Stand in de stad Amsterdam

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Locked
OBG
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 48
Joined: Tue Oct 26, 2004 1:55 pm

Stand in de stad Amsterdam

Post by OBG »

In mijn bedrichtje van vanmiddag vroeg ik om een oplossing voor de stand per stad. Dit is nog al moeilijk te achterhalen omdat hiervoor nog geen programmaatje is ontwikkeld. Bedankt in ieder geval aan diegenen die hierop hebben gereageerd.
Omdat ik pas vanmiddag met dit forum ben begonne heb ik eens zitten bladeren en kwam dezelfde vraag tegen op 21 oktober j.l. door dhr/mevr Dijkhuis. De reacties hierop waren min of meer dezelfde. Wat nou zo leuk was in de discussie was dat zich spontaan een aantal mensen meldden met de mededeling dat zij nummer zoveel waren in (in dit geval ging het over Delft) hun stad. Zelf heb ik door in mijn stad Amsterdam door te klikken de nummers 3, 6, 7, 10 en 11 weten te achterhalen. Aangezien ik zelf nu 12e sta, weet ik op wie ik mij in eerste instantie moet richten. Maar het zou leuk zijn als de ontbrekende nummers zich zouden melden, zodat we zelf een top tien/twintig voor de stad kunnen samenstellen.

Gerard

Edit: topic titel aangepast om verwarring te voorkomen -- HNL
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Het zal lastig worden aangezien niet iedereen mee leest op dit forum. Maar ja, je kunt nooit weten :wink: .

Edit: hierbij nog een zinloze aanvulling: in mijn refererlijstje komen Amsterdammers voor op de posities 63/68/155/250/366/526.
User avatar
ans
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1294
Joined: Tue Nov 25, 2003 10:19 pm
Location: oosterhout

Post by ans »

Bunny is nr. 4 en Berbera is nr. 5.
Senior
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 373
Joined: Sat Mar 06, 2004 8:52 pm
Contact:

Post by Senior »

@ OBG:

Nummer 1 in Amsterdam is thur2a met 3068 biljetten. Hij staat in de nationale ranglijst (statistieken -> standen -> Nederland) op nummer 46, dus als je in deze ranglijst alle namen aanklikt tussen 46 en 213 (je eigen positie) dan zie je precies welke Amsterdammers er nog voor je staan.
Groeten,

Senior
Do you have information about euro variants? Tell me!
User avatar
Venga
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1727
Joined: Tue Mar 04, 2003 7:57 am
Location: Utrecht Netherlands
Contact:

Post by Venga »

User Flip the Coin is nummer 8 van Amsterdam, inactief met 752 biljetten. Staat 145e van Nederland.
OBG
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 48
Joined: Tue Oct 26, 2004 1:55 pm

stand in de stad Amsterdam

Post by OBG »

Allemaal hartelijk dank voor het reageren op mijn topic over de stand in Amsterdam!! Met name Senior die me de tip gaf om dit via de statistieken per land te doen. Ik was daar nog niet opgkomen, maar zoals je kunt zien, ik ben ook nog maar een Euro-Newby! Maar begin toch al verslavingsverschijnselen te vertonen.
OBG
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 48
Joined: Tue Oct 26, 2004 1:55 pm

Post by OBG »

HOERA!!!
De eerste plaats in Amsterdam is bereikt!! Toch een behoorlijke mijlpaal!!
User avatar
giberski
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2896
Joined: Sun Sep 12, 2004 2:38 pm
Location: Leiden, The Netherlands
Contact:

Post by giberski »

Van harte OBG, we hebben nog een tijdje gestreden, maar ik kon dat Amsterdamse tempo niet bijhouden. Het is je van harte gegund. Gefeliciteerd!
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Post by €€F »

Feli voor je OBG !!
Nu verhuizen naar Oosterhout... :wink:
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Henkie54
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 317
Joined: Fri Jun 03, 2005 11:00 am

Post by Henkie54 »

Ik zie net dat thur2a die sinds vandaag 2e is van Amsterdam, 7 biljetten heeft ingevoerd vanuit Sri Lanka.
OBG nog gefeliciteerd.

Hier graag verder. -- Venga
Locked

Return to “Spelletjes & Statistieken”