Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Poutsi »

Tulee vähän myöhään mutta sattuiko Emppu olemaan Joensuussa Hotelli Kimmelin ravintola Fransmannin aulassa lauantaina 27.6. joskus iltapäivällä. Oli niin pirun näköinen ja äänikin kuulosti tutulta että olin ihan varma, mutten kehdannut kuitenkaan mennä kysymään. :roll: Muistin ettet ihan siinä lähistöllä kuitenkaan asu.
Aina ei voi voittaa :/
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Bongaa träkkeri

Post by emppu »

Poutsi wrote:Tulee vähän myöhään mutta sattuiko Emppu olemaan Joensuussa Hotelli Kimmelin ravintola Fransmannin aulassa lauantaina 27.6. joskus iltapäivällä. Oli niin pirun näköinen ja äänikin kuulosti tutulta että olin ihan varma, mutten kehdannut kuitenkaan mennä kysymään. :roll: Muistin ettet ihan siinä lähistöllä kuitenkaan asu.
Mökkinaapurit kertoivat kuulleensa jotain örinää naapurista, joten lienen ollut Mäntyharjussa ko. aikaan :mrgreen: Todisteluna käynee, ettei mulla ole pistettä Joensuusta, valitettavasti, vielä. Muuten hyvä huomio, sillä ei tämän näköisiä piruja montaa ole liikkeellä :mrgreen: (jos ja kun niin juttusille olisin tullut)
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Cinnamon »

Jani73 tallusti rautatieasemalla Helsingissä vastaan. En moikannut kun hymyily jo aiheutti epäilyn ja kauhistuksensekaisen ilmeen :lol: .
User avatar
Timali
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 75
Joined: Mon Oct 12, 2009 8:34 pm

Re: Bongaa träkkeri

Post by Timali »

Kahdesti olen tavannut träkkerin pankissa ja vieläpä samassa pankissa. Ensimmäinen kerta oli 12-12-08 Hartolan OP:ssä, kun minua ennen ollut asiakas vaihtoi seteleitä pienemmäksi ja illalla Tinker`s damn alkoi syöttämään seteleitä Hartolan OP:stä. Toinen kerta tuli 03-07-09, kun taas edellä oleva asiakas vaihtoi seteleitä pienemmäksi, mutta nyt vasta kolmen päivän päästä AssiBoy alkoi syöttämään seteleitä Hartolasta.
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: Bongaa träkkeri

Post by Klazu »

Se on kihelmöivä hetki, kun aavistaa samassa tilalla olevan toisenkin träkkerin pankkikeikalla! Itse olen Berliinissä kerran ja Suomessa kerran kokenut tämän. Eli sangen harvoin on osunut toinen träkkeri tuhansien pankkikeikkojeni lomaan.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Bongaa träkkeri

Post by emppu »

Timali wrote:Kahdesti olen tavannut träkkerin pankissa ja vieläpä samassa pankissa. Ensimmäinen kerta oli 12-12-08 Hartolan OP:ssä, kun minua ennen ollut asiakas vaihtoi seteleitä pienemmäksi ja illalla Tinker`s damn alkoi syöttämään seteleitä Hartolan OP:stä. Toinen kerta tuli 03-07-09, kun taas edellä oleva asiakas vaihtoi seteleitä pienemmäksi, mutta nyt vasta kolmen päivän päästä AssiBoy alkoi syöttämään seteleitä Hartolasta.
Jo on Timalilla hermot 8O Eihän tollaista tilannetta voi sivusta seurata. Etenkin Helinäkeijua ois pitäny vetästä letistä ja tivata, että mitä riehut mun tontilla :mrgreen: Sitte ois voinu hyvitykseksi vaatia kahvit, naapurikuppilassa. Assiboysta en tiedä mut joku vastaava juttu ois varpisti paikallaan. :mrgreen: Kenties kysymys onko Porin kaikki setelit mukamas kirjattu :mrgreen: Tai sitte vaan tylysti, et voin miekin ne kirjata :mrgreen:
User avatar
MizNiz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 451
Joined: Thu Nov 25, 2004 4:19 pm
Location: Ilomantsi, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by MizNiz »

Puupenniähän sitä tuli eilen kiusattua Cornerissa, kun erehtyi EBT-sivun avaamaan siinä naaman edessä. :)

Toivottavasti vielä muihinkin ebtareihin tulee joskus törmättyä....

