Wanneer kreeg jij je eerste passieve hit ?

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 720
Joined: Wed May 09, 2007 7:59 pm
Location: sint-niklaas, Belgium

Wanneer kreeg jij je eerste passieve hit ?

Post by erzin »

Ik ben nu 100 dagen en 297 biljetten bezig. Ik heb al 2 actieve hits, dus mij hoor je niet klagen, mijn hitratio is helemaal niet slecht. Maar ik wacht nog op mijn eerste passieve hit. Hoelang (aantal biljetten en dagen) duurde het bij jullie voordat jullie je eerste passieve hit kregen ? Moet ik me al ongerust maken ?
User avatar
packbell
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5741
Joined: Sat Mar 10, 2007 3:42 pm
Location: Wageningen (NL)

Post by packbell »

Je hoeft je niet ongerust te maken hoor ik ben al vanaf 10 maart bezig en heb 21 hits allen actieve hits.(3472 biljetten)
Wij moeten gewoon geduld hebben erzin die passieve hit komt vanzelf wel maar wanneer dat weet ik ook niet ik kijk nu regelmatig naar mijn mail box of er al een mail binnen is gekomen en nee hoor geen hit
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Post by sergeantmajoor »

:D voor zover ik weet heeft het een maand en een paar dagen geduurd voordat ik mijn eerste en tevens mijn eerste passieve hit had. Succes er mee, maar dat was drie jaar geleden, toen waren er nog maar 24000 ebters en nu een veelvoud daarvan.
User avatar
min0esje
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 127
Joined: Fri Jan 26, 2007 8:14 pm
Location: West Flanders, Belgium

Post by min0esje »

Ik ben bezig van november 2006, maar heb in het begin niet veel ingevoerd. Begin 2007 is dat veranderd en mijn tweede hit (op 18 april - ik had het biljet ingevoerd op 21 januari) was al meteen mijn eerste passieve hit ;)
Van mijn 5 hits zijn er 2 passieve hits, ik mag dus niet klagen ;)
Greetings, Sophie :flag-be:
My profile
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Post by eddydevries »

Het is HEEEEEEEEEEL logisch, dat je begint met actieve hits.

Met je eerste biljet had je nog geen passieve hit kunnen behalen (niemand heeft "jouw" biljet kunnen vinden, omdat je er nog geen had), terwijl het wel een actieve hit had kunnen zijn (als je nu zou beginnen zijn er al bijna 30 miljoen "getrackte" biljetten in omloop).

Hoe langer je meedoet, hoe meer "eigen" biljetten er in omloop zijn, waardoor de kans dat iemand anders er één van vindt steeds groter wordt.

Ik ben zelf in februari 2006 begonnen, mijn eerste hit (= actieve) was op 6 juni 2006 en mijn eerste passieve hit (was mijn 8e hit) kwam op 21 november 2006. Dit biljet had ikzelf op 31 mei 2006 ingevoerd en was mijn 215e biljet. Toen dit biljet een hit werd had ik echter al 2200 biljetten ingevoerd, dus het kan best een lange tijd duren, voordat je een passieve hit krijgt.

Nu heb ik echter al zes keer achter elkaar een passieve hit gekregen, waardoor ik de opwinding ga missen van een actieve hit.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14704
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Mijn eerste hit was een passieve hit, dat was 17 maanden na dat ik lid was geworden, maar dan praat ik over 2002/2003, dus dat was toen anders, en ikzelf voerde (vooral de eerste maanden) veel minder in dan nu. :D

Mijn eerste actieve hit was de derde hit, mijn eerste 3 hits had ik wonderbaarlijk genoeg wel binnen 10 dagen te pakken, daarna duurde het steeds weer een maand of soms 2, maar daar kwam wel snel verandering in :D
cdepaus
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 46
Joined: Fri Jun 22, 2007 7:43 am
Location: Zwijndrecht, NL

Post by cdepaus »

Vannacht, Vermeer heeft een biljet ingevoerd dat ik vorig jaar ingevoerd heb. Afstand 202 km :)
User avatar
nickzy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1702
Joined: Mon Jul 04, 2005 8:43 pm
Location: Rotterdam (The Netherlands)

Post by nickzy »

User avatar
GP
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1846
Joined: Sun Jun 03, 2007 4:59 pm
Location: The Hague, The Netherlands

Post by GP »

Na 299 biljetten nog geen passieve hit. Toch al 8 maanden verstreken ofzo..
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
User avatar
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 720
Joined: Wed May 09, 2007 7:59 pm
Location: sint-niklaas, Belgium

Post by erzin »

ondertussen is mijn eerste passieve hit al binnen, mijn 25ste biljet is na 3 maand uitgekomen. :)
genkie
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 649
Joined: Tue Jan 18, 2011 12:00 pm
Location: Zutendaal, Belgium

Re: Wanneer kreeg jij je eerste passieve hit ?

Post by genkie »

Na bijna 7 maanden.
User avatar
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 985
Joined: Mon Aug 05, 2002 3:33 pm
Location: Belgium, Izegem
Contact:

Re: Wanneer kreeg jij je eerste passieve hit ?

Post by Skylimit »

.
Time is on our side ...
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”