Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Bongaa träkkeri

Post by Jukkap »

Aatos99 wrote:Eihän emppu ollut eilen liikkeellä nuoremman naisen kanssa Sokos Hotel Vaakunassa Helsingissä? :D Kovin samannäköinen mies tuli ulko-ovista vastaan, kun olin itse menossa sisään, mutten älynnyt varmuuden vuoksi tervehtiä. :roll: Saattoihan hyvin olla joku muukin, mutta viikset ainakin oli samanlaiset kuin viime näkemällä empulla. :wink:
Mä oon kans useammankin kerran nähny empun näköisiä miehiä. Kerrankin olin yksissä juhlissa jossa empun näköinen mies oli kaikenlisäksi Anjalankoskelta. Niin aikamoinen sattuma 8O
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Bongaa träkkeri

Post by emppu »

Aatos99 wrote:Eihän emppu ollut eilen liikkeellä nuoremman naisen kanssa Sokos Hotel Vaakunassa Helsingissä? :D Kovin samannäköinen mies tuli ulko-ovista vastaan, kun olin itse menossa sisään, mutten älynnyt varmuuden vuoksi tervehtiä. :roll: Saattoihan hyvin olla joku muukin, mutta viikset ainakin oli samanlaiset kuin viime näkemällä empulla. :wink:
Woi kökkö, haaveeni on levinnyt jo koko kansan tietoisuuteen :mrgreen: Mökilläni kyllä oon ollu jo kuukauden, joutsenten ja peippojen seurana. Väittäisin et kovinkin kaukana sivistyksestä, saati sitten ravintoloista. Tai no puolensa silläkin, savustettua ja graavavattua siikaa on tarjolla, ite pyydettyä ja puhtaasta vedestä. Kyllä toi havainto menee nyt kaksoisolennon piikkiin. No saatan mie stadissakin pistäytyä seuraavan kymmenen vuoden aikana jos hengissä oon ja sattuu tähdellistä asiaa ilmaantumaan.Vaikka poikkeaa siinä kun hakee Vantaalta viikinkiloton päävoittoa ;)
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Jukkap wrote:
Aatos99 wrote:Eihän emppu ollut eilen liikkeellä nuoremman naisen kanssa Sokos Hotel Vaakunassa Helsingissä? :D Kovin samannäköinen mies tuli ulko-ovista vastaan, kun olin itse menossa sisään, mutten älynnyt varmuuden vuoksi tervehtiä. :roll: Saattoihan hyvin olla joku muukin, mutta viikset ainakin oli samanlaiset kuin viime näkemällä empulla. :wink:
Mä oon kans useammankin kerran nähny empun näköisiä miehiä. Kerrankin olin yksissä juhlissa jossa empun näköinen mies oli kaikenlisäksi Anjalankoskelta. Niin aikamoinen sattuma 8O
Ohhoh, siinä on kyllä ollut ihmeellinen tilanne :lol:

Harmi, ettei ollut emppu tällä kertaa kyseessä :wink:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Luumi »

Aatos99 wrote:Eihän emppu ollut eilen liikkeellä nuoremman naisen kanssa Sokos Hotel Vaakunassa Helsingissä? :D Kovin samannäköinen mies tuli ulko-ovista vastaan, kun olin itse menossa sisään, mutten älynnyt varmuuden vuoksi tervehtiä. :roll: Saattoihan hyvin olla joku muukin, mutta viikset ainakin oli samanlaiset kuin viime näkemällä empulla. :wink:
Emppu on vuosia sitten aivan varmasti nähty myös Joensuun Sokos Hotellissa, mutta kielsi ainakin olleensa siellä silloin, joten luulisin että nytkin on joku halpamainen kopio liikenteessä :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Vähän jälkikäteen kirjoitan, mutta luulen nähneeni ebtarin Vaasan Talletusotolla eilen hieman ennen klo 14.20, jolloin itse talletin rahaa sinne. Kyseisen herran, n. 40 v. ruskeahiuksinen ja muistaakseni vihreä takki yms. tallettaessa rahojaan (setelit ja kolikot) katsoin hänen lompakkoaan, jonka "lipareen" alla oli useita seteleitä kuittien kera erillään toisistaan, heti tuli mieleen jonkun muun miitissä näkemäni lompakko. Ja tähän siis perustuu olettamukseni, mutta en keksi muille kuin alan harrastajille syytä lajitella seteleitä tuolla tavalla. :lol: Tunnustaako kukaan olleensa asialla?
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by vtt »

