Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by googlejaps »

Gisteren werk verricht voor dit topic, twee nieuwe plaatsen:

:flag-nl: Demen (Oss) : 3
:flag-nl: Overlangel (Oss) : 2

En twee plaatsen waar ik het biljettenaantal verdrievoudigd heb.

:flag-nl: Gassel (Grave) : 2
:flag-nl: Haren (Oss) : 2
User avatar
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3153
Joined: Tue Mar 30, 2004 11:44 pm
Location: Kuurne

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by Nick6502 »

De Mol (Izegem)

Een café als enige plaats om makkelijk geld te wisselen. Deze namiddag was het wat makkelijker. Er was een wielerwedstrijd met bijhorende 'crèmekar' en hamburgerkot.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by groentje »

Ik heb gisteren Hille toegevoegd: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=99631159" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by MM8_NL »

Vandaag in :flag-de: Dörpstedt (24869) toegevoegd: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=100547080
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by MM8_NL »

MM8_NL wrote:Vandaag in :flag-de: Dörpstedt (24869) toegevoegd: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=100547080
Al redelijk snel werd de dot gekleurd in de kaart via 'mijn biljetten', en daar deden wij het voor want het was een hatelijke witte plek in een omgeving vol kleurtjes. :) Echter bij het biljet staat nog geen dot ingevuld. Leren wij daar uit dat er een verschil zit tussen het inkleuren op de google maps kaart en het aangeven op de dotkaart bij het biljet?

Dörpstedt is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het district Schleswig-Flensburg.

Kan ik dat eventueel melden in het Duitse forum om te laten aanpassen of via een support-aanvraag?
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by yli »

MM8_NL wrote:Al redelijk snel werd de dot gekleurd in de kaart via 'mijn biljetten', en daar deden wij het voor want het was een hatelijke witte plek in een omgeving vol kleurtjes. :) Echter bij het biljet staat nog geen dot ingevuld. Leren wij daar uit dat er een verschil zit tussen het inkleuren op de google maps kaart en het aangeven op de dotkaart bij het biljet?

Dörpstedt is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het district Schleswig-Flensburg.
Op dit moment heeft Dörpstedt geen co-ordinaten. Heb je misschien ook andere plaats in die dot bezocht ?

Hoe dan ook ik voeg de co-ordinaten wel even toe.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by MM8_NL »

yli wrote:
MM8_NL wrote:Al redelijk snel werd de dot gekleurd in de kaart via 'mijn biljetten', en daar deden wij het voor want het was een hatelijke witte plek in een omgeving vol kleurtjes. :) Echter bij het biljet staat nog geen dot ingevuld. Leren wij daar uit dat er een verschil zit tussen het inkleuren op de google maps kaart en het aangeven op de dotkaart bij het biljet?

Dörpstedt is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het district Schleswig-Flensburg.
Op dit moment heeft Dörpstedt geen co-ordinaten. Heb je misschien ook andere plaats in die dot bezocht ?

Hoe dan ook ik voeg de co-ordinaten wel even toe.
Dat had ik ook gedacht dat het de oorzaak zou kunnen zijn maar de plaats die het dichtste bij deze dot ligt is Husum en die ligt volgens mij duidelijk ergens anders in.
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by yli »

De co-ordinaten van 25813 Husum liggen nog net in dezelfde dot. Alle andere postcodes van Husum liggen aan de noordkant, met dank aan het Ortsteil Schöbull ten noorden van Husum zelf.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by MM8_NL »

yli wrote:De co-ordinaten van 25813 Husum liggen nog net in dezelfde dot. Alle andere postcodes van Husum liggen aan de noordkant, met dank aan het Ortsteil Schöbull ten noorden van Husum zelf.
Ja dat was dan inderdaad de enige die het veroorzaken kon. Bedankt voor het uitzoeken. :D
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by mrfeanfan »

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=159278090

1e biljet in deze plaats ingevoerd en gelijk een hit.. das gelijk goed voor de statestieken
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by sergeantmajoor »

Vlak bij s,Heer Arendskerke ligt Eindewege, alwaar ik in een "snuffelschuur" wat leuke spullen heb aangeschaft ien euro gegeven een
Mooi vijfje en een losse euro retour, eerste biljet in dit dorp met eigen bebouwde kom bord.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by mrfeanfan »

http://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=217578

blijft mijn mooiste 1 biljet ingevoerd 1 hit.. hitratio die belachelijk is dus
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by eddydevries »

mrfeanfan wrote:http://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=217578

blijft mijn mooiste 1 biljet ingevoerd 1 hit.. hitratio die belachelijk is dus
Maar je hebt er geen locatie bij gezet. Dus weten we niet waar WIJ OOK biljetten kunnen halen. (of was het bij iemand thuis?)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by mrfeanfan »

eddydevries wrote:
mrfeanfan wrote:http://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=217578

blijft mijn mooiste 1 biljet ingevoerd 1 hit.. hitratio die belachelijk is dus
Maar je hebt er geen locatie bij gezet. Dus weten we niet waar WIJ OOK biljetten kunnen halen. (of was het bij iemand thuis?)
daar heb je gelijk in... mijn vrouw vind mijn hobby niet leuk maar af en toe krijg ik het voor elkaar. 8n lucaswolde stond een fiets ijskar (met frietjes) en laat mijn vrouw nu dol zijn op ijsjes. dus deal was vrouw ijsje ik wisselgeld dus betalen met 10 ondanks 2 kg kleingeld

edit.. het is een kronkel die ik wel vaker heb gehad. ijscoman vragen of hij voor fooi 100 meter wil verplaatsen.. iemand die hond uitlaat vragen of hij wil wisselen.. alles om in gehucht aan biljet te komen
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by vermeer »

Dit schijnt er ook nog te zitten: Ph Aqua, Hooiweg 32, 9825 TH Lucaswolde (viswinkel)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”