TalletusOtto. käyttökokemuksia

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: TalletusOtto. käyttökokemuksia

Post by Jari V »

Näissä OttoPlussissa on näköjään 100 setelin rajoitus, kun taas TalletusOtolla kertatalletus on enintään 200 seteliä. No kyllä tuon rajoituksen kanssa pystyy elämään.. :D
User avatar
Evert
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 934
Joined: Wed Jun 05, 2002 3:29 pm
Location: Perniö, Finland

Re: TalletusOtto. käyttökokemuksia

Post by Evert »

Tais olla mun talletusautomaattileikit tässä. En ylittänyt mielestäni missään vaiheessa kuukauden talletusrajaa enkä ole mitään erityisen suuria summia pyöritellyt, mutta jo parin viikon ajan ei talletus ole toiminut kummallakaan Nordean kortilla, vaan pyydetään ottamaa yhteyttä konttoriin. Kysyin verkkopankissa syytä (ja olin tehnyt selvityksen talletuksista jo viime kesänä kun pyysivät), mutta käskivät vain tulla konttoriin selvittämään uudelleen. Huoh. :evil:
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: TalletusOtto. käyttökokemuksia

Post by brewerhki »

Ei näköjään ole ehtinyt foorumia lueskella liian tiuhaan. Olis voinu monesti jo käydä testaamassa Otto plussaa, kun olis aiemmin tiennyt. Nyt taas töissä kiinni sen verran tehokkaasti, ettei pääse. Pitänee vapaa-ajalla koukkia tuota kautta joku päivä.
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2470
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Re: TalletusOtto. käyttökokemuksia

Post by aplfi »

Evert wrote:Tais olla mun talletusautomaattileikit tässä. En ylittänyt mielestäni missään vaiheessa kuukauden talletusrajaa enkä ole mitään erityisen suuria summia pyöritellyt, mutta jo parin viikon ajan ei talletus ole toiminut kummallakaan Nordean kortilla, vaan pyydetään ottamaa yhteyttä konttoriin. Kysyin verkkopankissa syytä (ja olin tehnyt selvityksen talletuksista jo viime kesänä kun pyysivät), mutta käskivät vain tulla konttoriin selvittämään uudelleen. Huoh. :evil:
Toimiko sulla kuitenkin nostot TalletusOtolla? Tänään kun menin TO:lle niin tuli teksti että Kortti ei kelpaa ota yhteys pankkiisi tjsp. Eli teksti tuli heti ensimmäisenä kun olin tunkenut kortin koneeseen. Normi-Otolla toimi sitten normaalisti.
torni
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 32
Joined: Thu Apr 14, 2011 1:47 am
Location: Hollola, Finland

Re: TalletusOtto. käyttökokemuksia

Post by torni »

leevi60 wrote:Jaaha, mahtaako sitä olla enää hengissä silloin, kun tuommoinen ehtii rantautua tällaselle pienelle kirkonkylälle...?
O+ VIRTAINTIE 28, VIRRAT
K-SUPERMARKET VIRRAT
40195

Leeville toivotan terveyttä ja pitkää ikää.
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: TalletusOtto. käyttökokemuksia

Post by leevi60 »

torni wrote:
leevi60 wrote:Jaaha, mahtaako sitä olla enää hengissä silloin, kun tuommoinen ehtii rantautua tällaselle pienelle kirkonkylälle...?
O+ VIRTAINTIE 28, VIRRAT
K-SUPERMARKET VIRRAT
40195

Leeville toivotan terveyttä ja pitkää ikää.

Kiitos kiitos, testattu on jo kaksi kertaa, olis vaan saanut olla oikea Talletus-Otto ja sisätiloissa, mutta
eiköhän tuonkin kanssa pärjätä, saa seteleitä kiertoon muuallekin kuin lähipitäjiin!
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”