HAASTE

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: HAASTE

Post by Jukkap »

Luumi wrote:Toivottavasti apokoski heräis ny pistämään ees pikkasen kampoihin. Seuraava haastettava on vähä liian kaukana ja vähä liian epäaktiivinen tasaväkiseen kisailuun.
Älä sitten unohda Tingeä :wink: Voi tulla ohi 8)
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: HAASTE

Post by Luumi »

Jukkap wrote:
Luumi wrote:Toivottavasti apokoski heräis ny pistämään ees pikkasen kampoihin. Seuraava haastettava on vähä liian kaukana ja vähä liian epäaktiivinen tasaväkiseen kisailuun.
Älä sitten unohda Tingeä :wink: Voi tulla ohi 8)
Toivotaan. Jotain ärsykettä kisailuun pitää saada joka tapauksessa :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: HAASTE

Post by Jukkap »

Mulla tulee 3000 päivää täyteen parin viikon päästä sunnuntaina. Olisko jengillä halukkuuttaa osallistua haaste päivään?
Sunnutaihan on huono päivä, mutta perjantaina 16.10 olis kiva kirjata enemmän seteleitä.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: HAASTE

Post by Aatos99 »

Jukkap wrote:Mulla tulee 3000 päivää täyteen parin viikon päästä sunnuntaina. Olisko jengillä halukkuuttaa osallistua haaste päivään?
Sunnutaihan on huono päivä, mutta perjantaina 16.10 olis kiva kirjata enemmän seteleitä.
Voisihan sitä kokeilla, jos saisi muutaman extrasetelin naputeltua. :wink: Nykyään sanovat miltei aina pankissa, että jos haluaa pienempiä seteleitä, niin pitäisi tilata etukäteen. Ehkä sitä pitäisi sitten kokeilla tilata. 8)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: HAASTE

Post by Luumi »

Aatos99 wrote:
Jukkap wrote:Mulla tulee 3000 päivää täyteen parin viikon päästä sunnuntaina. Olisko jengillä halukkuuttaa osallistua haaste päivään?
Sunnutaihan on huono päivä, mutta perjantaina 16.10 olis kiva kirjata enemmän seteleitä.
Voisihan sitä kokeilla, jos saisi muutaman extrasetelin naputeltua. :wink: Nykyään sanovat miltei aina pankissa, että jos haluaa pienempiä seteleitä, niin pitäisi tilata etukäteen. Ehkä sitä pitäisi sitten kokeilla tilata. 8)
Tilaaminen kannattaa kyllä. Silleen saa näppärästi sitä mitä tahtoo ja kuin paljon tahtoo. Ei ois pulihaasteetkaan onnistuneet millään tekemättä isohkoja tilauksia kahteen eri pankkiin :)

Nyt ovat kyl tosiaan ruvenneet kyselemään alle viien nostettavan nipun kohdalla iha tilipankissakin jo, et ootko tilannu. Ei ne ennen noin "pienestä" vielä tilaamaan vaatineet. Kaipa hyö supistaa kassan määrää holvissa tjsp. :roll:
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: HAASTE

Post by brewerhki »

Voishan sitä sunnuntaihaasteeseen osallistua, kun on synttäritkin ja ehkä tulee käytyä pitkästä aikaa jossain (tosin luultavammin lauantaina, mutta koodit odotelkoon aamuyölle tai aamuun)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: HAASTE

Post by Jukkap »

brewerhki wrote:Voishan sitä sunnuntaihaasteeseen osallistua, kun on synttäritkin ja ehkä tulee käytyä pitkästä aikaa jossain (tosin luultavammin lauantaina, mutta koodit odotelkoon aamuyölle tai aamuun)

Jos pystyisit kirjata jo huomenna niin ei tarviis jemmata seteleitä niin kauaa :lol:
Toki jos sunnuntaillekkin jää seteleitä niin kivaahan sekin olis. Itse en sillon niin paljon kirjaa.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: HAASTE

Post by brewerhki »

Jukkap wrote:
brewerhki wrote:Voishan sitä sunnuntaihaasteeseen osallistua, kun on synttäritkin ja ehkä tulee käytyä pitkästä aikaa jossain (tosin luultavammin lauantaina, mutta koodit odotelkoon aamuyölle tai aamuun)

