Seuraava miitti

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Seuraava miitti

Post by Aatos99 »

En pääsekään osallistumaan, juuri kyseisinä viikonloppuina ratkaisevat treenit :( Ensi kertaan sitten, varmasti tulee hyvä miitti.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 305
Joined: Fri May 14, 2004 11:46 am
Location: Hyvinkää;FINLAND

Re: Seuraava miitti

Post by Timo63 »

Olen mukana jos Brewerhkin kyydillä Hyvinkäältä kyytiin pääsee. Kummatkin päivät käy mulle.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Seuraava miitti

Post by brewerhki »

Tässä vähän mahdollisia osallistujia seuranneena tulee fiilis, että onko tuo joulukuu paha aika? Aikakin alkaa käymään pikkuhiljaa vähiin. Osalle ei vissiin oikein päivät natsannut, vaikka ilmeisesti suurimmalle osalle kommentoijista kävisi. Mietin vaan, että onko joku tammikuu tai helmikuu parempi? Tiedä sitten moni viettää tipatonta tai vaikuttaako se?

Ja toki paikkakuntaakin voi tarkistaa, vaikkei kukaan sanonutkaan siihen mitään. Siis jos joku näkee aiheelliseksi sen? Pikaiseen lukaisin Wikipediaa ja katsoin majoitustarjontaa, niin ainakin mulle sopii. Majoitusvaihtoehtoja (pikaisella haulla) ei nyt kovin montaa ollut, mutta ei oikeastaan muuallakaan tuolla päin. Suurempi valikoima löytyy ainoastaan isommista kaupungeista, Vaasassahan oli jo miitti äskettäin ja sit taas Oulu alkaa täältä katsottuna olee jo melko matkan päässä. Eli kyllä nyt itse ainakin vielä Kokkolan kannalla olen, ellei joku keksi parempaa. Pienemmissä kaupungeissa on jotain tiettyä eksotiikkaa.

Mutta mutta, mielipiteitä ja ajatuksia?
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Seuraava miitti

Post by Jukkap »

brewerhki wrote:Tässä vähän mahdollisia osallistujia seuranneena tulee fiilis, että onko tuo joulukuu paha aika?
Mulla ei ole (ainakaan vielä) tammi-helmikuussa mitään menoja, mutta miittin järjestäjä sen päivämäärän päättää :wink:
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6122
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Seuraava miitti

Post by avij »

Mulla on tässä nyt loppuvuodesta kaikenlaista puuhaa, eli ainakin mun puolestani ensi vuoden puolella voisi olla parempi hetki.

edit: 3.2- 5.2. lienen reissussa Belgiassa.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 305
Joined: Fri May 14, 2004 11:46 am
Location: Hyvinkää;FINLAND

Re: Seuraava miitti

Post by Timo63 »

mulla on viikot 1 ja 4-7 vapaat töistä siis tähän mennessä.
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Seuraava miitti

Post by leevi60 »

Juups...
Vois olla tuo tammikuun aika parempi, ainakin olis kiireettömämpää töiden kanssa.
Ja tuo 3.12 päiväys meni itellä ainakin umpeen just.
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Seuraava miitti

Post by Aatos99 »

Onko tästä kehkeytynyt tarkempaa suunnitelmaa? Kokkolaan olisi totta vie kiva lähteä joskus tammikuussa. :)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Seuraava miitti

Post by Aatos99 »

Katselin listaa Pietarsaaren ravintoloista, ja sielläkin monta hyvää miittiravintolaa, esim. tämä: http://www.cfhotel.fi/fi/ravintolat/ludwig/ . Tässä lisää: https://www.jakobstad.fi/matkailu/syo-ja-juo/ravintolat . Majoituspuolesta en tiedä, kai siellä yhdelle miittiporukalle olisi tilaa, mutta mietin, kumpi ylipäätään olisi parempi miittipaikka, Pietarsaari vai Kokkola. Heitelkääs ideoita ja mielipiteitä, niin hommaa voisi suunnitella pidemmälle.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Seuraava miitti

Post by brewerhki »

Aatos99 wrote:Katselin listaa Pietarsaaren ravintoloista, ja sielläkin monta hyvää miittiravintolaa, esim. tämä: http://www.cfhotel.fi/fi/ravintolat/ludwig/ . Tässä lisää: https://www.jakobstad.fi/matkailu/syo-ja-juo/ravintolat . Majoituspuolesta en tiedä, kai siellä yhdelle miittiporukalle olisi tilaa, mutta mietin, kumpi ylipäätään olisi parempi miittipaikka, Pietarsaari vai Kokkola. Heitelkääs ideoita ja mielipiteitä, niin hommaa voisi suunnitella pidemmälle.
No molemmat on mulle kohtuu mystistä aluetta, että molemmat käy. Majoitustarjonta pitää tosin katsastaa eka uudestaan.

