Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Luumi »

Kaks bongattu. :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Luumi wrote:Kaks bongattu. :)
Mä pongasin vaan yhden, jota ei moderoida :D
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Ei Nomen Nescio sattunu olee lentoaseman juna-asemalla tänään (tai tarkkaan ottaen eilen, koska kello on piirun verran yli puolenyön) jotakuinkin klo 22:15. Juna meni sellasta vauhtia ohi ja olo hyvin väsynyt, jotta olisin ehtinyt/ymmärtänyt vilkaista uudemman kerran. Tosin ajatus katkeilee jo sen verran, etten oo ees nimimerkistä ihan varma :oops:

PS. ...ja aina kannattaa kirjoittaa yliväsyneenä, eikä varmasti ole vika kerta
semenko
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 36
Joined: Mon May 18, 2015 5:09 pm
Location: Vaasa

Re: Bongaa träkkeri

Post by semenko »

vtt the Reindeer bongattu Sepänkylän Op:ssa perjantaina n. klo. 10.30. Samoilla asiolla ilmeisesti oltiin, hakemassa kirjattavaa... :D
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by vtt »

semenko wrote:vtt the Reindeer bongattu Sepänkylän Op:ssa perjantaina n. klo. 10.30. Samoilla asiolla ilmeisesti oltiin, hakemassa kirjattavaa... :D
Piti lähteä hakemaan kirjattavaa vaikka oli kova kuume
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Cinnamon »

Prynde bongattu jonottamassa lakritsaa Hämeenlinnalaisella pellolla.
User avatar
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 986
Joined: Wed Mar 12, 2003 2:51 pm
Location: Brussels
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Annie_in_exile »

^ Onkohan se vieläkin siellä?

Vaan mitäpä sanotte tästä?

Kuten kaikki tietenkin tietävät ja muistavat, viime viikonloppuna oli eurobillträkkereiden kansainvälinen kokous Belgiassa; ensin kaksi päivää Brysselissä ja sitten sunnuntaina retki Antwerpeniin. Oikein kattava suomalaisedustus; olikohan ryhmästä vähintään kolmannes suomalaisia?

Mä taas kävin just äsken lounaalla yhden lomalta palanneen suomalaistuttavani kanssa, ja hänkin oli puolestaan ollut viikonloppuna Antwerpenissä taas toisen suomalaiskaverinsa kanssa.

Kaunis ilma, hirvee helle, ja oli tietysti ruvennut janottamaan. Kaveri + tuttavansa olivat hakeutuneet terassille, ja jossain vaiheessa heidän huomionsa oli kiinnittynyt lähistöllä parveilevaan ryhmään, joista osalla oli ollut keskenään samanlaiset t-paidat yllään. Ja mitä siinä paidassa lukikaan? Jotain setelien jäljittämisestä, siis suomeksi. Onneks mä oon sentään jonkin verran sivistänyt tätä mun kaveriani, jolla oli edes sellaiset perustietot asiasta, että hän taas oli pystynyt kertomaan harrastuksen perusperiaatteet. Sitä hänkään ei ollut muistanut - vaikka varmasti on ollut vuoden aikana siitäkin puhetta - että kans.väl. miitti oli tulossa tänä vuonna Belgiaan.
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Luumi »

Jälleen kiitokset empulle ja hänen paidoilleen. Maapallo on suhteellisen pieni paikka :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Bongaa träkkeri

Post by emppu »

Annie_in_exile wrote:^ Onkohan se vieläkin siellä?

Vaan mitäpä sanotte tästä?

Kuten kaikki tietenkin tietävät ja muistavat, viime viikonloppuna oli eurobillträkkereiden kansainvälinen kokous Belgiassa; ensin kaksi päivää Brysselissä ja sitten sunnuntaina retki Antwerpeniin. Oikein kattava suomalaisedustus; olikohan ryhmästä vähintään kolmannes suomalaisia?

Mä taas kävin just äsken lounaalla yhden lomalta palanneen suomalaistuttavani kanssa, ja hänkin oli puolestaan ollut viikonloppuna Antwerpenissä taas toisen suomalaiskaverinsa kanssa.

Kaunis ilma, hirvee helle, ja oli tietysti ruvennut janottamaan. Kaveri + tuttavansa olivat hakeutuneet terassille, ja jossain vaiheessa heidän huomionsa oli kiinnittynyt lähistöllä parveilevaan ryhmään, joista osalla oli ollut keskenään samanlaiset t-paidat yllään. Ja mitä siinä paidassa lukikaan? Jotain setelien jäljittämisestä, siis suomeksi. Onneks mä oon sentään jonkin verran sivistänyt tätä mun kaveriani, jolla oli edes sellaiset perustietot asiasta, että hän taas oli pystynyt kertomaan harrastuksen perusperiaatteet. Sitä hänkään ei ollut muistanut - vaikka varmasti on ollut vuoden aikana siitäkin puhetta - että kans.väl. miitti oli tulossa tänä vuonna Belgiaan.
No nii no. Onhan noita paitoja ollu kolmessa miitissä joissa olen ollut mukana. Aiemmin muistan kuinka joku keskieurooppalainen ihmetteli systeemiä ja muistaakseni avij totesi siihen tosi nasevasti, et me ollaan Team Finnland :D
Näihin viimeisiin paitoihin oli selkään painettu teksti Seuraa euroseteleiden matkaa (suomeksi) ja sen alle Follow your Euro notes in their tracks, ylimmäisenä oli www. Eurobilltracker .com. Kyllä minä ainakin ylpeänä sitä kannoin, etenkin kun etupuolella sydämen päällä on nick jonka edessä Suomen lippu :D
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Luumi »

Tais vaan Antwerpenin reissus olla jo nää uuvet punaset likapyykis. Miul oli muistaakseni Wienin miitin paita päälläni, eli se luonnonvalkee/harmaa. Yhtä kaikki, hauska yhteensattuma :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Bongaa träkkeri

Post by Sleijeri »

Liekkö oltiin peräkkäin Hyxin kanssa Hansan TalletusOtolla, kävin 3x :note-50: sinne tallettaa n. 14:15 kun oli pidempi vaihtoväli kun Lappeenrantaan matkasin.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Chrattac bongattu. Molemmat oli töissä
Chrattac
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 121
Joined: Sat Mar 14, 2015 10:32 pm
Location: Pukinmäki/Helsinki

Re: Bongaa träkkeri

Post by Chrattac »

brewerhki wrote:Chrattac bongattu. Molemmat oli töissä
Puh, etpä sä kauas niitä vieny kun ehit ensin. :D
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by brewerhki »

Chrattac wrote:
brewerhki wrote:Chrattac bongattu. Molemmat oli töissä
Puh, etpä sä kauas niitä vieny kun ehit ensin. :D
Sillan toiseen päähän... Ne jo meinas kävellä, mut sain ylipuhuttua ne... En muuten saanu seteleitä niiltä eli ei vahinko-osumia ole tiedossa
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Bongaa träkkeri

Post by Aatos99 »

Eihän emppu ollut eilen liikkeellä nuoremman naisen kanssa Sokos Hotel Vaakunassa Helsingissä? :D Kovin samannäköinen mies tuli ulko-ovista vastaan, kun olin itse menossa sisään, mutten älynnyt varmuuden vuoksi tervehtiä. :roll: Saattoihan hyvin olla joku muukin, mutta viikset ainakin oli samanlaiset kuin viime näkemällä empulla. :wink:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”