Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Bongaa träkkeri

Post by Jukkap »

Juristi M bongattu jumbon prismassa juuri äsken :D
User avatar
bob9
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 203
Joined: Sat Aug 29, 2009 7:58 pm
Location: Vaasa

Re: Bongaa träkkeri

Post by bob9 »

airis oli mun edessä eilen Haaparannan Ica Maxin kassalla, punamusta raidallinen paita päällä ja maksoi ostokset sileällä vitosnipuilla.
Cash is king. | My EBT profile
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1381
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by airis »

bob9 wrote:airis oli mun edessä eilen Haaparannan Ica Maxin kassalla, punamusta raidallinen paita päällä ja maksoi ostokset sileällä vitosnipuilla.
Niin olin. Arvelinkin, että olit käynyt ICA- Maxissa samoihin aikoihin, mutta enpä arvannut että bongasit minut. :-)
User avatar
bob9
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 203
Joined: Sat Aug 29, 2009 7:58 pm
Location: Vaasa

Re: Bongaa träkkeri

Post by bob9 »

airis wrote:Niin olin. Arvelinkin, että olit käynyt ICA- Maxissa samoihin aikoihin, mutta enpä arvannut että bongasit minut. :-)
Tuli mieleen sanoa jotain mut en uskaltanut :( Mielenkiintoinen elämys kuitenkin, tämä oli mun eka bongaus :)
Cash is king. | My EBT profile
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1381
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by airis »

bob9 wrote:
airis wrote:Niin olin. Arvelinkin, että olit käynyt ICA- Maxissa samoihin aikoihin, mutta enpä arvannut että bongasit minut. :-)
Tuli mieleen sanoa jotain mut en uskaltanut :( Mielenkiintoinen elämys kuitenkin, tämä oli mun eka bongaus :)
Jos minut bongaa saa puhutella. Käyhän se nyt näin netinkin kautta. :-) Muistaakseni minua ei olekaan aiemmin bongattu. :-)
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Yippo »

Eihän se vaan itse Highway_Star ollut käyttämässä tätä seteliä Aularavintolan Wokkipajassa tänään noin klo 10.50, tai vähän ennen?
Highway_Star
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1346
Joined: Fri Jan 27, 2012 7:06 pm
Location: Oulu, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Highway_Star »

Yippo wrote:Eihän se vaan itse Highway_Star ollut käyttämässä tätä seteliä Aularavintolan Wokkipajassa tänään noin klo 10.50, tai vähän ennen?
En käynyt tänään, mutta eilen kylläkin. Taisin kahvin ostaa tuolla setelillä joskus vähän ennen sulkemisaikaa.
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Yippo »

Highway_Star wrote:
Yippo wrote:Eihän se vaan itse Highway_Star ollut käyttämässä tätä seteliä Aularavintolan Wokkipajassa tänään noin klo 10.50, tai vähän ennen?
En käynyt tänään, mutta eilen kylläkin. Taisin kahvin ostaa tuolla setelillä joskus vähän ennen sulkemisaikaa.
OK. Mutta luulisi että olemme jossain vaiheessa täällä vastakkain kävelleen kun osumista päätellen sinäkin olet yliopistolla jo aika pitkään pyörinyt :-)
Highway_Star
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1346
Joined: Fri Jan 27, 2012 7:06 pm
Location: Oulu, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Highway_Star »

Yippo wrote:
Highway_Star wrote:
Yippo wrote:Eihän se vaan itse Highway_Star ollut käyttämässä tätä seteliä Aularavintolan Wokkipajassa tänään noin klo 10.50, tai vähän ennen?
En käynyt tänään, mutta eilen kylläkin. Taisin kahvin ostaa tuolla setelillä joskus vähän ennen sulkemisaikaa.
OK. Mutta luulisi että olemme jossain vaiheessa täällä vastakkain kävelleen kun osumista päätellen sinäkin olet yliopistolla jo aika pitkään pyörinyt :-)
No joo, kyllä varmasti :D
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by pejole »

Laulava träkkeri bongattu televiissionista :wink: Ehkä joku muukin bongasi, mutta jätän nyt mainitsematta kenestä kyse.
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Bongaa träkkeri

Post by emppu »

Jotenkin on masun pohjalla tutina et oltiin Inkeroisten op:ssa jonossa, lähes perättäin tänään :wink: Ainakin henkilö oli minulle tuntematon, eikä kuulu kylän vakioasukkeihin :wink: Kello oli jotain vaille 11:00. No seuraavalla kerralla nykäisen hihasta :D
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Bongaa träkkeri

Post by Jukkap »

Höpsismöppiäinen bongattu tänään Kauppakeskus Myyrmannissa. Minä kävin tilaamassa Nordeaan ja Osuuspankkiin "pikkaisen" kirjattavaa perjantaiksi :mrgreen:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Tulipa muuten mieleen, että bongasin ebtarimaisesti toimivan miehen Rautatieaseman (Burger Kingiä lähellä olevan) R-Kioskin kulmalla yli viikko sitten, 31.5. Keski-ikäinen mieshenkilö poistui Ärrältä kädessään vitonen, jota hän ensin katsoi hiukan tarkemmin ja sitten taittoi sen ja pisti taskuunsa (eikä lompakkoonsa, vaikka lompakko oli toisessa kädessä). Voihan olla, että oli jostain muusta kyse, mutta näytti vaan niin tutun ebtarimaiselta toiminnalta. :D
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Bongaa träkkeri

Post by Jari V »

Jukkap wrote:Höpsismöppiäinen bongattu tänään Kauppakeskus Myyrmannissa. Minä kävin tilaamassa Nordeaan ja Osuuspankkiin "pikkaisen" kirjattavaa perjantaiksi :mrgreen:
Samoilla seuduilla liikuttu samoihin aikoihin. Kävin ko. OP:ssa tekemässä maanantaina aamulla oman tilauksen. :)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Yhdellä työkaverilla oli tänään nippu vitosia, joita halusi kovasti vaihtaa. Olikohan kenties träkkeri? Itsellä oli vain yksi yli vitosen seteli, joka sekin merkkaamaton ja oli lähdettävä ovesta ulos ja heti! Jos olis seteli vaihdettu, niin asia selvinnyt samantein. Mutta pitää ens kerralla kysyä, josko olisi vaihdettavaa, niin selvinnee tuokin asia sitten :D Niin siis tänään tosiaan se haastepäivä jne
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”