Minäkin olin vasta n.16.15 talletusotolla paikalla jos huomenna olis kirjattavaa :)
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Chrattac bongattu eilen sattumalta syömässä, söin itsekin. Piti sit maksaa vitosilla, ettei tule vahinko-osumia (tosin kävin moikkaamassa ennen ostoksiani, joten olis voinu tarkistaa, jos muunlaisella setelillä olisin aikonut maksaa).
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Tiura bongattu useaan otteeseen Lempäälässä viikonlopun aikana...
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Kuka bongas mut äsken töissä? Taisin kuulla nimimerkin väärin, ku en löytänyt tuolta...
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Jukkap bongattu Myyrmäessä. Käytiin sit talletusautomaatilla, vaikken siellä suunnitellut käyväni tässä välissä...
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Cinnamon »

Minäpä bongasin ebtarin lauantaina Virtain Kalliojärvellä. Tajusin bongaukseni vasta kotona, mutta onneksi kohdattiin heti seuraavana päivänä uudelleen Juupajoella. Pääsin siis kysymään, että mitäs miehiä sitä oikein ollaan :D
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Bongaa träkkeri

Post by leevi60 »

Cinnamon wrote:Minäpä bongasin ebtarin lauantaina Virtain Kalliojärvellä. Tajusin bongaukseni vasta kotona, mutta onneksi kohdattiin heti seuraavana päivänä uudelleen Juupajoella. Pääsin siis kysymään, että mitäs miehiä sitä oikein ollaan :D
Virroilla liikuttu, eikä haettu yhtään osumaa! 8O
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Cinnamon »

leevi60 wrote:
Cinnamon wrote:Minäpä bongasin ebtarin lauantaina Virtain Kalliojärvellä. Tajusin bongaukseni vasta kotona, mutta onneksi kohdattiin heti seuraavana päivänä uudelleen Juupajoella. Pääsin siis kysymään, että mitäs miehiä sitä oikein ollaan :D
Virroilla liikuttu, eikä haettu yhtään osumaa! 8O
Ei edes yhtään seteliä tällä kertaa :oops:
setri
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 96
Joined: Sat Aug 20, 2016 8:49 pm

Re: Bongaa träkkeri

Post by setri »

Oliko joku kaunimman sukupuolen EBTari tänään 23.8 klo 14.00 aikaan edelläni Kauhajoen Osuuspankissa? Tuntomerkkeinä mustat housut ja firman takki päällä. :note-100: -seteleitä tarttui mukaan, kuten allekirjoittaneellakin.. Yhtään osumaa ei noissa satasissa ennakko-odotuksista huolimatta ollut.

Sivuosumana tarttui pari osuman sisältävää :note-5: matkaan. Toisesta tuli ensimmäinen kolmoisosumani, joka oli käynyt Kauhajoelta Tuurissa pyörähtämässä palatakseen lähes lähtöpisteeseensä https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=178795323 .. Nyt nämä setelit on poistettu Topeekalta pyörimästä Savoon.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Näinköhän avijin tänään noin kello 15.20 Hakaniemen torilla, ylittämässä Siltasaarenkatua pyörällä? Kovasti näytti samalta, mutten ehtinyt varmuudeksi morjestamaan. Joku punainen takki taisi olla kyseisellä herralla päällä.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”