Moderator: SipuliSopuli

Luumi wrote:Ristiinan OP:ssa vaihtuu kyllä joten kuten, mutta ei ole miun kokemuksien mukaan pankki sieltä helpoimmasta päästä. Voi toki olla, että on kerenny jo virkailijatkin vaihtua - viimeisin pankkikäynti miulla näkyy olevan syksyltä 2009. Kannattaa käydä tsekkaamassa kunhan kalansavustamolta kerkiää.

avij wrote:Havaitsin tuossa kauhukseni, että joku on mennyt laskemaan mun S-Pankin tilini päivittäistä nostorajaa. Ennen se oli hulppea kymppitonni, nyt vain 1500e. En muista saaneeni tästä mitään ilmoitusta kotiin, havaitsin vain tomaatilla käydessäni että nostoraja on pienentynyt.

avij wrote:avij wrote:Havaitsin tuossa kauhukseni, että joku on mennyt laskemaan mun S-Pankin tilini päivittäistä nostorajaa. Ennen se oli hulppea kymppitonni, nyt vain 1500e. En muista saaneeni tästä mitään ilmoitusta kotiin, havaitsin vain tomaatilla käydessäni että nostoraja on pienentynyt.
Sainpa nyt lopulta aikaiseksi tiedustella tätä asiaa S-Pankin aspasta. Ne sieltä vain sanoivat, että käteisnostoraja voi olla enintään 1500 euroa, joten käteisnostorajaani ei voi nostaa. Pöh.

emppu wrote:avij wrote:Sainpa nyt lopulta aikaiseksi tiedustella tätä asiaa S-Pankin aspasta. Ne sieltä vain sanoivat, että käteisnostoraja voi olla enintään 1500 euroa, joten käteisnostorajaani ei voi nostaa. Pöh.
![]()
![]()
Meillä homma toimii tossa s-marketin kassalla ja mulla on nostoraja 2 000 €:a. Amii teki joku aika takaperin saman (nosti rajan 500-->2 000) ja hoitui saman kaupan kassalla alta aikyksikön. Miten tämä asia voi olla näin mutkikas ja käytäntö erilainen

pejole wrote:emppu wrote:avij wrote:Sainpa nyt lopulta aikaiseksi tiedustella tätä asiaa S-Pankin aspasta. Ne sieltä vain sanoivat, että käteisnostoraja voi olla enintään 1500 euroa, joten käteisnostorajaani ei voi nostaa. Pöh.
![]()
![]()
Meillä homma toimii tossa s-marketin kassalla ja mulla on nostoraja 2 000 €:a. Amii teki joku aika takaperin saman (nosti rajan 500-->2 000) ja hoitui saman kaupan kassalla alta aikyksikön. Miten tämä asia voi olla näin mutkikas ja käytäntö erilainen
Onhan niillä eri alueiden osuuskaupoilla erilaiset bonushyvityksetkin.
Esim. HOK-Elanto vaatii 1500€/kk ostot jotta saa 5% bonuksen.
Turun Osuuskaupalle riittää muistaakseni 900€/kk samaan 5% bonukseen.

ja 200x
tililtäni Osuuspankissa. Virkailija haki holvista SP:n nipun kiertäneitä kymppejä ja kaksi saksalaista bränikkäpinkkaa viitosia. Jälkimmäisistä tämä keski-ikäinen nainen valitteli, että haluaisin varmaan mieluummin käytettyjä ja yritti sitten pumputa minulle niitä rahakoneesta ihan pyytämättä. Noh, valitettavasti tämä ei tulosta suuresti tuottanut (sen verran kuitenkin löytyi käytettyjä
, että pari osumaa niistäkin saatiin), mutta moisesta harrastuksen ymmärtämisestä tuli kyllä hyvä mieli.
laput (peräti kuusi osumaa sadalla setelillä!) systeemiin ja kävin vielä vaihtamassa ne keskustan OP:ssa viitosiksi. Tämä pitikin sitten tehdä tilin kautta kierrättäen näköjään. Samalla tuli mieleen, että koskakohan olin viimeksi tuossa Joensuun pääkonttorissa käynyt pikkuseteleitä hakemassa, ja aikaahan siitä oli uskomattoman paljon: marraskuussa 2011. 
Return to Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests