Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 348
Joined: Tue Jun 19, 2007 8:33 am
Location: Oulu
Contact:

Re: Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Post by muda »

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/naine ... la/721432/
Onkohan tällä mitään tekemistä haasteen kanssa :D :roll:
http://entmuda.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Post by leevi60 »

Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Post by leevi60 »

...eli 132 293 kertoo TOP 10 lista! Hyvä TE!
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Post by Jari V »

Pahoin pelkään, että tuota ennätystä ei enää tulla rikkomaan. :(
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Post by brewerhki »

Omat lukemat: 8 osumaa, joista puolet passiivisia ja puolet aktiivisia.

Seteleitä tosiaan se 222 (mikä oli oma päiväennätys), arvoiltaan seuraavasti:
195x 5e
12x 10e
11x 20e
4x 50e
Isoimmat selitty automaattinostoilla (viimeisimmät naputeltu 3 minuuttia 11 sekuntia ennen puoltayötä) sekä vaihtorahoilla. Kympeistä 10 tuli sit Leppävaaran Nordeasta. Oliko joku käyny tyhjentämässä kyseisen konttorin vitosista jo ennen sitä? Kun ei nuo mun määrät isoja tosiaankaan ole. Joku ainakin joutu kuulusteluihin, kun yritti tallettaa liikaa vitosia samalle kassaneidille juuri ennen mua. Olis vaan antanu tallettaa, niin olis saanu 10 seteliä lisää. Myyrmäen Nordea sitten lopetti kassapalvelunsa kuulemma (ite olin vielä talletusautomaatilla, kun mun puolesta haettiin jonotusnumeroa ja ehdin juosten pankkiin juuri ennen sulkemisaikaa), taisin sitten saada tuon konttorin viimeiset käteiset, en tiedä onko tämä hyvä vai huono asia, eli huono.

Noh näistä luvuista on hyvä jatkaa. Oli mulla jotain muutakin kommentoitavaa, mutta ei taas juuri nyt muista. Kivaa oli ja kiitos kaikille osallistujille munkin puolesta. Ai niin, kuukausennätykseni jäi rikkomatta, ehkä se vielä tänä vuonna tai ensi vuonna menee rikki. Ja ainoastaan 6 seteliä tuosta määrästä tuli sitten kotikulmilta Helsingin puolelta, muut Espoosta ja Vantaalta. Tylsästi vain suurin osa seteleistä meni talletusautomaattiin, eikä sen laajempaa levikkiä saanut aikaan, mutta pääasia että ovat kierrossa jo.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Karkauspäivän HAASTE 29.2.2016

Post by Aatos99 »

Huh, nyt vasta jaksaa tulla tänne kommentoimaan :mrgreen: Ei vaan, hauskaahaan tämä oli, vaikka aikataulu oli tiukka eikä kaikkia seteleitä ehtinyt kirjata karkauspäivänä. Päivän kirjattujen setelien määrä päätyi kuitenkin sattumalta mukavaan 777 kappaleeseen. :) Osumia tuli kuitenkin 15, ja vaikka joukossa oli paljon käyttämättömiä seteleitä (ihan hyvä vaan, ehti kirjata enemmän) ja bumerangeja, niin pääsin kuitenkin rikkomaan ennätyksiäni ja kaikista tärkein; uusi kotimainen ja kansainvälinen kirjausennätys syntyivät reilulla setelimäärällä! Kovaa työtä, kiitos kaikille osallistujille, ja oli mukava huomata, ettei kirjaustulva tosiaan rajoittunut vain Suomeen :D
brewerhki wrote:Omat lukemat: 8 osumaa, joista puolet passiivisia ja puolet aktiivisia.

Seteleitä tosiaan se 222 (mikä oli oma päiväennätys), arvoiltaan seuraavasti:
195x 5e
12x 10e
11x 20e
4x 50e
Isoimmat selitty automaattinostoilla (viimeisimmät naputeltu 3 minuuttia 11 sekuntia ennen puoltayötä) sekä vaihtorahoilla. Kympeistä 10 tuli sit Leppävaaran Nordeasta. Oliko joku käyny tyhjentämässä kyseisen konttorin vitosista jo ennen sitä? Kun ei nuo mun määrät isoja tosiaankaan ole. Joku ainakin joutu kuulusteluihin, kun yritti tallettaa liikaa vitosia samalle kassaneidille juuri ennen mua. Olis vaan antanu tallettaa, niin olis saanu 10 seteliä lisää. Myyrmäen Nordea sitten lopetti kassapalvelunsa kuulemma (ite olin vielä talletusautomaatilla, kun mun puolesta haettiin jonotusnumeroa ja ehdin juosten pankkiin juuri ennen sulkemisaikaa), taisin sitten saada tuon konttorin viimeiset käteiset, en tiedä onko tämä hyvä vai huono asia, eli huono.
Ja lainaten brewerhkiä, rahat tuntuivat olevan tosiaan vähissä pankeissa. Itse sain lopulta vain :note-50: Mikonkadun Op:sta, kun ei kuulemma muuta voinut enää antaa. Kiva kuitenkin, että sait tyhjennettyä vielä viimeiset rahat Myrtsin Nordeasta, kai noita palveluita pitää yrittää käyttää niin pitkään kun Nordeakin niitä tarjoaa jossain. Vähän vaan huolestuttaa tämä viimeaikainen Nordean nopea palveluiden hävitys myös pk-seudulla. Ei väliä, vaikkei enää yhtä suuria ennätyksiä saataisikaan, kunhan vaan pidetään pankkipalvelut toiminnassa aktiivisella seteleiden kirjaamisella! :mrgreen: :lol:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”