Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by eddydevries »

Tjariet,

Misschien "een beetje" laat, maar ook hiervandaan Beterschap.

Ik zou haast denken dat ze een foto van een andere motor hadden geplaatst, want hierop is haast geen schade te zien.
Of het lijkt alleen maar zo.....
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1278
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:44 pm
Location: Groningen NL

Re: Wat een ellende

Post by Tjariet »

Eddy, ik reageer dan weer erg laat op jouw mail...

Je zou denken dat mijn motor niet veel schade had, maar hij is economisch total loss verklaard. Er was ontzettend veel beschadigd. Alles bij elkaar 5000 euro schade.
Ik ben inmiddels weer helemaal vrij van blauwe plekken. Ook heb ik afgelopen zaterdag een nieuwe motor besteld. Dezelfde die ik had, maar dan in het wit. Misschien zien ze me dan toch iets sneller dan wanneer m'n motor zwart is. En m'n nieuwe helm is ook wit in plaats van zwart.

Binnenkort kan ik weer op de motor biljetten halen in Duitsland :-)
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MM8_NL »

Tjariet,

fijn te lezen dat het jou goed gaat.

De motor is vervelend maar slechts materiaal.

Succes met de nieuwe kilometers.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1942
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Woede door omwisseldeadline 100 gulden :lol: :lol: :lol:

maar.....wie nog De Ruyters heeft kan ze tot en met 25 Juli omruilen bij de DNB in Amsterdam :wink: omruilen voor euro's die dan giraal op je bankrekening komen
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Wat een ellende

Post by mrfeanfan »

HBoZ wrote:Woede door omwisseldeadline 100 gulden :lol: :lol: :lol:

maar.....wie nog De Ruyters heeft kan ze tot en met 25 Juli omruilen bij de DNB in Amsterdam :wink: omruilen voor euro's die dan giraal op je bankrekening komen
mijn tante heeft nog een 1000 gulden biljet. die wacht tot de laatste maand om hem in te leveren (das nog ruim 15 jaar)
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1942
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Zo'n honderd biljetten van honderd gulden met daarop het portret van Michiel de Ruyter zijn maandag ingeleverd bij De Nederlandsche Bank (DNB). Wie na maandag nog zo'n biljet in zijn bezit heeft, kan hem niet meer omwisselen voor euro's bij de bank.

Volgens een woordvoerder van DNB was het op de laatste dag dat het kon een stuk drukker dan normaal. Op andere dagen worden er zo'n twintig tot dertig guldenbiljetten omgewisseld voor euro's, liet hij weten.

De briefjes van honderd met daarop de Snip en de Uil blijven nog tot 2032 inwisselbaar. Dat die van De Ruyter dat vanaf nu niet meer zijn, heeft ermee te maken dat het biljet met zijn afbeelding al in 1986 buiten omloop is gesteld. Daarna was er nog dertig jaar de tijd om het om te wisselen. Het briefje leverde 45,38 euro op.
Attachments
honderd-ruyter-biljetten-van-100-gulden-ingeleverd.jpg
honderd-ruyter-biljetten-van-100-gulden-ingeleverd.jpg (39.89 KiB) Viewed 1061 times
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Wat een ellende

Post by De Slak »

Dinkietoy (http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=87735) is blijkbaar herbegonnen met een nieuw profiel => mobieltje (vroegere Dinkietoy)(http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=198472).
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by googlejaps »

De Slak wrote:Dinkietoy (http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=87735) is blijkbaar herbegonnen met een nieuw profiel => mobieltje (vroegere Dinkietoy)(http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=198472).
Hij kan aanvragen om zijn oude account te laten mergen met zijn nieuwe. Ook als hij het wachtwoord van zijn oude account is vergeten, dan kan hij aantonen dat hij de vroegere eigenaar was van Dinkietoy.

Maar misschien wil hij dat wel niet ...
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2893
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Ik wil niet zwaar ontevreden zijn, ik haalde uiteindelijk 7 hits binnen, in de maand juli, maar na 532 biljetten ingegeven te hebben, deze maand, en daarmee mijn maandrecord te verbreken, had ik eigenlijk op iets meer gehoopt. In juni haalde ik maar liefst 10 hits binnen, voor 'slechts' 422 biljetten. Zo zie je maar, het blijft een loterij...
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by vermeer »

Terwijl er in de wereld een strijd tussen christenen, moslims, terroristen, atheisten en wat dan niet allemaal aanwezig spul, is er voor onze hobby een strijd tussen criminelen en banken. Er hoeven geen doden te vallen, maar als je te veel risico's neemt om uit handen van de politie te blijven. Tja; dan kan het fout gaan.

Voor mij wordt het haast PrayFor en ieder willekeurige plaats vlak over de grens in Duitsland. Die aanslag in Reusel?! Dat was gewoon echte overkill met instorting van de gevel tot gevolg. Er is ergens in Europa en pinautomaat die mij heilig is; en ga niet vertellen welke. Misschien lezen me (die criminelen).
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1942
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Een belgische lotto speler heeft zijn miljoenen nog niet opgehaald 8O
Attachments
3126323509_lottobe gezocht winnaar.jpg
3126323509_lottobe gezocht winnaar.jpg (44.26 KiB) Viewed 912 times
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Re: Wat een ellende

Post by sergeantmajoor »

Gepubliceerd op 4 okt. 2016

Tholen - Dieven hebben in de nacht van maandag op dinsdag een plofkraak gepleegd op de Albert Heijn in Tholen. De geldautomaat van de ING, die binnen staat bij de Albert Heijn aan het Terreplein, was het doelwit van de plofkraak.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2893
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Ik heb nog iets minder dan een halve dag om een hit binnen te halen, anders is het meer dan een maand geleden...
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2044
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MDeen »

Vandaag naar Duitsland gereden om te tanken, had maar 30 euro bij me dus een goed moment om een geldautomaat leeg te trekken. #1 in de buitenwijken van Kempen (ja, waar Mil€s66 woont): alleen :note-10: :note-20: :note-50: . Hmz, dan maar naar het centrum, een automaat alleen maar :note-50: , de andere alleen maar :note-20: :evil:
Geheel tegen mijn principes in 2x :note-20: gebruikt bij een groot bedrag betalen.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by vermeer »

De Volksbank in Kempen niet gevonden?!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”