Ja siitä ajankohdasta. Jos yrittäs helmikuulle, niin pitäskö vaikka tähän väliin kertoa, mitkä viikonloput ei käy mahdollisille osallistujille? Ja mitkä olis parhaimmat viikonloput? Vai tehdä suoraan ihan äänestys? Helmikuuhan on talviloma-aikaa ja vaikuttaa varmasti ainakin osaan ihmisistä. Talvilomat menee ensi vuonna näin (lainaus opetushallituksen sivuilta): "Talvilomat pidetään vakiintuneeseen tapaan porrastetusti kolmen viikon jaksolla helmi-maaliskuussa. Etelä-Suomen kouluissa, esimerkiksi Helsingissä ja Turussa, talviloma on viikolla 8 (20.–24.2.2017). Väli-Suomen kunnissa kuten Tampereella, Vaasassa, Jyväskylässä, Mikkelissä ja Kouvolassa pidetään talvilomaa viikolla 9 (27.2.–3.3.) Itä- ja Pohjois-Suomen kouluissa Kuopiossa, Joensuussa, Kajaanissa, Oulussa ja Rovaniemellä talviloma on maaliskuussa viikolla 10 (6.–12.3.)."
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Seuraava miitti

Post by Jukkap »

brewerhki wrote: Ja siitä ajankohdasta. Jos yrittäs helmikuulle, niin pitäskö vaikka tähän väliin kertoa, mitkä viikonloput ei käy mahdollisille osallistujille? Etelä-Suomen kouluissa, esimerkiksi Helsingissä ja Turussa, talviloma on viikolla 8 (20.–24.2.2017).
Me varmaan lähetään risteilylle tolla viikolla 8 niin olis kivaa joku muu viikko :wink:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Seuraava miitti

Post by Aatos99 »

Jukkap wrote:
brewerhki wrote: Ja siitä ajankohdasta. Jos yrittäs helmikuulle, niin pitäskö vaikka tähän väliin kertoa, mitkä viikonloput ei käy mahdollisille osallistujille? Etelä-Suomen kouluissa, esimerkiksi Helsingissä ja Turussa, talviloma on viikolla 8 (20.–24.2.2017).
Me varmaan lähetään risteilylle tolla viikolla 8 niin olis kivaa joku muu viikko :wink:
Totta, ei silloin varmaan kannata järjestää. :) Olisko maaliskuun eka viikonloppu viikolla 9 parempi?
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 305
Joined: Fri May 14, 2004 11:46 am
Location: Hyvinkää;FINLAND

Re: Seuraava miitti

Post by Timo63 »

Minulle käy tämäkin viikonloppu 9
User avatar
Platinum*
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 290
Joined: Thu Feb 28, 2008 5:39 pm
Location: Finland Oulu

Re: Seuraava miitti

Post by Platinum* »

On olemassa mahdollisuus, että osallistun tähän miittiin. Olisi ensimmäinen eurobilltracker miitti minulle. Ihan vaan tiedoksi, Olen vaihtanut tuon oman nimimerkin nimeksi Nicoless, joten tuota Platinum* nimeä ei löydy nykyisestä tietokannasta.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Seuraava miitti

Post by brewerhki »

Jos se olis sitten maaliskuun eka viikonloppu eli 3-4.3. Varmaan vois jotain pientä olla myöhään perjantaina, koska ainakin osalla lienee töitä tms perjantaina. Ja sitten lauantaina enempi toimintaa. Katsotaan vielä se kaupunki myöhemmin, että olisiko se Kokkola vai joku muu. Mutta jos nyt tuon päivämäärän löisi lukkoon. Ja vois Helsingistä ja matkan varrelta kerätä autollisen ebtareita mukaan, lasken auton kulut kunhan tässä kerkeän.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”