Jos pystyisit kirjata jo huomenna niin ei tarviis jemmata seteleitä niin kauaa :lol:
Toki jos sunnuntaillekkin jää seteleitä niin kivaahan sekin olis. Itse en sillon niin paljon kirjaa.
Eilen meni (eli äskeisen viestin huomenna) 6 seteliä, tänään 4. Kohta lähen lähibaariin automaatin kautta, joten ne setelit kirjataan varmasti puolenyön jälkeen. Niillä lukemilla osallistun siis tähän haasteeseen.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: HAASTE

Post by Aatos99 »

Noniin, nyt on haaste omalta osalta täytetty. :D Perjantaina 153 seteliä ja tänään 76, yhteensä kahden haastepäivän saldo siis 229 seteliä :) Johan parani kerralla tän kuukauden setelimääränikin, noin puolella yhden viikonlopun aikana. Ja onnittelut tosiaan Jukkap:lle. On muuten outoa, ettei nimesi näkynyt vuosipäivää viettävien listassa, vaikka selvästi vietit tänään vuosipäivää.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: HAASTE

Post by avij »

Mun sunnuntain saldo oli 173 lappua. Joku osumakin osui sinne mukaan.

Vuosipäivälista näyttää tasavuodet, ei tasa-1000-päivät ;)
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: HAASTE

Post by Aatos99 »

avij wrote:Mun sunnuntain saldo oli 173 lappua. Joku osumakin osui sinne mukaan.

Vuosipäivälista näyttää tasavuodet, ei tasa-1000-päivät ;)
Ai niin, niinpä tietysti. Jotenkin vaan yhdistin asian mielessäni vuosipäivään, vaikkei se olekaan tasavuosi. Tai sitten katsoin väärin Jukkap:n profiilista, että viimeisimmän setelin kirjauspäivä olisikin liittymispäivä. :oops:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: HAASTE

Post by Jukkap »

Aatos99 wrote:Noniin, nyt on haaste omalta osalta täytetty. :D Perjantaina 153 seteliä ja tänään 76, yhteensä kahden haastepäivän saldo siis 229 seteliä :) Johan parani kerralla tän kuukauden setelimääränikin, noin puolella yhden viikonlopun aikana. Ja onnittelut tosiaan Jukkap:lle.
Kiitos osallistumisesta! Ja kiitos tietysti myös muille! Eilen en saanu omista seteleistä osumia, mutta amii pelasti taas mun päivän löytämällä mun setelin 8)
1971o
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 335
Joined: Sat Oct 25, 2008 5:52 pm

Re: HAASTE

Post by 1971o »

Mikäli tahti jatkuu niin Suomi-seteleitten lukumäärä saadaan vihdoin kasvun puolelle
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: HAASTE

Post by brewerhki »

1971o wrote:Mikäli tahti jatkuu niin Suomi-seteleitten lukumäärä saadaan vihdoin kasvun puolelle
Ei huonompi haaste. Just ennenku tulin foorumille, vilkaisin omia kuukausittaisia määriä ja viime kuu jäi lähes vuoteen ekan kerran alle viidensadan setelin. Tuo pitää korjata tässä kuussa. Syytän kyllä laiskasta kirjaustahdista työaikoja. Yövuorojen jälkeen en jaksa herätä ennen pankkien sulkemisaikaa (tai lähteä käymään siellä ja tulla kääntymään kotiin ennen töihin lähtöä). Päivävuoroissa taas ei ehdi, ellei ruokatunti satu pankin lähelle ja silloinkaan ei välttämättä ehdi, jos jonoa on liikaa. Käänsin vielä uuden duunin palkan s-pankkiin, josta nihkeästi saa esim vitosia. Ajatuksena oli pakottaa itseni tekemään kaksi pankkireissua yhden sijaan, tässä kuitenkaan onnistumatta. Mutta mutta, jos joulukuussa sais tsempattua. Ja sori, tais vähän mennä ohi aiheen...
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: HAASTE

Post by Jukkap »

1971o wrote:Mikäli tahti jatkuu niin Suomi-seteleitten lukumäärä saadaan vihdoin kasvun puolelle
Mä oon pähkäilly käynkö vielä tänä vuonna pankissa. No ei tarvii enää miettiä. Kyllä käyn :lol:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”