(Klazun kanssahan me törmättiinkin jo tällä hetkellä lopetetussa Rantakylän OP:ssa muutamia vuosia sitten.) :)
Ei se oo nii justiisa..
Puupenni - Wooden Penny
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Mon Jul 31, 2006 9:44 am
Location: Kajaani, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Puupenni - Wooden Penny »

MizNiz wrote:Puupenniähän sitä tuli eilen kiusattua Cornerissa - -
Et lainkaan kiusannut; kärsivä ilme johtui ihan Kaara-Åkesta. Kaikki osaavat laulaa ja kaikilla on oikeus laulaa, vaikka eivät osaisikaan, mutta kuunnella sentään ei ole pakko. Häivyinkin paikalta heti niiden 20 setelin kirjaamisen jälkeen. Jos kiusaamisesta puhutaan, niin taisin itse asiassa minä olla se kiusantekijä ja Minna_fi kiusan kohde, sillä niistä seteleistä 15 oli hänen kirjaamiaan. Kohta paukutan systeemiin vielä 60 seteliä samasta nipusta.

http://en.eurobilltracker.com/notes/?id=70437113" onclick="window.open(this.href);return false;

En ehtinyt PC:ssa kehua, mutta kannattaa todella käydä katsomassa Joensuun kaupunginteatterissa Sofi Oksasen Puhdistus. Aivan erityisesti kannattaa käydä, jos käy teatterissa vain joka viides vuosi ja pitää teatterissa käyntiä latteana ja pitkästyttävänä puuhana. Tämä siis tiedoksi Pohjois-Karjalan ebtareille, mutta myös muille, jos sattuu olemaan asiaa Joen suuhun.

P W enpen
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Sleijeri »

Oli tänään joku pumppailemassa heinolassa tomaatteja mun lisäksi. Ujon puoleinen kun olen niin en tohtinu mennä puhumaan, kattelin vaan kun se oli eka nordean seinästä nostaa muutamaan kertaan ja sit lähti s-marketille (heinoska) päin sotkemaan fillarilla.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Kukas tätä autoa ajoi? Tää topic on ehkä parempi tälle jutulle kuin offtopic... :)

Ebtarin auto?


Opelin takalasin yläreunassa, Lassilassa, tuli vastaan yllättävä teksti:
http://aatos99.blogspot.com/2012/03/ebt ... to_04.html" onclick="window.open(this.href);return false; :D :) :?:
Last edited by Aatos99 on Mon Mar 05, 2012 2:42 pm, edited 2 times in total.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Bongaa träkkeri

Post by emppu »

Aatos99 wrote:Kukas tätä autoa ajoi? Tää topic on ehkä parempi tälle jutulle kuin offtopic... :)

Ebtarin auto?

ViestiKirjoittaja Aatos99 » Su Maalis 04, 2012 8:42 pm
Opelin takalasin yläreunassa, Lassilassa, tuli vastaan yllättävä teksti:
http://aatos99.blogspot.com/2012/03/ebt" onclick="window.open(this.href);return false; ... to_04.html :D :) :?:
Vaikkei tää linkki aukeakaan niin....
Tää on pääkaupunkiseudun todella aktiivisen ebtarin kulkuneuvo. Siitä osoituksena lähes päivittäiset osumat hänen kanssaan. :D Ainakin tuollainen auto oli parkissa Kotkan miitissä :wink: Siitä voi sitten vetää johtopäätöksiä. Vinkkejä on annettu varmaan liikaakin, henkilön todentamiseksi :wink:
Olisiko kohteliasta auton omistajaa kohtaan, että häivyttäisit tuon rekkarin :wink:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

http://aatos99.blogspot.com/2012/03/ebt ... to_04.html" onclick="window.open(this.href);return false; .... Nyt pitäisi linkin toimia,mutta ikävä kyllä en osaa rekkaria häivyttää,toivottavasti ei haittaa? Ei näitä kilpiä todennäköisesti kyllä kukaan jaksa kaivaa esiin AKE:sta... :roll: Mutta aktiivinen ebtari siis liikenteessä? :D :)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Yippo »

No se rekkarin häivyttäminen ei oo sen vaikeampaa kun että avaat kuvan Paintissa ja piirrät päälle jotain. Olis vähintäänkin kohteliasta auton omistajaa kohtaan. Se rekkarin kautta omistajatietojen kaivaminen ei oo vaikeeta, tarvii vaan yks tekstari lähettää ja taitaapa saada joihinkin numerotiedusteluihinkin soittamalla selville.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Nyt pitäisi olla rekkarin piilossa :wink:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1650
Joined: Sat Apr 23, 2005 6:11 pm
Location: Greater Helsinki (Zone B), Finland
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Eliezer »

Eihän tuollaisia taida olla kuin minulla. :) Ei löytynyt Kannelmäestä eikä Lassilasta sitä kohdetta, jota juuri tuolloin haeskelin, mutta onneksi sentään Pohjois-Haagasta.

Rekkari muuten heijastuu vielä tuosta konepellistä, mutta aika haka saa olla, jos sen kokonaisuudessaan siitä onnistuu vääntämään...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”