymaker
User avatar
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 300
Joined: Fri Dec 28, 2007 8:15 am
Location: Masku, Finland

Post by *anneli* »

Olen ollut mukana huhtikuusta 2004. Mukaan eksyin muistaakseni sen jälkeen, kun yhdellä toisella foorumilla joku tämän sivuston mainitsi. Alkuinnostuksen jälkeen taisin olla poissa aika pitkään, mutta sitten taas olen vaihtelevalla innolla jatkanut :)
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
User avatar
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 669
Joined: Wed Apr 27, 2005 11:47 am
Location: Oulu/Laanila, Finland

Post by JackTheRipper »

Ludeskywalker wrote:Yksi aamu katsoin televisiosta kirpputori ohjelmaa. Siellä yksi kaveri kertoi sivustosta!
Ja hän on meidän avij :)
Oli siitäkin ohjelmasta hyötyä .
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
User avatar
PietiPekka
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 112
Joined: Fri Nov 25, 2005 6:58 pm
Location: Haukipudas, Finland

Post by PietiPekka »

Klazu mainosti eräällä toisella Foorumilla. En lämmennyt ajatukselle ihan heti. Onpas harvinaisen tyhmää hommaa.
Sitten noin puolen vuoden päästä kuitenkin päätin kokeilla. Ihan sillai pikkusen vaan, muutama seteli silloin tällöin...
---
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Siinä voi käydä huonosti, kun meikäläisen kirjoituksia lueskelee ja vieläpä lähtee itse kokeilemaan... Otan osaa. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 237
Joined: Wed Aug 17, 2005 3:58 pm
Location: Helsinki "metropolitan" area

Post by yoto »

Rupes nyt ottamaan niin paljon päähän että..
tarkoitus oli yksinkertaisesti vastata tuohon kysymykseen, kun tajusin, että en yhtään muista sen saitin nimeä, missä EBT:hen oli linkki..

Joka tapauksessa suomalaisella sivustolla, jossa oli vain linkkejä muille sivustoille, oli tännekin linkki. Siinä sitten yhtenä tylsänä sunnuntai työ-aamuna syöttelin muutaman setelin..
If you live, you will die..

**

Koville jätkille paistaa aina aurinko !
Xan
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 66
Joined: Thu Jul 05, 2007 10:46 am

Post by Xan »

Nimimerkki volvo789 mainosti lentokonepelisivuston foorumilla tosin siinä ei ollut referred juttua.
User avatar
kirahvikoira
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 29
Joined: Fri Oct 20, 2006 12:32 pm
Location: Joensuu, Finland

Post by kirahvikoira »

Jos nyt vaikka aktivoituisin fooruminkin puolella (on kai se jo korkea aikakin)...

Niin siis. Itse EBT:n löysin Kaaos-lehden sivuilta ja heti armoton koukutus (joka on jostain syystä alkanut pahentunua viime aikoina)
Ugh, olen puhunut.
elbee
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 4
Joined: Wed Jan 16, 2008 11:47 am

Post by elbee »

Itse kuulin tästä sivusta radiosta, muistaakseni YleX kanavalta. Olisiko ollut nettietsivä-osiossa..? Kirjoitin osoitteen paperille, ja pari vuotta sen jälkeen paperi osui silmääni jostakin kasasta. Päätin sitten katsella millanen sivusto on, ja mielenkiinnolla olen kokeillut nyt parin kuukauden ajan.
hah
User avatar
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 352
Joined: Fri Nov 14, 2003 6:16 pm
Location: Oulu, Finland

Post by JuusoJuu »

elbee wrote:Itse kuulin tästä sivusta radiosta, muistaakseni YleX kanavalta. Olisiko ollut nettietsivä-osiossa..? Kirjoitin osoitteen paperille, ja pari vuotta sen jälkeen paperi osui silmääni jostakin kasasta. Päätin sitten katsella millanen sivusto on, ja mielenkiinnolla olen kokeillut nyt parin kuukauden ajan.
Tervetuloa foorumille :) YleX:n nettilinkeissä tämä on tainnut olla jo ainakin kolmesti, aina joku ottaa sen sinne uusiksi kun ei muista aiemmin moista tapahtuneen.
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
User avatar
Riwander
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 2
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:17 pm

Post by Riwander »

Kuuntelen melkoisen harvoin yleX:ää ja kun kuuntelin, niin he mainitsi tästä paikasta. No, se jäi silloin takaraivoon mieleen ja aloin etsiskelemään netistä sitten tätä paikkaa joskus.
Image
Tosi ystävä
Puukottaa aina edestä
KLIK ^^
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Post by vtt »

"juuso juu" kirjoitteli tästä harrastuksesta eräällä nyt "tauolla" olevassa keskustelupalstassa 2003 loppuvuonna.
User avatar
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 300
Joined: Fri Dec 28, 2007 8:15 am
Location: Masku, Finland

Post by *anneli* »

^No hyvänen aika, täällähän on sitten jo kolme samalta foorumilta "karanneita"! Sinulla vtt taisi vain olla yksi tee nimimerkissä vähemmän siellä ;)

Hassua, juuri tänään JuusoJuu pisti minulle yv:tä ja kyseli, olenko sama henkilö joka tuolla toisella foorumilla joskus myös kirjoitteli ja hetken kelattuani tajusin, kenestä on kysymys :)
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”